Visa fullständig version : Nyårsträning i år igen?
Förra året anordnade jag en nyårsträning i Vasastan i Stockholm och en gemensam pizza på Pizzeria Nivå. I år har jag inte tillgång till det gymmet, då de slagit igen. Vi var närmare 50st som mest.
Däremot kan jag antagligen ordna en träning på förmiddagen ute i Haninge istället (ca 2mil från city). Det går pendeltåg och buss ut. Men frågan är hur många som skulle vara intresserade av att vara med på en sån träning i år igen?
Alltså. Är det värt att jag försöker anordna något i år igen, men den här gången i Haninge?
Pepparkakssmurfen
2011-12-18, 19:51
Är det den pizzerian som har en inbakad pizza med en hel hamburgermeny inuti?
krubkungen
2011-12-18, 20:04
Ja, men jag skulle känna mig ensam..:em:
Är det den pizzerian som har en inbakad pizza med en hel hamburgermeny inuti?
Ja, om man förvarnat dem om att man vill ha det så :) Annars är det dom som har min egen diet pizza.
Ja, men jag skulle känna mig ensam..:em:
Varför ensam? Ska jag anordna något så hoppas jag på fler än dig och mig :D
Gabriel174
2011-12-18, 21:01
Jag kommer nog i år igen, ifall det blir av. Sannolikheten ökar ifall Andys specialare erbjuds :D
Martinio0o
2011-12-18, 21:02
Blir det Najaden eller något annat ställe? Hur som helst så låter det intressant, bor i Haninge så! ;)
Skulle vilja, men har en dålig ursäkt. Härligt initiativ hur som helst :)
skoj!
måste kontrollera med regeringen om vi e i sthlm lr inte över nyår, är vi kmr jag :)
Hummm... Känns lite tunt med tre personer som kommer. Ska göra ett inlägg i bloggen också, så får vi se om det blir fler.
stockinger
2011-12-19, 08:01
Hoppas på att hinna förbi och ta ett pass med er :D
JA TACK!
Får säkert med mig Tabbe om jag tjatar lite:)
Blir det på iform eller Najaden? Skulle lätt vilja komma, bor också i Haninge men är i Thailand och reser tillbaka den 31. Vet inte om jag kanske blir trött av att flyga i 11+ timmar men jag hoppas på att kunna komma. :)
Blir det på iform eller Najaden? Skulle lätt vilja komma, bor också i Haninge men är i Thailand och reser tillbaka den 31. Vet inte om jag kanske blir trött av att flyga i 11+ timmar men jag kanske kommer i alla fall. :)
Sov på flyget!
Sov på flyget!
Ska försöka, förstås :)
Blir men i Bålsta, benpass.
JA TACK!
Rooz kan man lita på!
Blir det på iform eller Najaden? Skulle lätt vilja komma, bor också i Haninge men är i Thailand och reser tillbaka den 31. Vet inte om jag kanske blir trött av att flyga i 11+ timmar men jag hoppas på att kunna komma. :)
Det är inga problem. Du har ju carb laddat i flera dagar.
Blir men i Bålsta, benpass.
Typiskt :( Du lär iförsig vara den enda som ska köra ben inför nyårskvällen :D
Bor i göteborg. Dålig ursäkt. :(
Mollestam
2011-12-19, 14:44
Hade varit gött, men 6 timmar enkel resa känns lite sådär.
Hade varit gött, men 6 timmar enkel resa känns lite sådär.
Förstår det. ÄR alltid lättare att ha något i city. Verkar lite tunt med folk för att styra upp det i Haninge just nu :(
JA TACK!
Stämmer bra det *flex* :D
Kan inte svara för min kompis men jag tror att han kommer om jag kommer (Letra) :)
Har dålig ursäkt. Är i Åre.
Grapeman
2011-12-19, 17:07
På! *popcorn*
Gabriel174
2011-12-19, 17:12
Brorsan kommer ifall jag kommer (antar jag :D)
Meanwhile in Helsingborg, hammercurlz hela dagen.
Får försöka dra ihop något likande här i södern! Annars hade jag kommit!
Rakanichy
2011-12-19, 17:59
Skulle nog kunna tänka mig att komma :)
Det ser tyvärr rätt mörkt ut. 8st som svarat att de vill komma (vilket jag uppskattar till att ca 6 personer kommer). Känns lite för lite för att styra upp något.
Mycket beror väl på mig att jag var ute i sen tid. Få helt enkelt styra upp en träning i vår istället.
stockinger
2011-12-28, 09:20
Jag kommer och tar med mig tjejen och en vän.
va... Blir det inget i år? "/
Eddie Vedder
2011-12-28, 09:54
Det hade varit jättekul. Men jag ska fira här i Uppsala och det blir helt enkelt inte tid över.
Skulle vilja men har en kass ursäkt, Jag blir jetlaggad av flygresan;-)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.