Visa fullständig version : Gävle Högskola, Hälsopedagog 2012
Ska börja plugga till hälsopedagog nu den 23 januari på Högskolan i Gävle. Ska bli riktigt kul faktiskt. Är det några andra av er här på kolo som också ska börja nu den 23 januari? :D
Har utforskat staden en hel del och det ser verkligen mysigt ut. Har även kollat lite på gymmen som finns och jag funderar på att skaffa årskort på Workout Center. Har hört att FoS är rätt så litet i Gävle. aja.. *popcorn*
Vad tycker ni om högskolan?
Vilket gym är det ni rekommenderar?
Och är det några andra som ska börja plugga nu?
Hade varit kul med svar :thumbup: Take care!
Har läst hälsopedagogiska där i tre år, var väl mellan 06-09.
Skolan är ok, staden underbar (även om lokalinvånarna inte tycker det :D)
Workoutcenter är bra, om du gillar lite mer hardcoreställen, dock ganska fult och utan fönster.
Hur unket blir det på en skala 1 - 10 om det inte är några fönster?
Workout Center har ju öppet 24/7. Bra eller dåligt enligt dig?
Aah staden är ju klockren *cupid*
petersson
2012-01-16, 08:23
Jag gillar också Gävle :)
Förslag på andra gym är Korpen. Tror de stänger kl 24. http://www.korpengavle.se/
Om man vill träna tyngdlyftning, styrkelyft eller liknande så är Gävle KK bäst men det ligger lite längre bort tyvärr.
Har läst hälsopedagogiska där i tre år, var väl mellan 06-09.
Skolan är ok, staden underbar (även om lokalinvånarna inte tycker det :D)
Workoutcenter är bra, om du gillar lite mer hardcoreställen, dock ganska fult och utan fönster.
Vad jobbar du med nu då? Gav utbildningen något mer än en studieskuld? ;)
Jag får för mig att arbetsmarknaden är rätt jobbig?
BigSpawn
2012-01-16, 09:41
Sluta prata om Gävle, får ju nostalgi och vill flytta tillbaka;) synd att frugan är så avig till det. Jag tycker WC är riktigt bra, gott om vikter och bra maskiner, öppet dygnet runt är ju bra och många vältränade som kan vara bra för motivationen. Ligger ju relativt centralt med.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.