handdator

Visa fullständig version : Ligga på gymmet??

Victuhh
2011-12-15, 22:07
Hör detta lite överallt om folk som lyckas plocka upp tjejer på gymmet för att sedan spontansexa med denne. Har någon här lyckats?

Berätta!

Nej, jag har själv inget att bidra med :Virro

Brickhead
2011-12-15, 22:08
haha wtf

thats just sick

Zaqwer
2011-12-15, 22:17
Inte sett några tjejer på gymmet, så frågan känns väldigt konstig.

Sparven från Minsk
2011-12-15, 22:20
Fått dejt och blivit tillsammans med, men ej sexat. Kör ej one night eller så...

Victuhh
2011-12-15, 22:21
Fått dejt och blivit tillsammans med, men ej sexat. Kör ej one night eller så...

Detta var ju alltid något, hur gick detta till från början om man får fråga?

Tabbe
2011-12-15, 22:21
Cardio är inte bra innan styrka så se till att ha det efter passet.

limenka
2011-12-15, 22:22
inte sett några tjejer på gymmet, så frågan känns väldigt konstig.

+1

Victuhh
2011-12-15, 22:23
Cardio är inte bra innan styrka så se till att ha det efter passet.

skriver upp detta!

Sparven från Minsk
2011-12-15, 22:24
Detta var ju alltid något, hur gick detta till från början om man får fråga?

Well har träffat en tjej på en kolodejt som jag blev tillsammans med. Har även bara gått fram till en tös på gymmet och börjat prata och frågat efter en dejt. Gick fint det med :)

Sheogorath
2011-12-15, 22:24
I min ungdoms dar, på den tiden jag bar hatt (ej på gymmet), gick jag fram till en välsvarvad dam när hon låg och svankade i den uppåtlutande smithpressen, och efter avslutat set sträckte fram en lapp med mitt telefonnummer på, och frågade henne om hon ville ta nån fika eller nått. Sen ringde hon upp nån timme senare, sen åkte jag hem till henne och sen hade vi sex. Sen åt vi glass till frukost. Det var rätt najs.

Jokester
2011-12-15, 22:25
I min ungdoms dar, på den tiden jag bar hatt (ej på gymmet), gick jag fram till en välsvarvad dam på när hon låg och svankade i uppåtlutande smithpressen och efter avslutat set sträckte fram en lapp med mitt telefonnummer på, och frågade henne om hon ville ta nån fika eller nått. Sen ringde hon upp nån timme senare, sen åkte jag hem till henne och sen hade vi sex. Sen åt vi glass till frukost. Det var rätt najs.

:thumbup:

difeddy
2011-12-15, 22:27
I min ungdoms dar, på den tiden jag bar hatt (ej på gymmet), gick jag fram till en välsvarvad dam när hon låg och svankade i den uppåtlutande smithpressen, och efter avslutat set sträckte fram en lapp med mitt telefonnummer på, och frågade henne om hon ville ta nån fika eller nått. Sen ringde hon upp nån timme senare, sen åkte jag hem till henne och sen hade vi sex. Sen åt vi glass till frukost. Det var rätt najs.

Du inspirerar oss alla!

Victuhh
2011-12-15, 22:28

Se, dom finns! Grattis! :D

L-Sami
2011-12-15, 22:34
Gym är bästa omedvetna dejtingstället. Massa hormoner och lyckoämnen cirkulerar i blodet när man tränar. Självförtroendet är på topp, jag är bekväm och trygg i en träningsmiljö. Hänt ett par gånger att jag har haffat någon via gymmet.

Brickhead
2011-12-15, 22:34

Hahaha, awesome! :hbang:

HVR
2011-12-15, 22:44

En sann hjälte! Du är en förebild för alla oss dödliga. :bow:

-squat-
2011-12-15, 22:48

Lapptricket har jag länge velat prova. Nu blev jag verkligen peppad att skrida till verket. :thumbup:

Viktor_Balck
2011-12-15, 22:54
Har blivit raggad på på gymmet vid nåt tillfälle men jag var inte så sugen på henne då en annan snubbe hade satt på henne i solariet, som fanns på gymmet, tidigare.

