Visa fullständig version : Roligaste koloiten 2011, nu med poll.
Tricklew
2011-12-21, 18:09
Poll kommer.
Jens.Andersson
2011-12-21, 18:21
Zaqwers stora bidrag med alla memes har nog givit mest skratt.
Tricklew
2011-12-21, 18:22
Han fick tyvärr inte vara med, jag uppskattar hans inlägg lika mycket som nästa man, men eftersom så många är tagna från andra sidor så kvalificerar han sig inte.
1. Zaqwer
2. Filmjölk
Oklart hur de andra hamnade i samma lista ens.
Spartansk har ingen röst! Han får en sympatiröst
För övrigt vill jag också ha in Zaqwer
Spartansk fick en till röst från mig, skön kille helt klart :)
Uppskattar stödet även om jag inte fick vara med på listan, close enough..
Gosti123
2011-12-21, 18:50
http://www.clipart-fr.com/en/data/clipart/trees/tree_057.jpg
Spartansk har ett skönt skrivspråk så han får min röst.
filmjölk
2011-12-21, 20:05
wow, jag leder av någon anledning!
Tricklew
2011-12-21, 20:07
wow, jag leder av någon anledning!
Vem röstade du på? *popcorn*
Eddie Vedder
2011-12-21, 20:08
Tricklew får min röst. Han har bäst finess och han överpostar inte humorn heller. Halldin är superrolig i sin torra ordvitshumor han också och kommer på en hedrande andraplats.
Skandal att Zaqwer inte är med. Pollen borde ogiltigförklaras.
Min hypotetiska röst faller dock på filmjölk.
filmjölk
2011-12-21, 20:18
Vem röstade du på? *popcorn*
Tricklev
Tricklew
2011-12-21, 20:33
Lite typexempel från varje medlem, för att se sammanhanget de skrevs i, bara följ den lilla pilen.
hahahahaha! Komplett med en bild på dagens middag (kycklingsallad) och dagens ""syndiga"" njutning. (Nån slags näsblodsliknande slem av kesella och frysta bär). Några lightporrtidningsutvik, några lightporrsutvik/lightporrsyoutubeklipp i gymmiljö och en bild på en nyinköpt träningsbyxa och du har en kvinnlig fitnessblogg
Chris rock gör väll mer eller mindre samma sak som dessa killar, "såhär är min kultur/ras/något, och såhär uppfattas den, skratta nu.", riktigt trist med alla dessa komiker vars enda material är deras etnicitet/kulturella tillhörighet/liknande.
Jag ska åka utomlands och dra Sverige-skämt.
Så, jag var på Ica häromdagen och köpte mjölk, jepp, i Sverige älskar vi mjölk, även som vuxna. Nåja, så jag går fram till kassan, ser att kön är ganska lång, det står 10 personer framför mig. Så kan ni ana vad jag gör?
Jag ställer mig i kön.
Hahahaha ahhhh jag vet, Svenskar är bra på att köa, ahh, så kul. Vet ni vad folk inte inser dock? Det är att Sverige och Norge är inte samma, när vi Svenskar snackar så låter vi såhär "Hej, jag heter Tricklev" när norskar snackar låter dom såhär "hej de e kempegett o vara en glade nergmene jeg hete Tricklev".
Hahaha ahhh norgmän låter alltid glada, så kul, så kul, om ni någonsin är ledsna, bara snacka norska, så kul.
/Over and out, dussinkomiker nr487 som drar skämt om sin landstillhörighet.
Yodå, det har han säkert. Ser inte ut som generna sither där dom ska. Sablar också, jag som alltid har sett upp till honom.
Tror dock det går att operera, men då blir man väl mordhothad av fansen och det är även ganska dyrt vare sig det utförs av en AT- eller ST-läkare. Han kanske kan satsa på hästar, jag hörde om en kille förra veckan som var på Åby och vann en massa pengar. Kanske inte är världens bästa odds men det kan vara värt att testa endor. Fast sen är det ju obekvämt och man får massa smärtsamma förhårdningar i huden, s.k aj-valkar.
