Visa fullständig version : Koloträff i Uppsala 15/10 @ UTK (12:30)
Var:UTK (Fyrishovbadet)
När: 12:30 (Samling uppe vid receptionen för badet)
Hur: Träna->Äta->???->Profit
Jaha, vilka dyker upp? Vad ska rooz ha på sig? Ska vi äntligen ha en posedown?
Klara hittills:
Eddie Vedder
rooz
Nodan
Loke
daloatf
lei
danozen
Grapeman
AKL
Dravena
Dexterity
O_Wao
Skjaves
Callek
Tveksamma (säg till när du vet):
Larsson
Morrris
Riikkii
Som vanligt vågar jag inte säga någonting, men datumet är noterat. :)
Som vanligt vågar jag inte säga någonting, men datumet är noterat. :)
Du ska med mig. End of story.
Som det ser ut nu kan jag också vara med.
Ganska säker på att jag kommer vara där. Är även på att ha en posedown!
Eddie Vedder
2011-09-09, 13:48
Pinicchio har levererat förr, jag föreslår att vi håller oss till det. Det är ju stort nog.
Eddie Vedder
2011-09-09, 13:51
Poll fixad. Anmäl dig om du kommer, eller tror att du kanske kommer.
Jokester
2011-09-09, 14:17
Skulle vilja komma, men DIF har hemmamatch mot SAIK vid 18:30. Kanske hinner va med en stund i alla fall.
Poll fixad. Anmäl dig om du kommer, eller tror att du kanske kommer.
Tack för det Eddie:thumbup:
Eddie Vedder
2011-09-09, 15:02
WTF! Pollen blev ju anonym. Kanske för att jag inte startade tråden? För jag kan inte redigera det. Men alla får skriva i tråden helt enkelt, så uppdaterar jag förstasidan.
Grapeman
2011-09-09, 15:04
Kommer, givet. *popcorn*
Jag kommer, nu finns det i min kalender så ingen återvändo!
Dexterity
2011-09-09, 15:41
Jag är på förutsatt jag att inte har någon föreläsning eller annat skolskit. Ska kolla schemat så fort jag kommer hem, men skriv in mig på den där kanske listan.
Curls for the gir.. internetweirdos! Alla skall med, och jag kommer :)
Eddie Vedder
2011-09-09, 16:25
Jag är på förutsatt jag att inte har någon föreläsning eller annat skolskit. Ska kolla schemat så fort jag kommer hem, men skriv in mig på den där kanske listan.
Har du föreläsningar på lördagar?
Dexterity
2011-09-09, 16:37
Har du föreläsningar på lördagar?
Jag är nog helt bort idag, kollade den 15 september (en torsdag) istället för 15 oktober :smash:........ I sådana fall, sign me up! Förväntar mig knäböj och marklyftstips av experterna.
Äta på java efteråt? så kanske vi alla snittar 3000kcal efter träning :D
Jag kommer! Förväntar mig inkassering av minst en kram från rooz! Ska se om tant Dravena äntligen kan följa med också.
Nodan får lura med sig sin balle också så kan vi ha böjparty allihopa!
Jag kommer! Förväntar mig inkassering av minst en kram från rooz! Ska se om tant Dravena äntligen kan följa med också.
Jag tror jag är tågburen. Så du får hämta mig och min butler;)
(Jag betalar i kramar:thumbup:)
Du kan få betala min kebabrulle, du är ju skyldig mig en middag. ;)
Du kan få betala min kebabrulle, du är ju skyldig mig en middag. ;)
Och du är skyldig mig en efterrätt:naughty:
Och du är skyldig mig en efterrätt:naughty:
You wish bucko.*slap*
tntballe
2011-09-09, 17:17
Nodan får lura med sig sin balle också så kan vi ha böjparty allihopa!
Skulle jag inte ha jobbat så hade jag hängt med och styrt upp stället som Ivan skulle ha gjort. Jag får ju bara titta på när andra böjer:cryout:
Det är ju helt galet långt in i framtiden, men jag kommer mest troligt
Jag är på!
