Visa fullständig version : Hur har du fått din avatartext?
Barbastark
2011-12-27, 11:27
Hej hej
Tycker det kunde vara kul att få veta hur du som har avatartexter fått din? Bett om den själv eller fått den av annan anledning. Gives us the story!
Jens.Andersson
2011-12-27, 11:28
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=158256
mattilainen
2011-12-27, 11:46
ja du.. Skrev den själv.
Spartansk
2011-12-27, 11:46
Gjort den själv. Innan hade jag "Got Paint?", som jag fick för att jag gillar att rita i Paint.
Spinoff: Berätta historien bakom din avatartext!
Jag vann den efter ett parti rysk roulette.
Spinoff: Berätta historien bakom din avatartext!
Panda.
Jag vann den efter ett parti rysk roulette.
Agent är det med prepositionen av bildande adverbial som i en passiv sats uttrycker vartifrån verksamheten utgår, men som blir subjekt utifall satsen förändras till aktiv.
Efter ett hett möte med Piranha i en tråd på forumet så döpte denne klena herre om mig.
Den gamla fick jag av Pirre efter att ansetts osäker och olämplig för att vara i en vanliga klass.
Den nuvarande fick jag av mig själv efter en viss göteborgsresa*rolleyes*
hahavaffan
2011-12-27, 11:58
Spinoff: Berätta historien bakom din avatartext!Jo det var så att jag drack alla öl jag kunde komma över den 23:de, den 24:de och den 25:de, och missade således helt detta årets julklapp från Kolo-staffen. *slap*
Sparven från Minsk
2011-12-27, 12:00
Fick min av Pirre på min födelsedag som present :D
Enligt pirre är inte han skyldig till min iaf
och då jag fortfarande inte vet vad den betyder så kan jag inte säga hur jag fått den eller betydelsen bakom...
Barbastark
2011-12-27, 12:09
Enligt pirre är inte han skyldig till min iaf
och då jag fortfarande inte vet vad den betyder så kan jag inte säga hur jag fått den eller betydelsen bakom...
Får den till Leg zumba instruktör
Agent är det med prepositionen av bildande adverbial som i en passiv sats uttrycker vartifrån verksamheten utgår, men som blir subjekt utifall satsen förändras till aktiv.
Kanske.
130kg finsk sisu
2011-12-27, 13:08
Måste först göra ett inlägg för att se vad jag har...
edit: ingen vaning vad jag gjort.
Den nuvarande la jag in själv men min förra "going strong" fick jag av någon, vet inte vem. Är lite nyfiken :p
Jag skrev min själv på utmärkt förslag av Madame! Jag hade "snabbast i Uppsala" förut, men med fotskada och tillhörande inaktivitet kändes det bara fel.
Tror det var Jarod för länge sedan.
ARMSTARK
2011-12-27, 16:04
Skrev den själv, kommer från "Det våras för världshistorien", passar rätt bra med mina inlägg. ;)
Ingen aning, det är inte den första jag har fått. Helt plötsligt är det en ny där. Tror Pipphi ligger bakom min avatar. Jarod bakom locationtexten.
Kristian
2011-12-27, 16:28
Jag har bara "Registered User" , dvs inget gjort alls för att få någon...
Carolinew
2011-12-27, 16:33
Fick min av Jörgen för 4 år sedan när jag och en kompis hade räddat en tant i Kristianstad som trillat och blivit liggande flera timmar i stan mitt i natten. Inga planer på att ändra den! :)
Spartansk
2011-12-27, 16:34
Måste först göra ett inlägg för att se vad jag har...
Det räcker med att du klickar på ditt namn högst upp till höger.
Skrev min själv :-)
True story
Skrev den själv eftersom jag inte fick några förslag i avatartext-tråden.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lfcimvFuQo1qbvc38o1_500.png
Den förra jag hade fick jag när jag blev bannad "av misstag". Den löd: "Not Banned User"
Ångrar lite att jag inte har kvar den nu i efterhand. Roligare att ha något man förtjänat. ;)
David Brent
2011-12-27, 16:55
Mycket tanke ligger bakom min. Fick den av tomten dessutom.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.