Visa fullständig version : Ako Rahim på BODY Radio
Andreas Guiance
2011-11-17, 11:06
http://www.body.se/artiklar/radio/20111117/mastarnas-mastare-pa-body-radio
Snackar lite VM, duellen mot Sewén, Gladiatorerna osv:)
Grapeman
2011-11-17, 11:10
Härligt! Väntade bara på att Ako skulle vara med, stor inspiration för många. *popcorn*
Btw, stort tack/bug-och-bock till er för att ni håller igång showen. Riktigt kul! :)
Härligt! Väntade bara på att Ako skulle vara med, stor inspiration för många. *popcorn*
Btw, stort tack/bug-och-bock till er för att ni håller igång showen. Riktigt kul! :)
Han har ju varit med förut, har då lyssnat på nåt avsnitt med honom tidigare.
Måste även jag tacka, det är underhållande att lyssna på.. blir nog att lyssna på denna under cardion idag!
martikainen
2011-11-17, 11:14
Yeay! :D Grymt!
Grapeman
2011-11-17, 11:21
Såg det nu. herp-derp. :D
Andreas Guiance
2011-11-17, 13:34
Måste även jag tacka, det är underhållande att lyssna på.. blir nog att lyssna på denna under cardion idag!
Yeay! :D Grymt!
Stort tack alla:)
Och jepp, han var med för ett år sedan lite drygt: http://www.body.se/artiklar/radio/20100904/ako-rahim-om-athletic-fitness
Jag får ångest av att lyssna på Ako.
Mot backintervaller varje morgon 04:00:(
Andreas Guiance
2011-11-17, 14:01
Jag får ångest av att lyssna på Ako.
Mot backintervaller varje morgon 04:00:(
Jag misstänker att Ako är framavlad i ett statligt labb för att se till att svenskarna behåller sin ödmjukhet;)
Fastback
2011-11-17, 18:04
Sjukt bra som vanligt! Det bästa som finns att lyssna på när man åker tåg/buss eller bara vill slappa på kvällen! Keep it up :D
Andreas Guiance
2011-11-17, 19:03
Sjukt bra som vanligt! Det bästa som finns att lyssna på när man åker tåg/buss eller bara vill slappa på kvällen! Keep it up :D
Väldigt kul att det uppskattas – tack:)
PepzAdept
2011-11-17, 20:13
Haha. Kul avsnitt :D
Alex Danielsson: "Du innebär det här slutet på din och Kristians vänskap?"
Ako Toro Rahim: "Ja du, vi umgås inte så mycket han och jag ändå så.."
Hahahaha. Ändå ganska charmigt svar :D
Men jag får nog ta och hålla med herrarna. Ser mig nog som klar underdog i den här fighten som den lilla plutt man är :P
Andreas Guiance
2011-11-17, 20:31
Haha. Kul avsnitt :D
Alex Danielsson: "Du innebär det här slutet på din och Kristians vänskap?"
Ako Toro Rahim: "Ja du, vi umgås inte så mycket han och jag ändå så.."
Hahahaha. Ändå ganska charmigt svar
Men jag får nog ta och hålla med herrarna. Ser mig nog som klar underdog i den här fighten som den lilla plutt man är :P
Haha det var sjukt kul ja:D
Alltså det är ju som sagt det där med rodden...så sjukt svårt att kompensera för längdunderläge där – särskilt om det är Ako man tävlar mot. Men det är ju å andra sidan inte bara rodd som ingår i tävlingen:)
Så jävla grym är han!
Indeed:)
PepzAdept
2011-11-18, 00:28
Haha det var sjukt kul ja:D
Alltså det är ju som sagt det där med rodden...så sjukt svårt att kompensera för längdunderläge där – särskilt om det är Ako man tävlar mot. Men det är ju å andra sidan inte bara rodd som ingår i tävlingen:)
Indeed:)
Helt sant. Är man kort i rocken har man det inte lätt alla gånger ;)
Hade varit bättre för mig med hinderbana helt klart, där har jag slagit Ako typ varje år.
Nu är det läggdags och sen avfärd! Kommer att bli en GRYM helg även om jag får pisk av AF-kungen ;)
Andreas Guiance
2011-11-18, 01:02
Helt sant. Är man kort i rocken har man det inte lätt alla gånger ;)
Hade varit bättre för mig med hinderbana helt klart, där har jag slagit Ako typ varje år.