Supercharger
2011-12-15, 22:59

Snyggt! :thumbup:

Har blivit raggad på på gymmet vid nåt tillfälle men jag var inte så sugen på henne då en annan snubbe hade satt på henne i solariet, som fanns på gymmet, tidigare.

Hahaha!:laugh:

Morty
2011-12-15, 23:29
Sheo for president.

thethoos
2011-12-15, 23:53
För några veckor sen såg jag att någon hade glömt en kukpump i ett tomt skåp! :S

så på friskis i ekeby verkar det hända grejer allafall...

the_matsson
2011-12-15, 23:56
Om jag skulle behöva den, så är raggningsmetod numero uno redan utstakad:

Stå och curla i böjracket, och när en fin donna går förbi räknar man högt "1001, 1002, 1003--".

Easy peasy!

krubkungen
2011-12-15, 23:56
lapp tricket måste provas!

Men på gymmet så är det fokus på träningen för min del, men om en tjej kommer fram och viskar i mitt öra: "-Toaletten om 2min" så kommer man nog TUTA och KÖRA.

Herr Oberst
2011-12-15, 23:57
Hade varit intressant om det finns någon homogay här som har något att bidra med. Skulle vara intressant att höra om myten om gaymän som totalsexar på gymmen stämmer

Hemma Gymmaren
2011-12-15, 23:58
lapp tricket måste provas!

Men på gymmet så är det fokus på träningen för min del, men om en tjej kommer fram och viskar i mitt öra: "-Toaletten om 2min" så kommer man nog TUTA och KÖRA.

Jag skulle göra det om jag redan vore på toaletten. vartsomhelst. anytime, anywhere, anyday all day, all week.

Silencer
2011-12-16, 00:00

Fan Sheo du hamnar på min idol lista. Men hur var detta möjligt? Du bryter mot alla etablerade raggningsregler (PUA, Game....) och får ändå ligga!

Är du så jävla snygg?
Är du enormt välhängd och bär tajta brallor på gymmet?
Har du grym utstrålning och kroppsspråk?
Hade du tur och lyckades träffa på en nymfoman med ägglossning?!
Överdriver du hennes skönhet för att få kolocredd?

Många frågor, inga svar!

Silencer
2011-12-16, 00:01

Solariebåsen vet man ju vad de är till för, ja...

Sheogorath
2011-12-16, 05:57
Fan Sheo du hamnar på min idol lista. Men hur var detta möjligt? Du bryter mot alla etablerade raggningsregler (PUA, Game....) och får ändå ligga!

1. Är du så jävla snygg?
2. Är du enormt välhängd och bär tajta brallor på gymmet?
3. Har du grym utstrålning och kroppsspråk?
4. Hade du tur och lyckades träffa på en nymfoman med ägglossning?!
5. Överdriver du hennes skönhet för att få kolocredd?

Många frågor, inga svar!

Jag har aldrig behövt en bok för att få kontakt med det täcka könet. Inget ont om det, men så har det varit för mig. Den här gången prövade jag lappen. Det funkade det med ;) Vi hade aldrig pratat tidigare men såklart hade hon sett mig träna där innan. Det var ett gym med två våningar (inga väggar på ovanvåningen, bara räcken) och det var en syn för gudarna när hon körde uppåtlutande hantelpress på nedanvåningen iförd urringat.

drakfelt
2011-12-16, 06:04
För ett par veckor sedan såg jag att en liten donna gick och spanade ovanligt mycket på mig, även min träningskompis påpekade att hon fastnade lite väl länge med blicken.

Så precis innan hon skulle bege sig tog jag mod till mig och vandrade fram.

Jag: Hej!
Hon: Hej!
Jag: Vill du göra något någon dag?
Hon: Jättegärna!

