Visa fullständig version : Piratpartiet & Trocadero
1.
Söker om det finns någon piratpartist här på brädan som orkar ta några frågor via PM..
2. Någon som provat trocadero light och vill recensera? :)
1. Kanske. (:
2. Kan dra en sväng förbi till Ica Maxi & inhandla en åt dig!
Vad skall jag jämföra den med, vanliga Trocadero? ;)
1. Kanske. (:
2. Kan dra en sväng förbi till Ica Maxi & inhandla en åt dig!
Vad skall jag jämföra den med, vanliga Trocadero? ;)
1. Perfa, I'll take that as a yes! Förvänta dig PM när jag orkar ikväll. :)
2. Do it, yes vanlig. *cupid*
King Grub
2011-12-10, 20:15
2. Någon som provat trocadero light och vill recensera? :)
Dromedarurin.
Dromedarurin.
Som jag trodde då, stört att vissa light verkligen smakar skit.. Hoppas Big R säger något annat. :(
Tappade just allt förtroende för King Grub. Trocadero ÄR den grymmaste läskeblask som någonsin tillverkats, Trocadero Light är en förlängning av den.
FRUKTANSVÄRT GOTT!!!
jimmyboy
2011-12-10, 20:42
Jag har fortfarande inte hittat trocadero light! Vad är det här? Två stora MAXI-butiker och ingen har den? :(
1. Perfa, I'll take that as a yes! Förvänta dig PM när jag orkar ikväll. :)
2. Do it, yes vanlig. *cupid*
Jag har fortfarande inte hittat trocadero light! Vad är det här? Två stora MAXI-butiker och ingen har den? :(Återvänder med besvikelse. Trocadero Light fanns inte på Ica Maxi Hälla i Västerås. :(
Jimmyboy kan bekräfta detta. =/
Trocadero Light smakade som vanlig Trocadero för mig. Åtminstone förra året då jag faktiskt fick dricka en :D. Såvitt jag vet tycker Grub inte om vanlig Trocca.
Dromedarurin.
Åh herre gud, jag googlade det för att se vilken sorts tillsats det var, innan jag faktiskt förstod vad du hade skrivit...
Pepparkakssmurfen
2011-12-10, 21:07
Åh herre gud, jag googlade det för att se vilken sorts tillsats det var, innan jag faktiskt förstod vad du hade skrivit...
http://2pep.com/funny%20pics/crazy%20laughing%20strange%20pictures/funniest_crazy_cool_pictures_of_pwned_wrestler_200 90902_1650582312.jpg
Pepparkakssmurfen
2011-12-10, 21:09
Är det någon som helst skillnad mellan Spendrups-trocaderon och Carlsberg-trocaderon?
Det är skillnad i smak på alla olika, personligen tycker jag att Vasabryggeriers Trocadero är godast.
Ja, jag har missbrukat Trocadero i ett tidigare liv...
Grapeman
2011-12-10, 21:19
Dromedarurin.
Nirurade-mord?
Dromedarurin.
u know that taste?
trocadero<3
light är aldrig bra
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.