Visa fullständig version : Är du fitnesstjej/kille?
Pudzianovski
2011-12-09, 09:08
Är du en fitnesstjej/kille? Polltime :thumbup:
Med tanke på den andra tråden om fitness...
Ristretto
2011-12-09, 09:13
4/15
LillSkalman
2011-12-09, 09:16
5/15
Semi-fitness kanske :P
Sparven från Minsk
2011-12-09, 09:23
5/15
stockinger
2011-12-09, 09:25
5/15
Slartibartfast
2011-12-09, 09:26
1/15 +psykfall. :thumbup:
1/15
Jag trodde jag var mer fitness än så. =( Nu blir det till att åka på mer mässor.
Det kommer dock vara en snöig dag i helvetet innan jag tar på mig gasp-produkter. Har man benmuskler skall de visas upp medelst shorts inte döljas bakom ett par fem storlekar för stora byxor.
0.5, helt otroligt.
Frågan är det där med träningskläderna. Räknas min kollo-tisha eller mina adidas-tights? Det är ju inte gasp-linnen direkt...
2/15
Om det är ett grundkrav att vara 'fit' så faller jag bort där tyvärr..
1/15
Jag trodde jag var mer fitness än så. =( Nu blir det till att åka på mer mässor.
Det kommer dock vara en snöig dag i helvetet innan jag tar på mig gasp-produkter. Har man benmuskler skall de visas upp medelst shorts inte döljas bakom ett par fem storlekar för stora byxor.
Dock finns det ju Gasp-shorts som är fem storlekar för stora:D
Men nej jag skulle heller aldrig dra på mig något liknande!
Nitrometan
2011-12-09, 09:52
GASP har shorts också.
filmjölk
2011-12-09, 10:00
1/15 Psykfall! (ADD och reaktiv depression)
GASP har shorts också.
Blir man inte diskvalificerad som styrkelyftare om man vet det?
Barbastark
2011-12-09, 10:20
Haha schysst poll!
3/15 för mig
1/15 (psykfall). Men då är jag ju löpare också, något annat resultat hade varit en skräll.
2 av 15, men då räknade jag löparkläder som träningsplagg av känt märke, även om de aldrig i världen är gasp.
Trodde GASP var för byggare :)
1 av 15.
4/15
SL-are osmakligt feta. Allihop. Ja, ni såg vad jag skrev.
Edit: och ni "psykfall", ni är ju riktigt jävla craaazy!!!
Scratch89
2011-12-09, 10:30
2/15. Äter kosttillskott och ska jobba som sjukgymnast. Känns tryggt.
hahavaffan
2011-12-09, 10:31
Powerwalkar, tycker SL-folk är fetton och jag är en smula psycho. 3/15.
Finns det förresten vaccin mot den häringa fitnesssmittan?
Grapeman
2011-12-09, 10:41
3/15. *flex*
1/15, kosttillskott. Skönt att man är vaccinerad mot fitness!
Kosttillskott och psykfall :D
Spartansk
2011-12-09, 11:17
Jag är spännbög.
Jag är spännbög.
Har din pappa pratat med dig om det?
3/15 inkl "Är ett psykfall", men det är mest för att jag gillar att slåss med tunnisar på gymmet.
Spartansk
2011-12-09, 11:23
Har din pappa pratat med dig om det?
Min pappa vågar faktiskt inte befinna sig i samma rum som mig numera. Jag har köpt ett kyskhetsbälte till honom i julklapp, ska se om det förändrar saken.
3/15, mer åt träningskille än just fitness.
Får man mindre än 3 så är det ju nånting fel...
Alla har väl åtminstånde 2 riktiga träningsplagg sen ifall det är rönish för löpning eller betterbodies för träning
Ingen normalt funtad hårt tränande struntar i kosttillskott
Och alla tycker att SLare är feta
Alla har väl åtminstånde 2 riktiga träningsplagg sen ifall det är rönish för löpning eller betterbodies för träning
så enkelt är det ju :D
1/15 Psykfall! (ADD och reaktiv depression)
Du drack en gainomax en gång. :MrT:
2/15. Kosttillskott och sökte sjukgymnast nyssens. Räknas det som 1/15 om man inte var välkommen?
Psykfall tänker jag inte erkänna.
Man är inte psykfall om man inte lever sig in i den här klassikern:
bpf7O1m78l8
Menar du att löpning inte är träning? :MrT:
9/15. Gör det mig till ett psykfall? :S
tntballe
2011-12-09, 14:01
Jag tar 2 koffeintabletter varannan vecka, är jag tillräckligt seriös med kosttillskotten?
