Logga in

Visa fullständig version : Nitro Gym i Karlshamn

kimozabe
2011-12-12, 19:38
Någon som har någon feedback ang. Nitro i Karlshamn? Skall snart bli Karlshamnsbo och har aldrig tyckt om de "trändiga" gymmen. Hardcore gym skare va.

LoTiX
2011-12-12, 19:57
Någon som har någon feedback ang. Nitro i Karlshamn? Skall snart bli Karlshamnsbo och har aldrig tyckt om de "trändiga" gymmen. Hardcore gym skare va.

Är född och uppvuxen i Karlshamn, spenderade sommaren hemma medan jag sökte nytt jobb och tränade på Nitro.

Bästa gym jag någonsin tränat på. Fri tillgång till stereo, folk har inget emot hård musik eller hög volym. Fri tillgång till kalk, bra miljö, gott om speglar, billigt, skön och öppen attityd, ägs utan vinstintresse av personer som tränar på gymmet, bra öppettider osv osv.

Piranha
2011-12-12, 21:12
Vad jag förstått skall Nitro vara ett riktigt bra gym, mitt x gjorde många år där och det skall definitivt vara hardcore och en bra miljö för att bygga muskler.

Arne Persson
2011-12-12, 21:27
Ett utstuderat hardcoregym.

kimozabe
2011-12-13, 10:41
I shall look no further

Mago
2011-12-13, 15:13
Det enda lite kluriga är att det kan vara svårt att få andel på gymmet. Det har i alla fall kunnat vara det till och från för några år sedan. Vet inte hur det är nu dock.

LoTiX
2011-12-13, 19:33
Det enda lite kluriga är att det kan vara svårt att få andel på gymmet. Det har i alla fall kunnat vara det till och från för några år sedan. Vet inte hur det är nu dock.

Kom precis på detta. I somras var det fullt. Tur att engångsträningarna kostar 20 (!) SEK.

kimozabe
2011-12-13, 20:23
Ska försöka ta mig in efter årsskiftet. Annars får man hoppas på bra vitsord från nån koloit.