handdator

Visa fullständig version : Motiverad och inspirerad av feta människor och program?

StampChamp
2011-10-12, 01:23
Är det bara jag som blir motiverad, inspirerad och glad när jag ser feta människor som tar tag i sin fetma och gör något åt det?

Och framför allt genom att titta på dokumentärer om dålig kost, feta människor. Eller någon som är ute och löper/powerwalk. Detta gör mig motiverad och får mig att stå ut i ibland med deffen och fortsätta.

Sedan sitter man själv och är förbannad över lite överskott kring magen och att inte ribborna syns på gluteus typ. Då kan typ anna skipper, landet brunsås eller biggest loser få mig på bättre humör konstigt nog.

Känner ni igen er?

Sundqvist
2011-10-12, 01:24
Klart man blir inspirerad av det, men något som verkligen inspirerar mig är grovt underviktiga människor som tar tag i livet och bygger upp sig!

StampChamp
2011-10-12, 01:29
Klart man blir inspirerad av det, men något som verkligen inspirerar mig är grovt underviktiga människor som tar tag i livet och bygger upp sig!

Ja när man ligger i uppbyggnad är det mer åt det hållet, beror kanske på i vilket stadie man är i? Uppbyggnad eller deff.

Jishuku
2011-10-12, 01:30
Jepp, har kollat på Biggest Loser under min deff. De må vara enormt mycket överviktigare än mig, men det får bara deffen att kännas så mycket lättare. Jag kanske har 2-3kg kvar att tappa nu, men de har 50kg.

Kan de så kan jag. Finns inga ursäkter! Plus att deras coacher faktiskt vet hur man peppar folk, blir peppad jag med.