handdator

Visa fullständig version : Ont i hela kroppen

Bizarro
2011-11-21, 18:38
Tjena, vill inte låta som en kärring men nu efter en dag på jobbet så har jag verkligen ledverk överallt. Hela armen, benen yeh.. kanske inte överallt men det känns fan som det.

Jobbar som snickare kan vi säga.

Är inte alltid såhär, brukar kunna pallra mig till gymmet direkt efter, tror det har att göra med förkylning/feber?
Känt mig jävligt förkyld hela helgen, sitter i lite snuva men inget massivt. Febrig kände jag mig lite tidigare på dagen men inget grovt där heller.

Vad kan detta bero på?
Kan "omöjligt" ta mig till gymmet nu pga. jag har helt enkelt för ont och är för allmänt trött.

Mvh en trött wnb jägarsnickare.

Bizarro
2011-11-21, 19:42
None?

Tricklew
2011-11-21, 19:44
En rekommendation är att lägga tråden i skade delen istället, för något är uppenbarligen inte korrekt. I denna delen av forumet diskuterar vi bara nonsens, skrattar åt lustiga bilder och kollar på kvinnor.

(Flera kunniga besöker inte dessa delar av forumet, men det låter helt klart som att du borde uppsöka en läkare om din kropp mår så dåligt.)

Bizarro
2011-11-21, 20:01
Ah, tack. Såg inte att det fanns en sån del..

EDIT; Hittar den inte? :O

Sandra81
2011-11-21, 20:03
har du haft det länge eller är det bara senaste tiden?

Nils.R
2011-11-21, 20:04
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/forumdisplay.php?f=31

OnT: Så kan det mkt väl vara förkylning på ingång, kan få så själv dagen/dagarna innan man insjuknar.

Tjuckot
2011-11-21, 20:11
Men sjukvårdsupplysningen, inte kolo. Ring och hör med dom istället.

www.1177.se

Bizarro
2011-11-21, 20:12
har du haft det länge eller är det bara senaste tiden?
Någon gång förut pga. köldskada tror jag, annars händer det bara ganska sällan på senaste tiden, har jag för mig.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/forumdisplay.php?f=31

OnT: Så kan det mkt väl vara förkylning på ingång, kan få så själv dagen/dagarna innan man insjuknar.
Ah tack för länken, kan ligga något i det.
Väntar på att någon moderator ev. flyttar tråden annars orkar jag inte skapa någon ny.

Värken tycks f.ö. släppt lite nu två alvedon och ett par timmar senare.

Som du nämnde är förmodligen delvis sjukdom en stor bov, samt utmattning och sömnbrist kanske..

Angel
2011-11-21, 22:27
Du har ju svaren själv...

PowPow
2011-11-21, 23:49
Tycker det låter som om du är förkyld bara.

Filthy
2011-11-22, 00:01
Smärtor brukar ju vara det vanligaste tecken på en influensa om det bara är en vanlig ofarlig sjukdom dvs.