Logga in

Visa fullständig version : Vad har hänt med mitt KK?

Minimjölk
2011-11-29, 20:54
Har en vän som fyller ett tomrum av närhet åt mig. Från början var vi bara vänner men efter ett tag ledde det ena till det andra och vi började umngås mer intimt. Vi var tidigt överens om att det vi höll på med inte skulle förendra vårt kompisskap eller utvecklas till ett förhållande utan att vi skulle vara vänner som även kunde ha kul ihop.
Vet inte om det har påverkat vår kompisrelation men numera blir det aldrig atvi bara hänger eller hittar på något. Allt som oftast blir det bara sex och sedan adjö och tack. Missförstå mig inte då jag uppskattar detta men jag skulle gärna uppskatta om vi gjorde andra saker som vänner gör med. Dessutom tycker jag mig känna lite konstiga fundersamma blickar den senaste veckan eller så. Nästan som en blanding av genuin kärlek blandat med någon form av avsky för vad han känner.

Jag funderar på att prata med honom ikväll när han kommer förbi vid elva-snåret men risken är att vi bara direkt har sex och att han sedan sticker hem igen.

Någon som har ett tips på hur jag skall gå tillväga?

fiskebulle
2011-11-29, 21:00
Ta lite initiativ då.

Minimjölk
2011-11-29, 21:02
Hur då? Jag vill inte riskera att förstöra något men som det är nu känns det eventuellt som vår vänskap håller på att rämna och bara leda till något KK-föhållande som kanske rinner ut i sanden. Jag vill gärna prata med honom om detta men när vi ses blir det mer liksom pang på och sedan känns det inte som läge att tala om detta.

Snobbe
2011-11-29, 21:03
Hur då? Jag vill inte riskera att förstöra något men som det är nu känns det eventuellt som vår vänskap håller på att rämna och bara leda till något KK-föhållande som kanske rinner ut i sanden. Jag vill gärna prata med honom om detta men när vi ses blir det mer liksom pang på och sedan känns det inte som läge att tala om detta.

Snacka om det innan ni gör något nästa gång då? Och visst du kanske inte vill pajja något men eran vänskap känns redan förstörd nu eftersom ni inte gör något förutom o ligger med varan?

j.t
2011-11-29, 21:08
Säg bara vad du känner. Du tänker för mycket. Analysera inte, kännslorna styr ändå.

Minimjölk
2011-11-29, 21:14
Snacka om det innan ni gör något nästa gång då? Och visst du kanske inte vill pajja något men eran vänskap känns redan förstörd nu eftersom ni inte gör något förutom o ligger med varan?

Lättare sagt än gjort när han kommer inrusande nyduschad och fin. Inte läge då att säga, hold your horses, jag vill först reda ut en sak.

Det känns dessutom som han har mycket han funderar kring runt oss nuförtiden, kanske är det så att han har samma känsla som jag ang. vad som håller på att hända, eller så kanske han funderar på att avsluta vad vi håller på med, mig veterligen vet ingen av våra andra kompisar och vänner om vårt "förhållande" utan de tror bara vi är vanliga kompisar som gör vanliga kompisgrejor.

Snobbe
2011-11-29, 21:17
Lättare sagt än gjort när han kommer inrusande nyduschad och fin. Inte läge då att säga, hold your horses, jag vill först reda ut en sak.

Det känns dessutom som han har mycket han funderar kring runt oss nuförtiden, kanske är det så att han har samma känsla som jag ang. vad som håller på att hända, eller så kanske han funderar på att avsluta vad vi håller på med, mig veterligen vet ingen av våra andra kompisar och vänner om vårt "förhållande" utan de tror bara vi är vanliga kompisar som gör vanliga kompisgrejor.

Fast läge måste det vara någongång. Men enligt dig så finns det inget läge för det går inte efter eller före? Att inte ta upp det alls kommer inte leda någonvart.

Tricce
2011-11-29, 21:19
Vad tycker din fru om denna lösning?

Carolinew
2011-11-29, 21:21
Bestäm att ni träffas ute någonstans istället, ta en promenad eller vad som helst och prata om det. Att träffas hemma hos någon av er är nog dömt att misslyckas som det verkar på dig.

Xtronal
2011-11-29, 21:22
Vad tycker din fru om denna lösning?

Mjölk sa ju inte om det var en han eller hon :confused:

Spartansk
2011-11-29, 21:23
Det märks tydligt att det inte är den riktiga Minimjölk som skriver.

Har en vän som fyller ett tomrum av närhet åt mig. Från början var vi bara vänner men efter ett tag ledde det ena till det andra och vi började umngås mer intimt. Vi var tidigt överens om att det vi höll på med inte skulle förendra vårt kompisskap eller utvecklas till ett förhållande utan att vi skulle vara vänner som även kunde ha kul ihop.
Vet inte om det har påverkat vår kompisrelation men numera blir det aldrig atvi bara hänger eller hittar på något. Allt som oftast blir det bara sex och sedan adjö och tack. Missförstå mig inte då jag uppskattar detta men jag skulle gärna uppskatta om vi gjorde andra saker som vänner gör med. Dessutom tycker jag mig känna lite konstiga fundersamma blickar den senaste veckan eller så. Nästan som en blanding av genuin kärlek blandat med någon form av avsky för vad han känner.