Hon knappade in mitt nummer på sin telefon, fick ett meddelande samma kväll, sexade innan veckan var slut :)

r3mpuh
2011-12-16, 06:09
I min ungdoms dar, på den tiden jag bar hatt (ej på gymmet), gick jag fram till en välsvarvad dam när hon låg och svankade i den uppåtlutande smithpressen, och efter avslutat set sträckte fram en lapp med mitt telefonnummer på, och frågade henne om hon ville ta nån fika eller nått. Sen ringde hon upp nån timme senare, sen åkte jag hem till henne och sen hade vi sex. Sen åt vi glass till frukost. Det var rätt najs.Vilken glassort var det? :)

Sheogorath
2011-12-16, 06:24
Vilken glassort var det? :)

Minns inte. Vanilj-någonting. Det var inget flashigt iaf.

r3mpuh
2011-12-16, 06:27
Minns inte. Vanilj-någonting. Det var inget flashigt iaf.Awesome! *drool*

Brunfel
2011-12-16, 07:05
Minns inte. Vanilj-någonting. Det var inget flashigt iaf.
Ni pratade glassort, och inte sexet...?

Robbmeister
2011-12-16, 09:17
På tok för katabolt att ligga på gymmet (eller överhuvudtaget).

Nån gång har det hänt att jag fått ett nummer men det har aldrig blivit mer än det.

Victuhh
2011-12-16, 09:24
För ett par veckor sedan såg jag att en liten donna gick och spanade ovanligt mycket på mig, även min träningskompis påpekade att hon fastnade lite väl länge med blicken.

Så precis innan hon skulle bege sig tog jag mod till mig och vandrade fram.

Jag: Hej!
Hon: Hej!
Jag: Vill du göra något någon dag?
Hon: Jättegärna!

Hon knappade in mitt nummer på sin telefon, fick ett meddelande samma kväll, sexade innan veckan var slut :)

Grattis! vore spännande att prova någon gång :cool:

rooz
2011-12-16, 09:35
Jag träffade min första flickvän på gymmet.

(Nej. hon hade inga slingor, blogg eller borderline-problem)

stridis
2011-12-16, 09:42
Ni pratade glassort, och inte sexet...?

antagligen vanilj där också.

frozzon
2011-12-16, 13:43
sheo meme will take over the world.

mattilainen
2011-12-16, 13:46
Jag träffade min första flickvän på gymmet.

(Nej. hon hade inga slingor, blogg eller borderline-problem)

inget av de problemen säger du.. Lesbisk alltså.

Slartibartfast
2011-12-16, 13:52
Jag har visat intresse för en tjej på gymmet en gång. Det slutade med att hon for hem med min polare. :D

944RS
2011-12-16, 13:52
Med tanke på att jag tränat på gym runt 15år så är mina 3 flickor som jag "träffat" en ganska dålig utdelning.
Fast å andra sidan så har jag bara varit singel i 1-2år av de 15....:cool:

hallar
2011-12-16, 14:17
Träffade min Fästmö på gymmet.

Fordon
2011-12-16, 14:33
Min nuvarande är min gamla pt-kund *rolleyes*

frozzon
2011-12-16, 14:41
nu var det ju ligga på gymmetm, inte träffa fästmö eller liknande.

Victuhh
2011-12-16, 14:43
Jag har visat intresse för en tjej på gymmet en gång. Det slutade med att hon for hem med min polare. :D

haha lyckat, vad sa polaren?

David Brent
2011-12-16, 14:52
Min nuvarande är min gamla pt-kund *rolleyes*

Jag förstår varför du använder den smilien. Förut fick du betalt för att umgås med henne.

Arne Persson
2011-12-16, 15:12

Låt det bli en läxa för dig!:D

Fordon
2011-12-16, 15:16
nu var det ju ligga på gymmetm, inte träffa fästmö eller liknande.

Skillnaden är just endast att de på något sätt stannade kvar efteråt tbh.

