handdator

Visa fullständig version : Fringe tråden

Ajwersson
2011-11-09, 22:56
Tyckte Denna underbara serie behövde en tråd på kolo.

Så låt höra spekulationerna, vad kommer hända? Hr hänger allt ihop?

Zhang
2011-11-10, 03:56
Tycker det är lite synd att den " slutade " lite som Supernatural. Som bäst i början men svävar sedan ut till något extremt som mest bara blir fjantigt ibland.

Ajwersson
2011-11-10, 12:06
jo det var lite "färre" saker som hände i början och mer inriktat. men har fastnat så hårt att jag fortfarande älskar det och måste veta allting. vill veta mer om the observers !!!!!!!!

Juxta
2011-11-10, 12:23
Visst blir det trist när man får svar på alla frågor?

King Grub
2011-11-10, 12:34
Jag tyckte första två säsongerna var överlägset bäst, innan dom kom på att dom måste ha en röd tråd som tar över nästan totalt. Samma sak tyckte jag om X-Files och Supernatural - jag tyckte mycket bättre om dom tidiga säsonernas "monster of the week"-upplägg än dom temabaserade senare säsongerna. Supernatural i synnerhet blev så tråkigt och oengagerande att jag slutade titta.

Ajwersson
2011-11-10, 20:28
Visst blir det trist när man får svar på alla frågor?

jo det kommer nog suga lite, men suget efter att veta är jävligt stort också :p

Ajwersson
2011-11-10, 20:31
så just senaste avsnittet, tror ni Peter kommer kunna få alla att minnas honom ?

AngryFinnishGuy
2011-11-11, 06:27
så just senaste avsnittet, tror ni Peter kommer kunna få alla att minnas honom ?

Tror nog på att han kommer få Valter och Olivia på sin sida i alla fall. På ett eller annat sätt. Om dem någonsin kommer att direkt komma ihåg honom får man ju se, men han kommer fortsättningsvis ha en avgörande roll.

Jag gillar idén med att en av watchers faktist gjort detta möjligt. En rolig tvist!

Tyckte annars att serien höll på att falla ihop från halva season 3 till slutet. Hade tänkt sluta kolla, men sen tyckte jag att de har knutit ihop och gjort season 4 hittils bättre än 1 & 2 faktist. Även om jag också gillar "monster of the week" konceptet. Men fjärde säsongen är i mitt tycke hittils bäst!