Kan även vara värt att sätta en slant på darthspel, men det är ju något som han får bestämma själv. Går inte att forcera fram.
Kostvanor kan antagligen spela in också, han äter väl rätt mycket tiemat eller något sånt... tror det e wok i alla fall.
Good morning!
Kör inte förbi min sida, utan pullover och gå in i min gästbok och tryck på tangenterna. Passar vi ihop är det bara att bänka sig så utlovas optionani, off season som on. Gillar du mitt upplägg rekommenderar jag dig att lägga in en stöt, så får vi se vad det blir för utfall. Känn ingen press, det är bara att TUT:a och köra, så uppnås kanske träff, eller i alla fall kontakt. Jag är relativt viktkåt, så du behöver inte vara superdeffad.
Ok, var tvungen att kolla så du inte var efterhängsen gällande fredags-personen! :)
För det kan verkligen irritera!
-
The hurt locker
http://www.filmpunkten.se/bilder/c5112.jpg
För Nitrometan så bara leta upp valfri inlägg han någonsin har skrivit. :)
Har nog inte skrattat åt en enda grej på kolo under 2011
Låter som ett tråkigt 2011 :(
Kolomässigt har det varit det, tillbaka med jwzrd och den där tanten som svor åt honom i träna45 minuter tråden så har vi humor
sent from htc vision,1.9ghz, Cm7.1.
David Brent
2011-12-21, 20:59
Halldin, helt klart.
Tricklew får min röst.
+1 Helt klart!
Kolomässigt har det varit det, tillbaka med jwzrd och den där tanten som svor åt honom i träna45 minuter tråden så har vi humor
sent from htc vision,1.9ghz, Cm7.1.
Hon har inte skrivit nå't här på brädan sen min födelsedag+1. Hon läser dock på brädan.
Barbastark
2011-12-22, 00:18
Vem är Tricklev respektive Tricklew? Står också Tricklew i pollen men rolighetsexempel från Tricklev?
Vem är Tricklev respektive Tricklew? Står också Tricklew i pollen men rolighetsexempel från Tricklev?
Likheten mellan de två är slående, inte sant?
Viktor_Balck
2011-12-22, 00:29
Skrattar också jävligt sällan åt något man läser på kolo, men om jag gjort det är det nog Masterchief som skrivit något, om det varit under 2011 vet jag dock ej.
Zaqwer har skrivit ett par roliga inlägg om jag inte missminner mig, hur fan kom Nitrometan med på listan? Koloiten med drygast skämt kanske isåfall :)
No offense Nitro, du är säkert skittrevlig, men du platsar inte på den här listan enligt mig.
Spartansk
2011-12-22, 06:58
hur fan kom Nitrometan med på listan? Koloiten med drygast skämt kanske isåfall :)
Vaa? Jag tycker han är skitkul.
Edit: Yaay, jag är med i pollen! :D
Edit på min edit: Yaay, jag har fått röster! :hbang:
mangemani
2011-12-22, 07:00
ingen utav dem.
tycker dessa troll är roligast:)
Spartansk
2011-12-22, 07:04
Förresten, det där säger väl inget? Jag tycker jätteofta saker är jätteroliga utan att jag skrattar åt dem.
shuixing
2011-12-22, 07:25
magin är mitt liv, är flugfiske min konst .. hahahhttp://51684.com/iTmn
prOtotype
2011-12-22, 09:04
magin är mitt liv, är flugfiske min konst .. hahahhttp://51684.com/iTmn
Jag nominerar shuixing! Han borde ha en plats i pollen
Haha jokern shuixing glider in med flugfiske, usb-kylskåp, sätter ormen på det och försöker norpa en förstaplats! :D
Tricklev är Tricklews oerigerade penis.
