Visa fullständig version : webhallen
Har beställt ratt och pedaler + 1 spel på webhallen.Söker jag paketet med kolinummer står det att paketet väger 40g ?.Man börjar fundera om dom bara skickat spelet och glömt ratten.Någon som varit med om att det står fel vikt men att det är rätt saker som kommer
eternallord
2011-09-13, 18:47
...chilla
David Brent
2011-09-13, 18:53
Det är väl gedigna grejer du beställt :-)
Försändelser som är tillräckligt stora och väl paketerade skickas ofta som ett kolli för sig. Utan ytterligare emballage/packmaterial.
hahavaffan
2011-09-13, 19:04
Det är säkert i sin ordning. Nespressos alla paket väger t.ex. 25kg enligt alla avier och adresslappar, och det är nog enklast så p.g.a. avtalen med budfirmor/Posten osv.
Rätt vikt brukar heller inte stå med innan det sorteras sista gången innan utlämning.
Grejen är att jag beställde en ratt innan men den var trasig så dom skickade en ny,Förra försändelsen vägde 10 kg
Grejen är att jag beställde en ratt innan men den var trasig så dom skickade en ny,Förra försändelsen vägde 10 kg
Tror dom har skickat ett tomt paket till dig för att jävlas, ring polisen.
Tror dom har skickat ett tomt paket till dig för att jävlas, ring polisen.
Funderade mest på om det blivit fel på något vis,la bara märke till att det paketet vägde så lite,är det fel är det ju bara att ringa.Undrade mest om det var vanligt att det står fel
Rätt vikt brukar heller inte stå med innan det sorteras sista gången innan utlämning.
ahh ok
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.