Jag förstår varför du använder den smilien. Förut fick du betalt för att umgås med henne.

Mhm.. Har försökt ta betalt efteråt men men..

rooz
2011-12-16, 15:35
inget av de problemen säger du.. Lesbisk alltså.

Only when drunk:)

Juxta
2011-12-16, 15:37
Jag började prata med en tjej som avslutade sitt pass tidigare än mig. Hon satt sedan och väntade på mig när jag var klar och vi gick därifrån ihop. Hon ville att jag skulle med hem till henne men jag ville hem och få i mig ett mål mat plus all protein.

"Sorry, got a workout to finish".

Victuhh
2011-12-16, 17:13
Only when drunk:)

haha, brukar bli så med brudar så fort dom får i sig lite ska dom börja hålla på med varann, lite löjligt men ajja! :)

Jag började prata med en tjej som avslutade sitt pass tidigare än mig. Hon satt sedan och väntade på mig när jag var klar och vi gick därifrån ihop. Hon ville att jag skulle med hem till henne men jag ville hem och få i mig ett mål mat plus all protein.

"Sorry, got a workout to finish".

Är detta sant? *mini

Tricklew
2011-12-16, 17:26
Jag har blivit uppraggad av en tjej på gymmet, men halvvägs in så inser jag att hon har två olikfärgade strumpor, så det dödades rätt snabbt. Antagligen var hon borderline.

Juxta
2011-12-16, 17:31
Är detta sant? *mini

Haha, det är faktiskt sant.

krubkungen
2011-12-16, 17:42

haha, "need to stay anabolic". Sexade ni sen då? ;)

Ademius
2011-12-16, 17:45
Haha, det är faktiskt sant. Skulle nog kunna göra samma sak faktiskt. Jag vet hur jag blir när jag inte får mat, otroligt lättirriterad och kan inte tänka på något annat. Rätt osannolikt att hon skulle duka upp en 2000+ kcal måltid med någorlunda rätt proportioner heller. Dåligt ställe att ragga "på direkten" på imho. Hellre nummer isf. Sex är väl det sista jag skulle tänka på precis efter ett tungt träningspass :S

Juxta
2011-12-16, 17:46
haha, "need to stay anabolic". Sexade ni sen då? ;)

Nee, vi bytte inte ens nummer. Jag tror det behöver tilläggas att jag har flickvän, därav mitt icke-intresse. ;)
Plus att jag är fantastiskt hungrig efter träningen.

ryss
2011-12-16, 17:50
Jag har faktiskt haft möjligheten att ligga med random brud på gymmet 2 gånger. Jag har också tackat nej båda gångern.

Sanningen är den att jag hade gärna borrat båda på plats men ena gången tränade jag ben och andra gången rygg, hade sådan enorm pump att jag visste att jag aldrig skulle lyckas avstyra blodflödet från dessa stora muskler till penisen vilket resulerat i att jag avstod. :D

Timme
2011-12-16, 18:08
Jag har faktiskt haft möjligheten att ligga med random brud på gymmet 2 gånger. Jag har också tackat nej båda gångern.

Sanningen är den att jag hade gärna borrat båda på plats men ena gången tränade jag ben och andra gången rygg, hade sådan enorm pump att jag visste att jag aldrig skulle lyckas avstyra blodflödet från dessa stora muskler till penisen vilket resulerat i att jag avstod. :D

Var inte du porrskådis?

rooz
2011-12-16, 18:14
Var inte du porrskådis?

Jobbar du gratis eller?!!!1111??111

cero
2011-12-16, 19:08
Rätt osannolikt att hon skulle duka upp en 2000+ kcal måltid med någorlunda rätt proportioner heller.

:laugh:

Victuhh
2011-12-16, 19:15

visade hon mer intresse för polaren eller varför blev det såhär?
blev du sur på han som snor dina ligg?:D

ryss
2011-12-16, 19:33
Var inte du porrskådis?

I inspelningarna står jag inte och kör ett stenhårt benpass innan!

