Visa fullständig version : Har du fantiserat om andra när du haft sex?
Kom att tänka på detta när jag läste i tråden om killar och tjejer "bara" kan vara vänner.
Framgår ju tydligt att åtminstone killar fantiserar eller känner attraktion till tjejer han möter!
Men hur är det under själva akten, tänkte hur/om det skiljer sig mellan könen.
Själv har jag aldrig tänkt på någon annan när jag haft sex, då är jag mitt uppe i tjejen i fråga. (detta även om det funnits skavanker)
Men har fått uppfattningen att döma av samtal jag haft i ämnet med bägge könen att det verkar vara en vanligare företeelse bland kvinnfolket?.
Ska se om jag lyckas få till en anonym poll.. Var ärliga nu! :thumbup:
Tricklew
2011-12-12, 04:58
Nä, men det har funnits rollspel om att vi är andra personer än vi är just nu, yngre, äldre, svartare etc. Men det har ändå varit endast henne i mina tankar.
Edit: Vad gör du uppe nu? Frugan tillåter inte sömn tills du fixar snarkandet?
Nä, men det har funnits rollspel om att vi är andra personer än vi är just nu, yngre, äldre, svartare etc. Men det har ändå varit endast henne i mina tankar.
Edit: Vad gör du uppe nu? Frugan tillåter inte sömn tills du fixar snarkandet?
Rollspel är klart tillåtet så länge man inte tänkt att man låg med en annan person än den man faktiskt gör.
Är på jobbet, men hon sa att det skulle bli skönt att slippa mig i sängen i natt! :D
Tricklew
2011-12-12, 05:44
Vet inte om jag skulle ha något moraliskt mot det, men om sexet vore så tråkigt att jag tänkte på andra hade jag gått hem och tryckt mig mot en kudde som är tillknycklad på just det rätta sättet, istället.
Intressant ämne.
Själv har jag inte gjort det. Har jag sex - är det alltid med någon som tilltalar mig.. annars tar jag hellre hand om mig själv... :naughty:
/Liza
Nä, men det har funnits rollspel om att vi är andra personer än vi är just nu, yngre, äldre, svartare etc.
:D
Hur ser det här ut i praktiken?
Jag får helt bisarra bilder i huvudet av en Tricklew i pimpoutfit, pratandes som Snoop i The Wire medan han matar bruden med lika delar vattenmelon och crack.
tar jag hellre hand om mig själv... :naughty:
/Liza
Men kan inte fantisera om andra vara att ta hand om sig själv ? :D
Japp det har jag gjort några gånger, men det är inte under hela akten. Ibland kan det kanske behövas för att "få igång" en själv lite mer.
High1ander
2011-12-12, 07:41
Ja, fast nej...
Hade en flickvan en gang som liksom sa efter sexet att hon trodde jag tankte pa nagon annan, liksom att hon bara kande sa. Darfor, for att testa sa tankte jag pa nagon annan nagra ganger senare bara for att testa och se om hon "verkligen kunde kanna av" da hon hade fett fel forsta gangen. Hon markte inget, eller sa inget, och var glad efter den gangen... Kvinnor o fixideer...
Fidde_Mannen
2011-12-12, 08:16
Nope
Nä. Jag har svårt att styra tankarna under sex. Tror jag, jag måste kanske prova. Inte att tänka på någon annan, men på något annat. Jag kan förresten ha tänkt på mat någon gång.
Ja, det har varit ett stort problem många gånger. Förstår inte varför Arnold alltid ska dyka upp i samlagssamband. Detta har varit uppenbart och jävligt ledsamt.
Varför kan ju inte sluta tänka på honom?
nä. Jag har svårt att styra tankarna under sex. Tror jag, jag måste kanske prova. Inte att tänka på någon annan, men på något annat. Jag kan förresten ha tänkt på mat någon gång.
+1
+1
Många som tänker på mat under sex?
Själv har jag nog aldrig gjort det.
När jag är supertrött och ändå har sex så blir det nästan som att jag drömmer. Mina tankar styr sig själva och om man är lite hungrig och ser fram emot frukost så kan det lätt bli mat.
Bobbinrobin302
2011-12-12, 09:46
Många som tänker på mat under sex?
Själv har jag nog aldrig gjort det.
Har hänt någon gång, dock i samband med att jag icke fått nått i kistan på länge. *popcorn*
Jag gillar hur den här tråden har utvecklat sig.
Spartansk
2011-12-12, 11:26
Japp. Doggy style gör det enklare, fniss.