(om inget oförutsett inträffar...)
kommer nog inte, men ha det så trevligt :)
kommer nog inte, men ha det så trevligt :)
För att du vet att du kommer vara bakis? :)
Jag kommer och flashar rehabfläsket!
För att du vet att du kommer vara bakis? :)
nej jag brukar träna bakis :) jag vågar bara inte komma höhö
Jag kommer lätt! Förväntar mig att bli pappa-baload i böj,mark och bänk :D
Eddie Vedder
2011-09-09, 18:33
nej jag brukar träna bakis :) jag vågar bara inte komma höhö
Kom igen nu Benacii, klart du ska komma. Alla är schyssta och ingen är grov. :D
Äta på java efteråt? så kanske vi alla snittar 3000kcal efter träning :D
Nej Pinocchio. Käkar vi inte pizza/kebab skiter i alla fall jag i mat helt, det ska va så på Koloträff. :)
eriksvensson
2011-09-09, 19:28
Kan inte komma, spelutvecklarmingel i Stockholm på samma dag. En annan gång kanske! :)
Jag kommer och flashar rehabfläsket!
But it looks damn good! *cupid**flex*
Pinocchio är självskrivet!:D
Nej Pinocchio. Käkar vi inte pizza/kebab skiter i alla fall jag i mat helt, det ska va så på Koloträff. :)
Jag är öppen för allt! Ska bli kul att få lite ansikten bakom nicket
But it looks damn good! *cupid**flex*
Rockin the rehab!
Kom igen nu Benacii, klart du ska komma. Alla är schyssta och ingen är grov. :D
Aha!
Eddie Vedder
2011-09-09, 20:02
Pinocchio är självskrivet!:D
Vi ger oss inte förrän det finns en "Kolozzeum special" där. Det ska vara bacon på den.
Vi ger oss inte förrän det finns en "Kolozzeum special" där. Det ska vara bacon på den.
Lätt.:cool:
Taxiservice i Uppsala går alltid att ordna!
Bump och påminnelse om nån har missat!
le bümp
jag tror faktiskt jag kan närvara :]
le bümp
jag tror faktiskt jag kan närvara :]
Härligt, du får vi se om ryktena stämmer! (att du är stor bjässe)
hah, jag är en liten räka :]
Härligt, du får vi se om ryktena stämmer! (att du är stor bjässe)
Mest lång som sautan. Dock är det skönt att inte vara längst:D
Jag har med mig Morrris & tabbe tror jag.
mest lång?! vafalls!
105kg morgonvikt är väl respektabelt iaf :)
mest lång?! vafalls!
Saknas minst 45kg*cupid*
mest lång?! vafalls!
På min längd kanske...
vafan, ni är ju skadade båda två :)
På min längd kanske...
Hmm, Morrris @ 105kg...
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50252_108156452548353_7514_n.jpg
BMI på 26? Nä.
Men du kan vaaa*mini
Ska bli skönt att böja med en bra stång igen:)
BMI på 26? Nä.
överviktig enligt skalan ju *kissass*
Men du kan vaaa*mini
Ska bli skönt att böja med en bra stång igen:)
maha
det är najs, böjtävling!
överviktig enligt skalan ju *kissass*
maha
det är najs, böjtävling!
jag kommer ju ändå bara sist*cry*
Isf ska vi reppa*grr*
Hmm, Morrris @ 105kg...
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50252_108156452548353_7514_n.jpg
35 är helt klart mer respektabelt. Ska försöka hålla kvar midjemåttet på 74 cm också.
först maxning sen reppning?
Jag jobbar den helgen men jag ska försöka dyka upp, vet inte mina arbetstider ännu bara.
wintersnowdrift
2011-09-20, 18:59
Jag har en spricka i foten så lär väl köra typ 18 set bänkpress :P.