Jobbar du gratis eller?!!!1111??111

You know what they say, if you love your job you'd do it for free!

Alzie
2011-12-16, 19:39
Haha skulle vara kul att veta hur många av dessa historier som är sanna också!

TREX
2011-12-16, 20:10
Dåligt ställe att ragga "på direkten" på imho.

Efter eller i duschen är det väl OK, men skaplig disco att panga på innan, fi fan.

qwe
2011-12-16, 20:58
Har aldrig hänt mig. Inte ens varit nära *grr*.

mangemani
2011-12-16, 21:38
tvivlar på att denna historia är sann, men denna fick jag berättad för mig iaf:
på ett gym så fanns det en sån där super het tjej som var van att få uppmärksamhet från allt hon kom i ögonavstånd ifrån, alla ville ha denna tjejen, dreglade då de såg henne, tappade fokus då hon körde sina övningar, ja, you get the point, en 12/10 brud typ.

men så en dag så var det ett nytt gäng som började på gymmet, likt alla andra killar så föll alla i gänget direkt för tjejen, alla utom 1 som helt iggade henne.
en helt vanlig kille, varken snygg eller ful, varken tränad eller otränad, en average guy typ.
tiden gick och tjejen blev allt mer frustrerad över att denna killen inte la märke till henne, hon var ju så van att alla ville ha henne och här kommer den där killen och helt blåser av henne.
tillslut så började tjejen att göra sig till för killen, dvs göra sina övningar framför honom, stretcha/kräla/kråma sig typ 1-1½ meter ifrån honom, men nada, ingen respons.
då fick hon nog och började pass efter pass klä sig mer och mer utmanande, ibland träna i bara topp och korta tights.
resten utav folket på gymmet höll på att dö utav kåthet, men ingen respons från killen, han skötte sitt och tränade på.
tjejen var helt besatt utav killen, hon kunde inte fatta varför, varför han inte fann henne snygg/sexig.
så en dag så hade hon fått nog, nu skulle hon bara få honom..hon väntade vid tjejernas omklädningsrum på att han skulle avsluta sitt pass, när han var klar med passet och han passerade omklädningsrummet på vägen ut så viskade hon högt till killen som då la märke till henne, hon bad killen följa med in i omklädningsrummet och in på toan och där fick han sig vilt sex...sen dess så har tjejen och killen varit ihop.

ja, som sagt, tvivlar på att den är sann, den låter liiite så där "to good to be true"
ja inte vet jag, vad tror ni?

Fredszky
2011-12-16, 21:43
"to good to be true"

Proxy
2011-12-16, 21:43
http://1.bp.blogspot.com/_76HJKwgU9TQ/TLz0oDsQChI/AAAAAAAABJ0/f42eiQR4tCQ/s400/Cool+Story+3.jpg

strong-man
2011-12-16, 21:54
Inte uppragad på gymet men nästan en tjej spana in mig o leta upp mig på Facebook hon fick ligga:D trevlig tjej men hon tyckte man kunde äta gröt en fre kväll så det blev inte så mycket mer;)

MrBoris
2011-12-17, 03:30
tvivlar på att denna historia är sann, men denna fick jag berättad för mig iaf:
på ett gym så fanns det en sån där super het tjej som var van att få uppmärksamhet från allt hon kom i ögonavstånd ifrån, alla ville ha denna tjejen, dreglade då de såg henne, tappade fokus då hon körde sina övningar, ja, you get the point, en 12/10 brud typ.

