Visa fullständig version : Några frågor
morpheus
2011-11-03, 11:32
Hejsan!
jag undrar om någon kan tipsa om någon BRA PWO som INTE innehåller koffein, har letat men inte hittat någon.
Jag undrar även om nån kan ge mig tips på hur jag ska göra/äta vid frukost då jag har sjukt svårt att få imig nåt när jag vaknat, jag har ingen aptit alls. Funkar det med bara en proteindrink med ev typ 1-1,5 dl havregryn i?? eller är det bättre med fast föda??
Det fungerar att göra så helt klart.
Du kan ju också göra en proteindrink med mjölk i också, ett enkelt sätt att höja näringsvärdet.
Ett ägg kan du mikra också (men se till att det inte kan explodera); tänk på att du måste tillaga ett ägg för att kunna ta upp proteinet på bästa sätt.
Eddie Vedder
2011-11-03, 15:46
Har du ingen som helst aptit på morgonen så kan du ju strunta i att äta då helt enkelt. Bara du ser till att äta tillräckligt under resten av dagen.
Har du ingen som helst aptit på morgonen så kan du ju strunta i att äta då helt enkelt. Bara du ser till att äta tillräckligt under resten av dagen.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/247610_10150179334282003_561987002_7471263_3730255 _n.jpg
Nej men det är ju som Eddie säger, har du ingen aptit på morgonen så får se till att äta lite mer kanske under resten av dagen.
morpheus
2011-11-03, 16:56
Mmm men jag har ju typ som de allra flesta(antar jag) hört att -Frukosten är dagens viktigaste mål. Annars får jag väl köra på protein/havregryns drink så man får i sig nånting på morgonen iaf?? Nån som visste om någon bra PWO utan koffein ??
Eddie Vedder
2011-11-03, 16:58
Mmm men jag har ju typ som de allra flesta(antar jag) hört att -Frukosten är dagens viktigaste mål.
Så kan man nog inte säga generellt. Det finns i alla fall ingen anledning att säga så baserat på vad man vet idag. Så vill du verkligen inte äta då finns det förmodligen ingen anledning att tvinga i dig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.