Nu är det läggdags och sen avfärd! Kommer att bli en GRYM helg även om jag får pisk av AF-kungen ;)
Nu ska vi inte ta ut någon förlust i förskott – jag är rätt säker på att Ako får prestera på absolut topp om han ska kunna slå dig:thumbup:
Stort lycka till iaf! Själv rullar jag till Madrid imorgon, men kommer naturligtvis kolla hur det går för er därifrån:)
Magganyo
2011-11-18, 01:56
Lyssnar på alla era podcasts och bara väntade på att Ako skulle vara med, riktigt bra podcasts! Keep em going!
Ako är den största inspirationskällan och riktigt kul att ni hade honom med :).
Lyssnar på alla era podcasts och bara väntade på att Ako skulle vara med, riktigt bra podcasts! Keep em going!
Då blir du nog glad att höra att det finns två avsnitt med Ako ;)
Sent from my Desire HD
Andreas Guiance
2011-11-18, 12:03
Tack så mycket:)
Och som Benjila säger finns det ett till Ako-avsnitt om du vill höra mer av honom:thumbup:
PepzAdept
2011-11-18, 21:25
Nu ska vi inte ta ut någon förlust i förskott – jag är rätt säker på att Ako får prestera på absolut topp om han ska kunna slå dig:thumbup:
Stort lycka till iaf! Själv rullar jag till Madrid imorgon, men kommer naturligtvis kolla hur det går för er därifrån:)
Det är inte över förens den feta kvinnan sjungit som man säger ;)
Delar rum med Ako, har precis hjälpt honom med första lagret färg. Formen ser grym ut och det blir dips imorn också :)
Vi siktar mot dubbelt svenskt på pallen såklart!! Får se hur det går med det :P
PepzAdept
2011-11-22, 23:35
Såhär i efterhand skulle man kunna tycka att ni missbedömde förutsättningarna lite i vart fall, även om ni hade helt rätt om utfallet ;)
En halv hatt kanske? ;) hehe
Andreas Guiance
2011-11-23, 02:35
Såhär i efterhand skulle man kunna tycka att ni missbedömde förutsättningarna lite i vart fall, även om ni hade helt rätt om utfallet ;)
En halv hatt kanske? ;) hehe
Ja du sopade ju hem rodden i stor stil, så det fick man äta upp ordentligt:D
Stort grattis för övrigt till en grym insats:thumbup:
PepzAdept
2011-11-23, 09:34
Ja du sopade ju hem rodden i stor stil, så det fick man äta upp ordentligt:D
Stort grattis för övrigt till en grym insats:thumbup:
Hehe. Jag var inte många som hade räknat med det tror jag :)
Tack så mycket. Det var en grym helg verkligen.
StampChamp
2011-11-23, 11:22
Jag såg på Akos blogg när ni körde rodden, något jag tror Ako förlorar på i just rodden är att han drar väldigt högt upp mot bröstet, bättre om man drar längre ner så det blir mer en lågrodd och latsen får jobba mer!
bear.flowertwig
2011-11-23, 13:33
Mjae... passar på att tacka för föregående podar med Ola Wallergren och Per Bernal. Tycker de gör sig bättre i talformat ;)
Andreas Guiance
2011-11-23, 14:22
Hehe. Jag var inte många som hade räknat med det tror jag :)
Det som förvånade mig mest var att du ledde redan efter en minut. Jag hade eventuellt kunnat tänka mig att det kunde jämna ut sig när sträckan blev längre, men du verkade ju köra snabbast genom hela loppet:hbang:
Mjae... passar på att tacka för föregående podar med Ola Wallergren och Per Bernal. Tycker de gör sig bättre i talformat ;)
Tack själv:)
PepzAdept
2011-11-23, 18:45
Det som förvånade mig mest var att du ledde redan efter en minut. Jag hade eventuellt kunnat tänka mig att det kunde jämna ut sig när sträckan blev längre, men du verkade ju köra snabbast genom hela loppet:hbang:
Jag tog ledningen från första draget och sen höll jag bara samma tempo tills de andra började krokna och halka efter. I slutet var jag dock så trött så jag slutade i princip ro :P haha
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.