Postat via en mobil enhet
Blanda inte ihop träningskläder med GASP-uniformen!
9/15. Gör det mig till ett psykfall? :S
nä men man kan ju ganska säkert anta att du är en nästan total fitnesstjej ;)
nä men man kan ju ganska säkert anta att du är en nästan total fitnesstjej ;)
Haha och enligt förra tråden är fitnesstjej = psykfall. Isf är det 10/15. .P
Skulle samtliga manliga kroppsbyggare eller manliga fitnessmotsvarigheter vara psykfall med? Varför är det så att mäns stora intresse för en hobby ses som fullt normalt vare sig det är att bygga modelljärnväg/samla frimärken/bygga muskler medan en hobby för en kvinna ska associeras med diverse trauman från barndomen?
Eller handlar det bara om att det är ovanligt för kvinnor att vilja bygga muskler som det t.ex är för en man att driva designblogg, tycka twilight är superbraaaaa! ( etc etc sätt in valfri stereotypisk kvinnlig hobby/intresse). isåfall ser jag det bara som positivt, kul att världen är varierad och inte i svart och vitt!
Tricklew
2011-12-09, 15:37
Skulle samtliga manliga kroppsbyggare eller manliga fitnessmotsvarigheter vara psykfall med? Varför är det så att mäns stora intresse för en hobby ses som fullt normalt vare sig det är att bygga modelljärnväg/samla frimärken/bygga muskler medan en hobby för en kvinna ska associeras med diverse trauman från barndomen?
Ja, självklart är de manliga byggarna/fitnesskillarna psykfall också.
Förövrigt så borde hund stå med i listan, antingen någon form av kamphund, alternativt en pytteliten hund. Jag har fått intrycket att det är väldigt vanligt också.
Commando1980
2011-12-09, 15:38
Absolut inte. De män som lever byggarliv är också ofta djupt störda. Speciellt de som inte växer ur det.
Men den andra tråden handlade ju om fitnesstjejer.
Personligen tycker jag oftast att fitnessfolk och byggare är muppar som försöker se tuffa ut för att kompensera sitt mesiga psyke. Finns väl något undantag men det är nog hyfsat korrekt. Och tjejer som dras till folk med sånt utseende har väl vanligtvis en massa intressanta diagnoser. Bara att kolla på hur det ser ut på "köttmarknaden", fitnessbrudar/byggarbrudar sätter väl på vem fan som helst i de kretsarna trots att de oftast är upphookade med en jeppe som är polare med alla de sätter på.
Blir väl förmodligen bannad för detta men det är vad jag har hört och sett.
Sparven från Minsk
2011-12-09, 15:39
Vet inte om jag är, eller ens vill kalla mig fitnesskille/byggare. Tränar helt enkelt för att bli större och snyggare. Thats it. Kalla mig atlet istället ;)
Commando1980
2011-12-09, 15:45
Personligen tycker jag oftast att fitnessfolk och byggare är muppar som försöker se tuffa ut för att kompensera sitt mesiga psyke. Finns väl något undantag men det är nog hyfsat korrekt. Och tjejer som dras till folk med sånt utseende har väl vanligtvis en massa intressanta diagnoser. Bara att kolla på hur det ser ut på "köttmarknaden", fitnessbrudar/byggarbrudar sätter väl på vem fan som helst i de kretsarna trots att de oftast är upphookade med en jeppe som är polare med alla de sätter på.
Blir väl förmodligen bannad för detta men det är vad jag har hört och sett.
Inte sällan går det väldigt illa för dessa brudar efter det att de hamnat i klorna på bolatorskarna.
mangemani
2011-12-09, 15:56
nja, fitness kroppen hade man för 12 år sedan typ, nu har man vuxit förbi det rätt så rejält;)
1/15 iaf
Ja, självklart är de manliga byggarna/fitnesskillarna psykfall också.
Förövrigt så borde hund stå med i listan, antingen någon form av kamphund, alternativt en pytteliten hund. Jag har fått intrycket att det är väldigt vanligt också.
Fan. Börjar känna mig ordentligt träffad. Bara att börja sälla mig till psykfallsskaran då...
Jockefoten
2011-12-09, 17:08
SL är för tjockisar.
Räknas journal som blogg?
Silencer
2011-12-14, 16:07
Solarium & Psykfall. Men Solariedelen kanske man växer ifrån en dag.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.