handdator

Visa fullständig version : Biverkningar av Mitotropin

Malm1987
2011-10-26, 13:39
Inleder starkt som nyaktiverad användare här på forumet (reggad 2007 dock) med en en antagligen ganska konstig frågeställning, men hur som haver. Det jag funderar kring är huruvida Mitotropin eventuellt kan trigga en känsla av att man är lite frånvarande? Med det menar jag inte som i en psykos eller liknande (har dock inte mycket erfarenhet av det), utan snarare att man känner sig lite distanserad. Lite som att man knallar omkring i sin egen bubbla. Funderar på om det eventuellt kan vara så att jag reagerar på den höga koffeindosen eller något annat ämne in det.

Oavsett vad det än är kan jag med säkerhet säga att det här kosttillskottet är bland det värsta jag testat på (och inte i en positiv bemärkelse). Har aldrig blivit så illamående och yr i huvudet av något kosttillskott, utöver det känns det som att jag snarare förlorar energi än får det av detta tillskott. Usch!

hertzman
2011-10-26, 14:41
Vad ska du med en fettförbrännare till? Sluta om du mår dåligt. Det innehåller L-thyronine (3,5-diiodo-l-thyronine)... Skulle aldrig stoppa i mig något liknande. Leka med sköldkörtelhormoner är inte någon särskilt bra ide, om du inte är sjuk och får det utskrivet av läkare. Inte konstigt att du mår ruskigt dåligt! Släng skiten!

Och BTW, hur fan får sånt här ens säljas?

Malm1987
2011-10-28, 16:54
Vad ska du med en fettförbrännare till? Sluta om du mår dåligt. Det innehåller L-thyronine (3,5-diiodo-l-thyronine)... Skulle aldrig stoppa i mig något liknande. Leka med sköldkörtelhormoner är inte någon särskilt bra ide, om du inte är sjuk och får det utskrivet av läkare. Inte konstigt att du mår ruskigt dåligt! Släng skiten!

Och BTW, hur fan får sånt här ens säljas?

Haha, mitt naiva tankesätt när jag utsätts för reklam är att jag omöjligt kan gå ner i vikt utan att använda mig av tillskott. Det, i kombination med en släng av vinterfetma, fick mig att snegla på (och dessvärre även prova på) Mitotropin. Håller med om att T3(?) inte ska mixtras med om man inte vet vad man håller på med (i.e. är läkare eller dylikt), dock kan jag i ärlighetens namn motvilligt erkänna att jag inte hade jättebra koll på vad tillskottet innehöll innan jag stoppade i mig det.

Har för övrigt slängt skiten nu, och kommer inte att prova på det igen. En sak som jag undrar över dock, som kanske någon kunnig Kolo-medlem kan svara på; kan något av innehållet i Mitotropin i kombination med förkylning göra så att man får blåmärken lättare? Vet att det är långsökt, men sedan jag började med det har jag haft så otroligt lätt för att få blåmärken vid minsta tryck.