Detta var svårt. Jag behöver betänketid.*jorgen*
Zaqwer, helt klart. Grejer som han har postat har fått mig att skratta så mycket att det har förbättrat min återhämtning och dessutom gett mig superior core strenght.
Spartansk
2011-12-22, 13:24
H-e, nu måste jag skriva massa roliga grejer så jag kommer ikapp.
Silencer
2011-12-22, 13:40
Jag saknar ATP och liknande figurer.
YTS. Var är han nuförtiden..
filmjölk
2011-12-22, 20:55
Jag känner mig jäkligt hedrad måste jag medge. Fånigt att känna sig stolt över en sådan här sak, men skitsamma. Jag är stolt, och tusen tack, sånt här värmer.
Förresten, det där säger väl inget? Jag tycker jätteofta saker är jätteroliga utan att jag skrattar åt dem.
Då är dom inte roliga, att smådra på smilbanden kan man göra på random rolig bildsida. När kolozzeum levererar humor, då skrattar man okontrollerat
Spartansk
2011-12-22, 21:07
Då är dom inte roliga, att smådra på smilbanden kan man göra på random rolig bildsida. När kolozzeum levererar humor, då skrattar man okontrollerat
Som sagt, jag håller verkligen inte med. När jag läser ett riktigt roligt skämt eller ser en riktigt rolig film behåller jag ofta stenansiktet, men tänker "det där var roligt som fan".
Tricklew
2011-12-22, 21:11
Som sagt, jag håller verkligen inte med. När jag läser ett riktigt roligt skämt eller ser en riktigt rolig film behåller jag ofta stenansiktet, men tänker "det där var roligt som fan".
Jag skrattar ofta vid kolozzeum, ibland skratt rakt ut, men mestadels så fnittrar jag lite för mig själv bara. Detta är så vanligt att polarna mobbar mig över skype när jag fnittrar in i mikrofonen.
Han som berättade om när han drog en ronk på en busshållsplats mitt i natten borde väl vara med på listan?
Hur kan Nitrometan vara med?
Tricklew eller filmjölk. Omöjligt att svara på, som att dividera med noll.
Spartansk är faktiskt också bra rolig. Den där tråden där han ritade i paint är kolozzeum-historia av finaste klass.
ByggarBertil
2011-12-22, 22:49
Han som berättade om när han drog en ronk på en busshållsplats mitt i natten borde väl vara med på listan?
Akerhage?
Spartansk
2011-12-23, 13:58
Spartansk är faktiskt också bra rolig. Den där tråden där han ritade i paint är kolozzeum-historia av finaste klass.
Jag känner mig mycket hedrar över att du fortfarande har min teckning som profilbild (trots att den inte är särskilt porträttlik, vilket jag konstaterade senare när någon lade upp bilder på ditt ansikte)!
frambogir
2011-12-23, 14:07
ryssen är roligast.
Hon som kallade Hurril för rövhål och propagerade för max 40 mins eller vad det nu var, var ganska rolig 2011 :)
Hon som kallade Hurril för rövhål och propagerade för max 40 mins eller vad det nu var, var ganska rolig 2011 :)
o ja :d
Scratch89
2011-12-23, 15:22
filmjölk. Eller Tricklew. Jag vet inte. Båda har jag ju träffat IRL och jag vet inte.
Jag vill nominera Tolkia. Skrattar alltid åt hennes inlägg!
Gick in och slängde min röst på Halldin dirr efter "Kroppsbyggare döms för grovt bedrägeri" tråden :D
Scratch89
2011-12-23, 15:47
Jag vill nominera Tolkia. Skrattar alltid åt hennes inlägg!
http://img2.ranker.com/list_img/3903/310102/full/the-absolute-best-of-the-anti-joke-chicken-meme.jpg?version=1320176212000
Gick in och slängde min röst på Halldin dirr efter "Kroppsbyggare döms för grovt bedrägeri" tråden :D
Hade bytt om jag kunnat!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.