Visa fullständig version : Idol 2011
Så vad tycker ni, några favoriter? Många bra tjejer detta året, ingen av killarna som känns som någon vinnare än så länge.
Jag är kär i amanda fondell *cupid*
Pudzianovski
2011-09-20, 20:41
Så vad tycker ni, några favoriter? Många bra tjejer detta året, ingen av killarna som känns som någon vinnare än så länge.
Robin är jätteduktig. :thumbup:
Och Roshana eller va hon heter.
Älskar Andre Zunigas röst ^^ Sen gillar jag Andreas Larsson som hoppade av ..
Sen ser ju inte Roshana och Douina helt fel ut om man säger så ^^
vicarious
2011-09-20, 21:40
Robin och den där Amanda verkar lovande. Resten är väl mer eller mindre skit i år.
vicarious
2011-10-05, 17:11
Haha så löjligt det var i fredagsfinalen. Ganska uppenbart vem som skulle knipa sista platsen av Maikel och Molly :D Kebabkungen har ju varit sämst hela tävlingen, karln kan inte sjunga.
Vilka är era favoriter? Jag är lite besviken att Frida inte gick vidare.
Andy.da.wohoo
2011-10-05, 17:13
De (få) gånger jag tittat på det har medelåldern varit ~15 så då har det tyvärr känts mer som Småstjärnorna för mig än Idol.
MasterChief
2011-10-05, 17:16
Första gången jag inte tittat någonting.
mattepatte
2011-10-05, 17:27
Tycker Molly är bäst, men kanske inte någon som jag hade velat se musik videor med etc, tror Amanda Fondell passar bäst som artist eftersom att hon är lite unik.
Dags för fredags-finalerna. Andre först ut, har svårt för honom... Dessutom kör han the lazy song....
Pudzianovski
2011-10-07, 19:27
Jag hejar på Roshana. Hon är ball. :thumbup:
Värst avd folk var ointresserade för idol i år. Coolt framförande av Amanda F iaf.
Jag blir så jävla irriterad på den där Linni. H*n kan inte sjunga pop, så varför envisas med det? Dra Tracy Chapman eller något som faktiskt kan funka. Förstår inte varför h*n blivit så hypad.
Jag blir så jävla irriterad på den där Linni. H*n kan inte sjunga pop, så varför envisas med det? Dra Tracy Chapman eller något som faktiskt kan funka. Förstår inte varför h*n blivit så hypad.
+1.
Jag tycker iofs inte att någon är speciellt bra. Eller jo, den där 16-åriga Amanda har en ganska bra pipa.
Nyss sa juryn att Molly utmanade Adele och orginallåten. Right...
SiSenior
2011-10-07, 20:46
Heja Amanda!
Ironbabe
2011-10-07, 20:48
Jag gillar Amanda och Molly! Sen är ju Denise så jäkla snygg så man nästan blir förbannad :)
Mjölkprotein
2011-10-07, 20:54
Jag tycker grabbarna är ganska dåliga, men han med afrot hade ju i alla fall en bra låt idag.
Highway Man.
höjj va snygg hon var som sjöng nu.
Amanda F, Molly och Moa är mina favoriter.
Molly kommer vinna hela skiten!
På andraplats kommer Amanda Fondell..
Dexterity
2011-10-07, 23:44
Alltså Amanda Fondell............ helt jäkla fantastiskt otroligt bra! Jag brukar inte följa Idol men efter hennes framträdande idag kommer jag sitta fastklistrad framför rutan. Hon är fan så mycket bättre än Idol. Sjukt cool tjej.
Och vad fan hade Alexander Bard på sig idag? Såg ut som en munk/renässansman/tysk handelsman från 1857.
Haha, 3st som glömmer sin text. Och ändå åker Denise som gjorde ett helt ok framträdande. Jävla skämt.
*grr27*
JoggarnDean
2011-10-14, 22:04
Kvällens program visade prov på rena rama dokusåpan.
Ignatius72
2011-10-15, 09:42
Nivån överlag är ju usel. Amanda F och Molly som undantag. Men grabbarna, vilka jönsar.
mattepatte
2011-10-15, 10:53
Hur fan kunde Denise åka? :O Borde vara med i top 4-5 iaf
5azXyZraI24
Har aldrig sett idol förut men kommer garanterat följa det nu!
vicarious
2011-10-24, 12:53
Fy tusan så bra. Bäst i tävlingen just nu utan tvekan.
paxux7H8GLM
fan va jobbig att lyssna på
fan va jobbig att lyssna på
+1
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.