handdator

Visa fullständig version : Vänjer man sig vid prestationshöjande tillskott?

apagul
2011-09-30, 22:46
Alla dessa som ger extra pump, styrka och andra trevliga bieffekter. Vågar ju inte skriva ut några exempel men ni förstår säkert.

Fick några provex o kände själv effekt. Men är det inte egentligen totalt värdelöst att börja knapra alla dessa pulver?
För alla vet ju hur det är att dricka kaffe. I början blir man alert, känslokall och kapabel att göra vad som helst. Typ.. Men efter ett tag tar man bara och slänger i några koppar (1-2liter) varvat med en handfull koffeintabletter för att ens kunna fungera normalt.

Koffein är inte det enda som finns i dessa produkter men är inte effekten likadan?
Om det nu är på detta sättet så betyder det att över en tid så ger produkterna ingenting +-0. När man till slut inte har råd att käka 1burk vid varje träningstillfälle så måste man sluta och då blir man seg på träningen.

Lillleif
2011-09-30, 23:33
Tips: Ta inte din PWO varje dag. Spara den till de där speciella kvalitetspassen.

Alelale
2011-10-01, 21:16
Jag brukar köra proteinpulver varje dag och EAA innan och efter varje gympass.
PWO brukar jag köra de gånger jag inte känner mig riktigt pigg och alert.
Eller när jag ska köra ett pass där jag vill ha bra pump.
Händer kanske 1-2 gånger i veckan, fast denna vecka har jag inte tagit det.
Kreatin MH kör jag varje dag också.

Jag har inte märkt av att jag "blivit van" med något än utan jag känner fortfarande effekt av PWO.

Victuhh
2011-10-02, 09:46
Känner igen mig i det Alelale skrev.

Till riktiga kvalitétspass men lite extra tryck tar jag
Jack3d (oftast till bröstpass). Har också en burk M-stak jag laddar mentalt för :D

Det är ingenting jag tar varje gång eftersom man ökar ju toleransen till koffeinet

Nu var det nog någon månad sen jag gick på PWO ändå

Sheogorath
2011-10-02, 09:52
Jack3d innehåller en dopingklassad substans.