//Kristin
Noted, ska försöka komma.
petersson
2011-09-20, 19:18
Finns det bastu? :)
CharlieBB
2011-09-20, 22:03
Ska kolla upp kalendern (hehe) imorgon. Kan förhoppningsvis komma och säga hej iaf :-).
Har aldrig sett en där, men någon som är på UTK mer frekvent kanske kan ge dig bättre svar:)
Jag litar på Christin och hennes Canon, själv lär jag bara ha med mobilen att fota med.
Efter träningen vill man ju bara duscha alternativt sitta kvar i gymkläderna och trycka pizza.
Ja men om den är igång har jag ingen aning om. Kan kika på torsdag/fredag.
Får vi se nallemoderatorn måhända?
Eddie Vedder
2011-09-21, 09:31
Ja i Fyrishovsbadet. Så du kan ju gå in dit och bada och basta så tränar vi andra. :D
det finns en bastu i omklädningsrummet nere vid gymmet men har ingen aning om hur man får igång den
Får vi se nallemoderatorn måhända?
Nej det datumet är vi inte i Uppsala.
petersson
2011-09-21, 16:08
Grabbar.. Bastu är ju en del av träningen :D
Isf får vi ha tidsbegränsning på bastandet så flickorna slipper vänta på grabbarna. :rolleyes:
Isf får vi ha tidsbegränsning på bastandet så flickorna slipper vänta på grabbarna. :rolleyes:
Du får gärna basta med oss;)
Jag är jävligt sugen, om jag är hos päronen så tar jag nog bussen till Uppsala :D
Jag ställer alltid upp på lite utmaningar och posedown ofc ;)
Meddelar när jag vet säkert
Eddie Vedder
2011-09-26, 09:11
Är det någon som pratat med någon på UTK än?
Är det någon som pratat med någon på UTK än?
kristin? Eddie? Annan UTK-lyftare?
Annars får undertecknad ringa:)
Eddie Vedder
2011-09-26, 09:17
kristin? Eddie? Annan UTK-lyftare?
Annars får undertecknad ringa:)
Jag tränar inte ens där. Kristin är ju den med kontakterna och nyckeln. Så om hon ska med på träffen, och även anländer samma tid som oss andra, vore det ju smidigt. Jag tog den för teamet sist i alla fall. :)
Jag tränar inte ens där. Kristin är ju den med kontakterna och nyckeln. Så om hon ska med på träffen, och även anländer samma tid som oss andra, vore det ju smidigt. Jag tog den för teamet sist i alla fall. :)
Då kollar jag med kristin, annars så ringer jag. Uppdaterar i tråden / dig nicklas senast på fredag.
Eddie Vedder
2011-09-26, 10:21
Då kollar jag med kristin, annars så ringer jag. Uppdaterar i tråden / dig nicklas senast på fredag.
:thumbup:
Låter ju kul, men känner väl inte att jag är så tjenis med folk här än :)
Grapeman
2011-09-26, 12:35
Äsch, det är ju kul ändå, om inte annat kanske du blir det då ;)
Det är ju det som är grejen med Kolo-träffar, då blir man ju tjenis med folk! :)
Precis, jag kände ingen på förra kolloträffen men hade det förjävligt kul iaf :D
Eddie Vedder
2011-09-26, 14:24
Första träffen på UTK hade jag bara träffat fem innan om jag minns rätt. Och av de var det bara två som jag verkligen kände, Kristin och Mikael J. Och jag var ändå den som kände flest. Andra gången var det fler som man inte träffat och som inte ens var särskilt aktiva. Exempelvis lei. Så kom om du vill, det vore ju bara kul. :)
Jag är snällare och klenare IRL. Kom dit och ge mig en avhyvling om inte annat!
alltså kan någon förklara vars UTK ligger, så att jag inte får panik den 15:de :D
tntballe
2011-09-26, 18:40
alltså kan någon förklara vars UTK ligger, så att jag inte får panik den 15:de :D
http://www.fyrishov.se/fyrishov/templates/Level2Page____7035.aspx
låter spännande, får man komma som räka och snåla till sig lite tekniksynpunkter måhända? låter dock jävligt läskigt att träffa andra människor :s
Koloiter är snälla, de låter mycket bara. ;)
rooooooooooooooooooz vi måste vara där tidigt och hogga en stång!