Jag tror inte ens jag "tänker" när jag har sex. Tycker det verkar som tjejer har lättare för att "tänka", iaf initialt, innan de eggats upp tilräckligt mycket. Då på saker som "Får inte glömma att köpa ny potatis" och "När var det jag skulle träffa faster i nästa vecka?"
Har för mig att det gjorts studier på detta och att tjejer under orgasm i princip är helt bortkopplade från intellektuell tankeverksamhet, något som jag tror killar blir mycket tidigare. Blir jag tillfrågad under akten vad jag tänker på så blir reaktionen ungefär så här "Öhh, pratar du?" :D
Vem fan tänker under sexet? Kör på, ha skönt och fokusera på det du ska göra.
Herr Oberst
2011-12-12, 12:16
Men kan inte fantisera om andra vara att ta hand om sig själv ? :D
Typ?
http://aboutthat.files.wordpress.com/2009/10/psycho1.jpg?w=430&h=320
Men för att fokusera på det man ska måste man ju eggas upp lite först. Och det kan innebära en del tankar. Som inte alltid innebär tankar på en annan person, utan till exempel på det bästa sexet eller när nån gjorde nått speciellt med händerna osv.
Japp. Även tänkt på vad jag bör laga för middag eller att jag måste stryka en tröja till morgondagen. Bra betyg för killen? Not so much... ;)
Spartansk
2011-12-12, 12:25
Jag tänker skitmycket. "Hmm, det här verkar hon gilla. Oh shit, nu slutade hon stöna. Men om jag prövar med den här takten/vinkeln då..." osv.
Jag tänker skitmycket. "Hmm, det här verkar hon gilla. Oh shit, nu slutade hon stöna. Men om jag prövar med den här takten/vinkeln då..." osv.
Hann du tänka så mycket under dina 3 minuter ? :em:
Spartansk
2011-12-12, 12:36
Hann du tänka så mycket under dina 3 minuter ? :em:
Absolut. Det tog mindre än en minut att skriva det där. :)
Om det dragit ut på tiden (som det gör ibland) kan jag faktiskt
tänka på lite allt möjligt : Väder, nästa gympass, vad jag ska handla imorron
m.m.
Spartansk
2011-12-12, 12:41
Åh, just det; om man är nära att komma händer det ju att man tänker på mormor, döda hundar, osv.
Tänker ofta på tyska bagladies men det är mer för frugans skull än min egen :)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Om det dragit ut på tiden
Det är just vid såna tillfällen som jag kan börja tänka på annat, typ tidigare ligg med samma person som var bättre, eller freaky shit med nån annan person.
Yllegarn
2011-12-12, 12:47
... Blir jag tillfrågad under akten vad jag tänker på så blir reaktionen ungefär så här "öhh, pratar du?" :d
+1
Åh, just det; om man är nära att komma händer det ju att man tänker på mormor, döda hundar, osv.
Ja, dessa saker förekommer helt klart ibland. Hjärnan kopplas in till sådana saker när allting inte flyter på som man vill att det ska göra.
Nä. Jag har svårt att styra tankarna under sex. Tror jag, jag måste kanske prova. Inte att tänka på någon annan, men på något annat. Jag kan förresten ha tänkt på mat någon gång.
Porrskadad kille förväntar sig utrop som "OHYEAhOh god OH GOD oh yehAH!!!" i sängen och det levereras "mmm köttbullar och potatismos!"......klockrent!
krubkungen
2011-12-12, 14:13
Porrskadad kille förväntar sig utrop som "OHYEAhOh god OH GOD oh yehAH!!!" i sängen och det levereras "mmm köttbullar och potatismos!"......klockrent!
haha, porrskadade är vi alla grabbar :D
tntballe
2011-12-12, 14:40
Det mesta som kommer ur min mun är nog skämt, kanske inte så hett men orka vara gravallvarlig hela tiden.
Spartansk
2011-12-12, 14:45
83 killar och 10 tjejer har svarat. Betyder det att killar tänker mer under sex än tjejer?
83 killar och 10 tjejer har svarat. Betyder det att killar tänker mer under sex än tjejer?
Du har nog haft otur när du tänkt där...
Spartansk
2011-12-12, 14:53
Du har nog haft otur när du tänkt där...
Jag ber om ursäkt. Jag hade sex.
Även om tråden frångick kärnan i frågan något så är det kul läsning!! :D
Mat och andra sysslor räknas inte..
Någon form av tankeverksamhet finns ju alltid, och ibland händer ju oförutsägbara händelser som får en att försvinna i andra tankar några sekunder. (typ om man plötsligt blir medveten om att en unge står vid sänggaveln..)