Jag funderar på att prata med honom ikväll när han kommer förbi vid elva-snåret men risken är att vi bara direkt har sex och att han sedan sticker hem igen.

Se? Tre stavfel.

Trance
2011-11-29, 21:24
PRATA MED HANS PAPPA OM ERAT HOMOSEXUELLA FÖRHÅLLANDE!

Jag deltar, jag deltar på Kolozzeum! Jag är med i familjen!

Minimjölk
2011-11-29, 21:25
Bestäm att ni träffas ute någonstans istället, ta en promenad eller vad som helst och prata om det. Att träffas hemma hos någon av er är nog dömt att misslyckas som det verkar på dig.

tack, detta låter som en jättebra idé, vi träffas allt som oftast hemma hos mig då han inte längre vill bjuda hem mig till honom, tror det beror på något strul med hans pappa eller något.

Om vi träffas på neutral mark är det nog ganska uteslutet att han kastar sig över mig, jag får försöka ordna upp någonting här framöver, en promenad i höstmörkret lät mysigt. Jag hoppas bara inte han tar illa upp. Han är en grymt skön kille och jag vill inte äventyra vad vi har.

elBjurro
2011-11-29, 21:29
tack, detta låter som en jättebra idé, vi träffas allt som oftast hemma hos mig då han inte längre vill bjuda hem mig till honom, tror det beror på något strul med hans pappa eller något.

Om vi träffas på neutral mark är det nog ganska uteslutet att han kastar sig över mig, jag får försöka ordna upp någonting här framöver, en promenad i höstmörkret lät mysigt. Jag hoppas bara inte han tar illa upp. Han är en grymt skön kille och jag vill inte äventyra vad vi har.

I loled..

Minimjölk
2011-11-29, 21:30
Vad var det som var roligt med det, jag tyckte Carolines svar om neutral mark var väldigt bra.

Harnold
2011-11-29, 21:35
Säg bara vad du känner. Du tänker för mycket. Analysera inte, kännslorna styr ändå.

Du är bäst.

Pejij
2011-11-29, 21:38

http://cached.brentozar.com/wp-content/uploads/2009/12/i-see-what-you-did-there-300x237.jpg

Greg
2011-11-29, 21:46
http://macromeme.com/cat/start-believing-in-troll-threads.jpg

Tricce
2011-11-29, 21:59
Mjölk sa ju inte om det var en han eller hon :confused:

Vad menar du?

LillSkalman
2011-11-29, 22:03
Fysisk kärlek är den enda riktiga kärleken, ta vara på vad ni har tillsammans och komplicera det inte med massa (onödigt) prat. Ge grabben lite mer oralsex istället och var inte så knepig. Mitt tips... Lycka till med er relation!

LeBron
2011-11-29, 22:13
Jag trodde du var en man :O (sorry)

Tala med han så att du får veta whats up :)

Pejij
2011-11-29, 22:16
Jag trodde du var en man :O (sorry)

Tala med han så att du får veta whats up :)

Du menar att män inte kan ligga med män, eller?

Mr.Sjöborg
2011-11-29, 22:23

THIS is GOLD!

thethoos
2011-11-29, 22:34
Hahaha, Mr.Sjöborg nu fattar jag :D hahahahahah epic

Danne2k
2011-11-29, 22:39
Men är du säker på att han inte är gay då?

LeBron
2011-11-29, 22:40
Du menar att män inte kan ligga med män, eller?

http://cached.brentozar.com/wp-content/uploads/2009/12/i-see-what-you-did-there-300x237.jpg

Right back at ya ;)

McLR
2011-11-29, 22:40
this is gold!

:d

hidden
2011-11-29, 22:54
Bra jobbat. Tog mig ett tag att fatta.

Fordon
2011-11-29, 23:00
Hahaha, nästan så man måste läsa den andra tråden igen :D

Minimjölk
2011-11-29, 23:29
För all del, gör det, mycket nöje!

Madame
2011-11-29, 23:38
lolz

rooz
2011-11-30, 07:19
:laugh:

Riktigt bra:thumbup:

hultman
2011-11-30, 10:07
Kul...

Har inte läst "den andra tråden" men förstod på två sekunder att det var ytterligare en trolltråd.

Pejij
2011-11-30, 11:30
Kul...

Har inte läst "den andra tråden" men förstod på två sekunder att det var ytterligare en trolltråd.

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=175395

Första är gratis!

Danne2k
2011-11-30, 11:59
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000/006/151/tumblr_lltzgnHi5F1qzib3wo1_400.jpg?1308698386

Morrris
2011-11-30, 12:01
Det heter "min KK".

Grotesk
2011-11-30, 12:16
Det heter "min KK".

Det beror på vad KK i detta fallet betyder - kanske kepsknüll?

Morrris
2011-11-30, 12:20
Det beror på vad KK i detta fallet betyder - kanske kepsknüll?

Ah, betyder det killknull så stämmer det iofs.

Sir Anselm
2011-11-30, 13:11
kamratknull?

JJOHANSSON
2011-11-30, 13:20
hahaha :D

prOtotype
2011-11-30, 14:14
:bow: