handdator

Visa fullständig version : Jag utmanar dig till att

Remas
2011-10-01, 20:55
Har inte kollat om det finns någon tråd i denna stil men jag har inte sett någon så jag startar denna.

Här utmanar vi varandra till att göra olika saker och sedan bevisa det med ett filmklipp, kan vara allt ifrån att äta 250g smör eller att ställa sig topless på stan göra en most muscular och skrika "COME AT ME BRO". Fantasin sätter gränserna.

Den person som genomför en utmaning kommer att få välja vad nästa ska vara.

Jag borde egentligen börja men har inget att komma med, så det är fritt fram för vem som helst att lägga upp ett klipp där denna gör något för att sedan utmana de andra!

AngryFinnishGuy
2011-10-02, 00:30
Har inte kollat om det finns någon tråd i denna stil men jag har inte sett någon så jag startar denna.

Här utmanar vi varandra till att göra olika saker och sedan bevisa det med ett filmklipp, kan vara allt ifrån att äta 250g smör eller att ställa sig topless på stan göra en most muscular och skrika "COME AT ME BRO". Fantasin sätter gränserna.

Den person som genomför en utmaning kommer att få välja vad nästa ska vara.

Jag borde egentligen börja men har inget att komma med, så det är fritt fram för vem som helst att lägga upp ett klipp där denna gör något för att sedan utmana de andra!

Jag utmanar dig till att starta tråden med något roligt.

Sarwien
2011-10-02, 03:43
denna tråd har potential

Remas
2011-10-02, 07:24
Jag utmanar dig till att starta tråden med något roligt.

Åker iväg imorgon och är borta en vecka så hinner inte med något idag, tyvärr
Postat via en mobil enhet

Exhale_
2011-10-02, 07:39
Åker iväg imorgon och är borta en vecka så hinner inte med något idag, tyvärr

Jag utmanar dig att skita i resan och kolla på alla avsnitt av Days of our lives istället. Hur går det för Stefano till slut?

Remas
2011-10-02, 07:48
Haha måste åka eftersom mitt projektarbete hänger till stor del på resan, jag är ganska säker på att Sarwien lägger upp ett klipp när han har vaknat

Onigiri
2011-10-02, 08:07
Jag utmanar någon till att svälja en matsked kanel. :)

Morrris
2011-10-02, 08:11
Problemet med den här tråden är att nivån på utmaningarna inte kommer vara spec jämn.

G_lund
2011-10-02, 09:20
Jag utmanar någon till att svälja en matsked kanel. :)

Är det någon koloit som just testat detta och skrivit ut på det på facebook?
Eller är det bara ett sammanträffande? :D