lillfubbe
2011-11-21, 17:11
Jag är en tjej på 15 år som vill minska i fett. Jag försöker att inte tänka för mycket på mat då jag har haft problem med ätstörningar, men jag är fortfarande inte nöjd med mig själv (det är inte självhat längre utan mer som de flesta känner) och jag vill verkligen komma i form! jag behöver bara lite riktlinjer.
Hur ska en tonåring tänka och göra om man vill minska i fett?
Måste jag tänka jättemycket på mat eller räcker det om jag tränar 4 gånger i veckan?
Jag försöker göra så bra val som möjligt (nyckelhålsmärkt o.s.v.) men jag äter pizza och sånt på helgen, och då äter jag aldrig mer än vad jag orkar. Dessutom äter jag hyfsat små portioner, men jag äter ofta.
Vill inte ha anorexitips utan jag vill bli av med fett och biffa till mig lite;)
Hur ska en tonåring tänka och göra om man vill minska i fett?
Måste jag tänka jättemycket på mat eller räcker det om jag tränar 4 gånger i veckan?
Jag försöker göra så bra val som möjligt (nyckelhålsmärkt o.s.v.) men jag äter pizza och sånt på helgen, och då äter jag aldrig mer än vad jag orkar. Dessutom äter jag hyfsat små portioner, men jag äter ofta.
Vill inte ha anorexitips utan jag vill bli av med fett och biffa till mig lite;)