men så en dag så var det ett nytt gäng som började på gymmet, likt alla andra killar så föll alla i gänget direkt för tjejen, alla utom 1 som helt iggade henne.
en helt vanlig kille, varken snygg eller ful, varken tränad eller otränad, en average guy typ.
tiden gick och tjejen blev allt mer frustrerad över att denna killen inte la märke till henne, hon var ju så van att alla ville ha henne och här kommer den där killen och helt blåser av henne.
tillslut så började tjejen att göra sig till för killen, dvs göra sina övningar framför honom, stretcha/kräla/kråma sig typ 1-1½ meter ifrån honom, men nada, ingen respons.
då fick hon nog och började pass efter pass klä sig mer och mer utmanande, ibland träna i bara topp och korta tights.
resten utav folket på gymmet höll på att dö utav kåthet, men ingen respons från killen, han skötte sitt och tränade på.
tjejen var helt besatt utav killen, hon kunde inte fatta varför, varför han inte fann henne snygg/sexig.
så en dag så hade hon fått nog, nu skulle hon bara få honom..hon väntade vid tjejernas omklädningsrum på att han skulle avsluta sitt pass, när han var klar med passet och han passerade omklädningsrummet på vägen ut så viskade hon högt till killen som då la märke till henne, hon bad killen följa med in i omklädningsrummet och in på toan och där fick han sig vilt sex...sen dess så har tjejen och killen varit ihop.

ja, som sagt, tvivlar på att den är sann, den låter liiite så där "to good to be true"
ja inte vet jag, vad tror ni?

Vad skulle vara så oerhört osannolikt med den? För mig låter det där som ett typiskt beteende av en uppmärksamheterska.

Förövrigt inga erfarenheter alls av ragg på gymmet då det är enda stället på jorden jag inte är ett dugg intresserad av tjejer utan bara träning. Å andra sidan känner man oerhörd sexuell stämning ibland när det är 20 unga tjejer från ett landhockeylag o spanar in en :)

hultman
2011-12-17, 09:30
Nä. Tror knappt jag pratat med en tjej på gymmet. Måste se läskig och fokuserad ut när jag tränar :)

Och har, som boris, inte ens funderat på tjejer när jag tränar. På gymmet kör man hårt...

Joe Hardgainer
2011-12-17, 09:37
Brukar inte bli mer än att man spanar på damer, och damer spanar ibland tillbaka. Om de däremot skulle kunna pallra sig bort från diverse fitnessmaskiner och crosstrainers och komma till böjburen, skulle det nog bli en mer intressant utveckling

Peter.B
2011-12-17, 09:40
Jag fattar inte riktigt alla dessa historier om att ligga på gymmet. Jag är inte speciellt ful och dessutom väldigt social, har lätt för att prata med tjejer osv. Inte helt ovanligt att jag blivit uppraggad lite till och från. Men aldrig på gymmet. Förstår inte hur det skulle gå till. Är knappt några tjejer på mitt gym och när de är där ser jag inte riktigt hur man skulle lyckas få till det på ett vettigt sätt. Blir det inte väldigt konstlat och så?

Stoltz
2011-12-17, 09:57
På gymmet kör man hårt...

Det finns många sätt att vara hård på.

Osten80
2011-12-17, 11:43
Jag har blivit uppraggad av en tjej på gymmet, men halvvägs in så inser jag att hon har två olikfärgade strumpor, så det dödades rätt snabbt. Antagligen var hon borderline.

:laugh:

krubkungen
2011-12-17, 13:37
Det finns många sätt att vara hård på.

I see what you did there ;)

ryss
2011-12-17, 17:32
text

Det kan mycket väl stämma. Hon fick inte killens uppmärksamhet, hon fick ingen bekräftelse vilket hon alltid får av alla andra. Hon gick ju längre och längre för att desperat försöka få denna bekräftelse, tillslut gick det så långt att hon körde whisper in da ear-fakka-me-ina-da-bathroom movet :)

Herman H
2011-12-17, 18:05
jag får väl släpa ut sambon i garaget och se om hon vill... Men det kanske inte räknas när man har gymmet hemma? :laugh:

Juxta
2011-12-21, 13:28
visade hon mer intresse för polaren eller varför blev det såhär?
blev du sur på han som snor dina ligg?:D

Haha, jag tränar själv. Jag har som sagt flickvän, vilket avgjorde det hela. :)

omnibus
2011-12-21, 14:57

Så ja. :D