Men det var just om man fantiserar på att det är någon annan man ligger med jag ville få fram. ;)
Nu är det lite svårt att få en klar bild ännu då det inte är så många tjejer som röstat, men förvånad över det höga antalet killar som fantiserar om andra i sängen!
Även om man inte är helt väck så är man ju så uppe i stunden och med att insupa det man ser framför ögonen, finns helt enkelt inget utrymme att blanda in någon annan! :naughty: ( eller behov heller för den delen)
Spartansk
2011-12-13, 00:31
Även om man inte är helt väck så är man ju så uppe i stunden och med att insupa det man ser framför ögonen
Är iofs rätt vanligt att dom vill ha det mörkt.
Mörkt ja..
Kan fungera sålänge man åtminstående ser konturer.. annars kan det gå såhär:
"Ehehehehh... heh... vad den är l...- glömt det! Uhm är det skönt?"
"Vad gör du med min tumme?"
/Liza
Spartansk
2011-12-13, 02:58
Nja, däremot:
"Vad gör du med min underarm?"
Tricklew
2011-12-13, 03:03
Bra skämt Spartansk, jag ser att du följer den goda riktlinje att alltid se till att det är en 2handare, när du drar penisskämt inför främlingar.
grisbil3n
2011-12-13, 05:05
Varje gang, samt spelar upp scener ur favoritporrisarna (mentalt).
Är iofs rätt vanligt att dom vill ha det mörkt.
Har haft turen att inte stöta på dom! :)
Spartansk
2011-12-13, 10:21
Bra skämt Spartansk, jag ser att du följer den goda riktlinje att alltid se till att det är en 2handare, när du drar penisskämt inför främlingar.
Tack.
Har haft turen att inte stöta på dom! :)
Tur för dig, det enda som är tråkigare är tjejer som vägrar ta av sig på överkroppen när man ska leka doktor.
Tack.
Tur för dig, det enda som är tråkigare är tjejer som vägrar ta av sig på överkroppen när man ska leka doktor.
Ett ex till mig vägrade ha sex utan trosor, de skulle bara dras åt sidan minsann...
Spartansk
2011-12-13, 12:47
Ett ex till mig vägrade ha sex utan trosor, de skulle bara dras åt sidan minsann...
Hah, har varit med om den med. Min teori är att hon inte ville att bajsranden i trosan skulle synas.
Hah, har varit med om den med. Min teori är att hon inte ville att bajsranden i trosan skulle synas.
Exet tyckte kort och gott att hennes murvla var ful. O.o
Jajamen! Men det har inte skett så ofta faktiskt , har haft tur med mina damer ;)
Spartansk
2011-12-13, 12:58
Exet tyckte kort och gott att hennes murvla var ful. O.o
Fast man ser ju murvan även om trosan endast dras åt sidan..?
Men det är avtändande med såna nojor, mer avtändande än om brösten eller murvan faktiskt skulle vara fula, så jag tycker inte tjejer ska hålla på så.
Förvånar mig över hur många som svarar att de aldrig har fantiserat om någon annan än personen som de har sex med, är det ens möjligt att aldrig ha gjort det :-)
Förvånar mig över hur många som svarar att de aldrig har fantiserat om någon annan än personen som de har sex med, är det ens möjligt att aldrig ha gjort det :-)
Lol, folk spelar så heliga här.
Tricklew
2011-12-13, 16:05
Jag röstade på nej, det har inte hänt vad jag kan minnas, men spela helig? Jo, tja. ;)
Fantiserar inte om personen jag är med heller, jag bara är i stunden. :hbang:
Tänker lite på ni som brukar fantisera om andra, vad är den vanligaste orsaken?
Finner ni inte partnern attraktiv nog, gått med på sexet trots att ni inte var jättesugna?
Eller är det något som kommit smygande i ett långt förhållande när ni helt enkelt börjat tröttna på personen, åtminstone rent kroppsligt/sexuellt? *popcorn*
Fantiserar inte om personen jag är med heller, jag bara är i stunden. :hbang:
Tänker lite på ni som brukar fantisera om andra, vad är den vanligaste orsaken?
Finner ni inte partnern attraktiv nog, gått med på sexet trots att ni inte var jättesugna?
Eller är det något som kommit smygande i ett långt förhållande när ni helt enkelt börjat tröttna på personen, åtminstone rent kroppsligt/sexuellt? *popcorn*
Jag fantiserar bara om fula saker då frugan gör mig för kåt. Måste alltså fantisera om tex bagladies för att hålla fram till mållinjen, och ja, jag är usel i sängen. Berätta inte för någon :(
Jag röstade på nej, det har inte hänt vad jag kan minnas, men spela helig? Jo, tja. ;)
Skärp dig pervo.
