Visa fullständig version : Dressmans T-shirts?
Är de bra?
Deras kallingar är helt enormt bra, typ utomjordisk kvalitet, medan annat verkar vara rent skräp, och kedjan rent generellt verkar ju skys som pesten av många.
Tänkte i alla fall höra om någon har koll på deras billiga t-shirts, om de är bra kvalitet och håller formen länge osv?
http://dressmann.com/se/index.asp?id=35321
fiskebulle
2012-01-01, 20:55
Köp en och berätta för oss :)
willtjam
2012-01-01, 20:55
Jag köpte massa billiga t-shirts med konstiga tryck på för över ett år sen och än så länge har dom inte ändrat form ett dugg. Det enda vettiga stället jag vet ifall man inte vill ha v-ringat och skit.
Jag köpte massa billiga t-shirts med konstiga tryck på för över ett år sen och än så länge har dom inte ändrat form ett dugg. Det enda vettiga stället jag vet ifall man inte vill ha v-ringat och skit.
Det låter bra.
De verkar ha en del plagg med oväntat bra kvalitet ändå, så länge man inte är bara ute efter ett fint märke.
nästan svårt att hitta helt vanliga t-shirts nuförtiden. V ringat är så jääääävla "¤##%%&
usch
willtjam
2012-01-01, 23:05
nästan svårt att hitta helt vanliga t-shirts nuförtiden. V ringat är så jääääävla "¤##%%&
usch
Amen!
Var hittar ni alla v-ringade?
Finns väl inte fler sådana än vanliga modeller?
Fishtank
2012-01-02, 09:39
Det låter bra.
De verkar ha en del plagg med oväntat bra kvalitet ändå, så länge man inte är bara ute efter ett fint märke.
Dressman har oftast fina grejer men det är ju inget märke.
Har några dressmantshirts och dom håller bra.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Även om de inte håller så går du inte i stor förlust, annars är det bra kvalité från det jag testat.
Provade en idag, var inte världens bästa passform.
Skrynklade sig och hängde lite väl framtill under armarna.
Kändes inte värt 130kr när den inte satt så bra.
Ska kika lite på MQ och Åhlens tror jag, annars får jag köra vidare med de dyra, men ack så perfekta, från MOP.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.