Visa fullständig version : Vad kallas blanketten som visar vem ens föräldrar är? (ang nytt medborgarskap)
Tigerkotten
2011-09-21, 13:56
Hej det är såhär att jag ska söka till medborgarskap i Ecuador, men för att göra det behöver jag en blankett där det står vilka mina föräldrar är. Mor är svensk, farsan är från Ecuador.
Behöver även en utskrift på hans idkort i färg, tror inte jag har missat något nu. Men är det någon som vet vad denna blankett heter samt vart man kan beställa den ifrån?
Kan du inte kontakta ambassaden?
Visa-föräldrar blankett.
Beställs från Blankettverket.
:D
Hej det är såhär att jag ska söka till medborgarskap i Ecuador, men för att göra det behöver jag en blankett där det står vilka mina föräldrar är. Mor är svensk, farsan är från Ecuador.
Behöver även en utskrift på hans idkort i färg, tror inte jag har missat något nu. Men är det någon som vet vad denna blankett heter samt vart man kan beställa den ifrån?
På personbevis ifrån skatteverket (vilket används när man beställer id-kort i Sverige) så står det iaf vems ens föräldrar är om man är omyndig, men tror inte det gör det om man är myndig. Hör me skatteverket, folkbokföringen.
Tigerkotten
2011-09-21, 14:18
Kan du inte kontakta ambassaden?
har ringt de, därför jag vet vad som behövs. Men han sa inte så mycket mera vad det var.
ska ringa skatteverket och folkbokföringen då.
tack
Tigerkotten
2011-09-21, 14:24
så fixat, ringde skatteverket och de kunde ordna det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.