Hackenschmidt
2011-12-13, 17:08
Jadå, för att gasa eller bromsa. Men det sker sällan.
Sandra81
2011-12-13, 17:25
killar kommer ju för snabbt oftast det är ju det största "problemet". :/
Spartansk
2011-12-13, 17:27
Har motsatt problem. Ja, inte att tjejen kommer för snabbt, utan att jag kommer för sent.
Edit: Vad var din poäng, förresten?
Hackenschmidt
2011-12-13, 17:30
Perfekt om han fantiserar om mattanter då.
Orka ligga och skava i flera minuter.. ;)
tntballe
2011-12-13, 17:48
Menar du när dom tänker på andra?
Postat via en mobil enhet
Sandra81
2011-12-13, 17:48
Orka ligga och skava i flera minuter.. ;)
Nja beror väl på. förspel , hett och lite ruff så där hinner man ju inte på under några minuter bara. uum. :em:
dramodur
2011-12-13, 17:50
också en sån som kommer för "sent", det är säkert minst lika jobbigt som att komma för tidigt. Blir helt andfådd (jag har ändå bra kondition), svettig, tjejen får ont, blueballs, tjejen måste lägga av för att hon kommit m.m. Kommer man snabbt är det ju bara att köra igen! Och att ta en pause efter 30 minuters frenetiskt pumpade för att byta lakan, duscha osv är alltid en höjdare...
OT: Ja, har tänkt på andra för att se om det varit mer effektivt, men sällan gett något bra resultat
Nja beror väl på. förspel , hett och lite ruff så där hinner man ju inte på under några minuter bara. uum. :em:
"I'm a speed fucker"
zpjq8jqrPq8
(Har dock snabb återhämtning.. :naughty:)
Nitrometan
2011-12-13, 19:29
Jag måste nog svara nej på frågan, jag fantiserar alltid om mig själv. *drool*
Sandra81
2011-12-13, 19:48
Menar du när dom tänker på andra?
Postat via en mobil enhet
Ja troligtvis är det väl så.. :(
Nitrometan
2011-12-13, 19:51
Problem för vem? :confused:
Mörkt ja..
Kan fungera sålänge man åtminstående ser konturer.. annars kan det gå såhär:
"Vad gör du med min tumme?"
/Liza
Förstod jag dig rätt nu, du har alltså råkat ta fel mellan killens tumme och penus? Isåfall vet jag inte vem av er jag ska tycka mest synd om. :D
Bortsett från "hur fan hamnade jag här?" och "niiiiice" måste jag hålla med dig. Eller som någon annan sade, så är jag rätt mycket i nuet.
Vissa par verkar ju kunna diskutera börsen och hur de ska inreda friggebon under akten, så det kanske är vi som är konstiga.
Sandra81
2011-12-13, 22:06
Vissa par verkar ju kunna diskutera börsen och hur de ska inreda friggebon under akten, så det kanske är vi som är konstiga.
alltså fyfan va tragiskt. seriöst? när sex blir nått slags måste och tråkigt vardagslunk .. killen ligger å fantiserar om att hans tjej är megan fox. och tjejen vill bara att allt ska va över.
att folk ens är kvar i sånna förhållanden?
Jockefoten
2011-12-13, 22:07
När jag har sex med mig själv brukar jag fantisera om andra (oftast tjejer).
alltså fyfan va tragiskt. seriöst? när sex blir nått slags måste och tråkigt vardagslunk .. killen ligger å fantiserar om att hans tjej är megan fox. och tjejen vill bara att allt ska va över.
att folk ens är kvar i sånna förhållanden?
Ja, det finns ju mycket hetare tjejer än Megan Fox. :D
Nä, jag vet inte hur vanligt det är men jag har hört vissa mena att de typ snackar om vad som hänt under dagen medan det håller på. Verkar jääävligt tråkigt hursomhelst. Då kan man ju lika gärna sluta med sex helt.
Gjorde det en gång, jag var inte särskilt attraherad av henne så jag tänkte på mitt ex istället.
Annars brukar jag oftast tänka hur jävla awesome hela situationen är och mental-fiva mig själv. (speciellt när damen är på alla fyra)
Minoshee
2011-12-13, 22:18
Nä, jag vet inte hur vanligt det är men jag har hört vissa mena att de typ snackar om vad som hänt under dagen medan det håller på.
