Simpy
2011-10-15, 14:20
Tjena, jag är en kille född -95 som har styrketräning i ett år och några få månader. Jag har snart uppnått de resultat jag velat få, innan jag nu i ~Maj/April ger mig in på min första deff.
Nuvarande Kroppsvikt, längd och mål:
vikt: 83kg~.
längd: 1.80~.
Mål: Rippad, förlora så lite muskler som möjligt och helt enkelt må bättre.
Antal -kg/vecka: 0.5/1kg
Jag vet att det är svårt att kombinera skola och deff. Och samt att jag kanske bör vara en aning äldre innan man beger sig in på en deff. Men oavsett vad sin säger, vilka åsikter ni har om det hela, så kommer jag stå fast vid att jag ska genomföra detta.
Tränar 5dagar i veckan, med varje kroppsdel på ett enskilt pass.
Under deffen skall jag få med ett löppass de dagar då jag ej styrketränar.
Kosttillskott: WNT whey protein
Varför skapade jag en ny tråd? jo, för att jag behöver hjälp med hur jag skall gå till väga för att uppnå bästa resultat på bästa sätt. Jag förstår själv att inte behöver dra av -500 energiunderskott då jag skall deffa under en längre period (dvs. tills jag är nöjd). Hur bör jag lägga upp deffschemat? Antar att jag har det de flesta familjerna har i kylskåpet.
Kesella, Protein, what ever, det jag inte har ser jag till att jag får tillgång utav.
Vilja är något jag har mycket av.
Nuvarande Kroppsvikt, längd och mål:
vikt: 83kg~.
längd: 1.80~.
Mål: Rippad, förlora så lite muskler som möjligt och helt enkelt må bättre.
Antal -kg/vecka: 0.5/1kg
Jag vet att det är svårt att kombinera skola och deff. Och samt att jag kanske bör vara en aning äldre innan man beger sig in på en deff. Men oavsett vad sin säger, vilka åsikter ni har om det hela, så kommer jag stå fast vid att jag ska genomföra detta.
Tränar 5dagar i veckan, med varje kroppsdel på ett enskilt pass.
Under deffen skall jag få med ett löppass de dagar då jag ej styrketränar.
Kosttillskott: WNT whey protein
Varför skapade jag en ny tråd? jo, för att jag behöver hjälp med hur jag skall gå till väga för att uppnå bästa resultat på bästa sätt. Jag förstår själv att inte behöver dra av -500 energiunderskott då jag skall deffa under en längre period (dvs. tills jag är nöjd). Hur bör jag lägga upp deffschemat? Antar att jag har det de flesta familjerna har i kylskåpet.
Kesella, Protein, what ever, det jag inte har ser jag till att jag får tillgång utav.
Vilja är något jag har mycket av.