Logga in

Visa fullständig version : Vi som spelar Bloodline Champions eller tänker börja.

Tricklew
2011-12-16, 19:44
Japp, jag länkar referral länken, ger mig någon titel etc, och ni får börja med 5000 extra Bloodcoins. Finns ingen nackdel med att välja denna.
http://www.bloodlinechampions.com/register.php?refid=1498533222

Gratis skillbaserat arena spel, med crits, random dmg etc ickeexisterande, vilket gör det så skillbaserat som möjligt. Riktigt jävla kul. Du gör introduktionsquestet ibörjan, tutorial etc och får välja en Bloodline du börjar med, du kan lösa upp flera genom att köpa dom med bloodcoins, som du får gratis medan du spelar, eller helt enkelt lägga irl pengar på att köpa paket med bloodlines/en specifik bloodline, om du hemskt gärna vill ha den. Utöver detta så finns det 8 fria bloodlines du kan välja, som ändras var tredje dag, så det finns möjlighet att pröva på snubbarna före du bestämmer dig för en. I practice kan du även lira med alla bloodlines som finns, vilket ger dig en god möjlighet att pröva på.
Turneringar går varje dag, oftast 3v3 men även 2v2.

Någon som lirar? Sitter på G15 just nu med en irl polare i 2v2, har inget regelbundet 3v3 lag för tillfället, utan har fått hitta randoms att köra med när vi är sugna på turneringar etc.

Snobbe
2011-12-16, 20:00
Tycker inte spelet är speciellt roligt föredrar dota2:) Men det är helt klart grym skill i det.

Sniggel
2011-12-16, 22:31
Tyckte spelet var för inriktat på skill och för lite på spelkänsla. Det var lite opersonligt och det kändes som varje karaktär egentligen hade samma skills, fast något modifierat för att varje klass skulle bli annorlunda.
Det var helt enkelt inte roligt nog. Men det är ju min smak förstås.

Benny01
2011-12-16, 22:42
De e fett roligt men ack så innehållslöst. Att kunna modifiera till fördel i pvpn åtminstone på något sätt hade vart roligt.

Exempelvis kunna välja skill förbättringar, någon enklare version av talent tree som i wow inför varje ny match hade åtminstone vart ballt. Det är ju i sig också en form av skill, att välja rätt då dvs.

Att 100% enbart ha färdiga gubbar är liiiite väl tråkigt för min del. Även om jag gillar balansen!

Tricklew
2011-12-16, 22:42
Ni spelade säkerligen under betan, eller tidigt, stora ändringar kom vid start av Säsong 3, stats, (kort) lvling system, medalljer etc. Även jag och polarn testade det under betan, och S2, men tyckte det var alldeles för tråkigt.

Nu däremot är det guld.