Men det kanske är en fetish? :)
Annars brukar jag oftast tänka hur jävla awesome hela situationen är och mental-fiva mig själv. (speciellt när damen är på alla fyra)
hahahaa! :thumbup:
Sandra81
2011-12-13, 22:32
Nä, jag vet inte hur vanligt det är men jag har hört vissa mena att de typ snackar om vad som hänt under dagen medan det håller på. Verkar jääävligt tråkigt hursomhelst. Då kan man ju lika gärna sluta med sex helt.
troligen är det ganska vanligt med tanke på hur den här omröstningen ligger .. :)
Uff, hetare behövs inte. Jag har redan problem med att jag blir alldeles för varm.
För att jag skall trivas behöver det vara så kallt att tjejen börjar frysa. Vad gör man då? Det är ett större problem!
Spartansk
2011-12-13, 23:02
Känner igen mig. Det var extra kul en period då jag bodde i ett rum med väggspegel á la American Psycho. Brukade slänga glimtar mot mig själv och beundra mina biceps och magmuskler, som efter ett par minuters doggy style var mer uppumpade än de brukar vara på gymmet ens. Happy days.
Testade igår men det gick inget bra. Kom ungefär till 'hmmm vem ska jag fantisera om' innan det övergick till 'mmmm klämma tuttar'. Hjärnan går inte direkt på högvarv under akten. :D
Testade igår men det gick inget bra. Kom ungefär till 'hmmm vem ska jag fantisera om' innan det övergick till 'mmmm klämma tuttar'. Hjärnan går inte direkt på högvarv under akten. :D
Precis det jag menar, man är så uppe i det man håller på med att allt annat försvinner! :thumbup:
Sandra81
2011-12-14, 10:22
Känner igen mig. Det var extra kul en period då jag bodde i ett rum med väggspegel á la American Psycho. Brukade slänga glimtar mot mig själv och beundra mina biceps och magmuskler, som efter ett par minuters doggy style var mer uppumpade än de brukar vara på gymmet ens. Happy days.
haha antar att ditt stjärntecken är tvilling
Är det ett skämt med flera lager... *jorgen*
Sandra81
2011-12-14, 10:30
Är det ett skämt med flera lager... *jorgen*
Nix..
Intressant frågeställning, har någon haft sex med flera samtidigt och ändå tänkt på andra? Isåfall, byter man i tanken ut alla i akten mot andra eller bara vissa?
Jag undrar även om någon haft sex med sig själv och tänkt enbart på sig själv? Och om den personen isf. är tvilling.
Slartibartfast
2011-12-14, 10:34
killen ligger å fantiserar om att hans tjej är megan fox. och tjejen vill bara att allt ska va över.
Ingen kille ligger väl och fantiserar om Megan Fox? Tror snarare det är Anna i snabbköpskassan han tänker på. Nån från den verkliga världen. *popcorn*
Ingen kille ligger väl och fantiserar om Megan Fox? Tror snarare det är Anna i snabbköpskassan han tänker på. Nån från den verkliga världen. *popcorn*
Anna skipper *cupid*
Var så i början i min liggakarriär att jag funderade på hur mycket klockan var hur mycket jag borde sova för att hinna med morgondagen och vad jag ska göra sen... När jag och min dåvarande flickvän försökte få upp min strejkande penis :$
Fast har blivit bättre på att koppla bort dom delarna, tänker väl mer på vad hon verkar gilla och vad jag ska göra här näst :D
Spartansk
2011-12-15, 15:34
Nope. Lejon.
Helt sjukt vad alla tänker mycket, jag kör nog bah
Chrillee
2011-12-15, 22:02
Precis. Jag läste denna tråd innan jag hade sex och började tänka på vad folk skrivit i tråden under 'akten' och då blev den limp.
Angående frågan, näe jag har nog inte gjort det, inte vad jag kommer på iaf, man köttar ju bara på.
Spartansk
2011-12-15, 22:11
Frågan är om man bör tänka under sex? Blir man en bättre eller sämre älskare om man tänker "hmm, det här verkade hon gilla... Det här verkade hon gilla mindre... Nu verkar hon ha fått nog av det här..." osv?
Frågan är om man bör tänka under sex? Blir man en bättre eller sämre älskare om man tänker "hmm, det här verkade hon gilla... Det här verkade hon gilla mindre... Nu verkar hon ha fått nog av det här..." osv?
Om du inte tänker alls så lär du inte bli så uppskattad.
-Om du inte har en magisk kolo-snabel som gör hela jobbet åt dig. Och snabbt dessutom.
mangemani
2011-12-16, 19:17
jepp, det har jag, men då var det i ett förhållande som typ var över för ett tag sedan, hennes insida hade gjort hennes utsida ful, fanns inget alls mellan oss, vi hade inte gjort slut än helt enkelt.
har aldrig gjort det då jag har haft sex med någon jag älskar.
Hade varit intressant om fler tjejer vill delta så man kan få en mer rättvis bild!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.