My, my own, my prescioussssss.... Koloträffen i Uppsala, AKA slaget om stängerna? :P
Jag tycker att vi går efter bänk-PB!
isåfall i förhållande till bmi !
Vägde 85 när jag gjorde mitt PB, lär väl ta er långskånkar:P
ok, ge längd och vikt då samt bänkpb :) Känns som om det kan bli ganska tajt iaf :D
145 i BP, 85 vikt och 172cm..BMI 28.. Nu gör jag 30kg mindre och väger 10 mer dock ;)
mahaha!
får jag använda mitt fullyft får jag en högre kvot än dig :)
145 delat med bmi på 28,8 = 5,03
132,5 delat med bmi 26 = 5,09 mitt
hohohohohohoohoh
thethoos
2011-09-26, 23:03
Vore kul att komma dit men är inte så aktiv på forumet, känner igen och sen så kommer jag vara typ minst =)
klart du ska med thoos :P de flesta har jag bara träffat typ 2 gånger. max
Fuck då! > <
Vara minst/ svagast osv har vi väl rett ut vid det här laget? Ingen som kommer på träffarna är stor ;)
Kul att vi verkar bli ett gäng!
thethoos
2011-09-26, 23:09
Jag kan lämna en preliminär anmälan, är dock inte 100% säker på ifall jag har tid den 15e. Men jag skulle behöva lite teknik tips på böj och det känns som om Ceejey har lite kunskaper att dela med sig av ;)
mahaha!
får jag använda mitt fullyft får jag en högre kvot än dig :)
145 delat med bmi på 28,8 = 5,03
132,5 delat med bmi 26 = 5,09 mitt
hohohohohohoohoh
Lämna en stång till mig! Kom ihåg att man inte skall bråka med någon som är så pass kort att han kan skalla en på nötterna när man står upp!
OnT: Jag funderar starkt på att dyka upp.
Hoho, jag är i Sthlm den helgen.
Ska se om jag får med mig tjejen eller om jag kan smyga iväg själv till Uppsala några timmar.
Verkar vara ett gäng som jag gärna vill träffa och några som jag vill återse!
Ni är så välkomna Poxen! Det finns diverse bilar som kan bidra med hämtning vid stationen om ni åker tåg.
Poxe får bara komma om han har sin TRON-dräkt på sig:D
Fan vad jag saknar er kompisar:(
Ni är så välkomna Poxen! Det finns diverse bilar som kan bidra med hämtning vid stationen om ni åker tåg.
Låter bra, vi har bil men jag såg nu att det tar nästan en timme att köra. Lite segt (med tanke på att det blir fem timmar bil både fredag och måndag..)
Poxe får bara komma om han har sin TRON-dräkt på sig:D
Fan vad jag saknar er kompisar:(
:cool:
Eddie Vedder
2011-09-30, 18:48
Idag är det fredag rooz. :)
Idag är det fredag rooz. :)
Och jag har inte hört från Kristin. Jag ringer på måndag*popcorn*
wintersnowdrift
2011-10-02, 21:32
Det har dykt upp an offer I can't refuse den 15:e så jag bangar tyvärr träffen :). Mao är det nog bäst om någon som tänker närvara ringer och kollar, öppettiderna på helger är annars 14-18 men frågar ni riktigt snällt kanske det fixar sig.
//Kristin
Och jag har inte hört från Kristin. Jag ringer på måndag*popcorn*
Det är tisdag idag!
rooooooooooooooooooz vi måste vara där tidigt och hogga en stång!
Trodde du på den själv eller?
All your skivstång are belong to me :MrT:
Det är tisdag idag!
Trodde du på den själv eller?
All your skivstång are belong to me :MrT:
ska pro OL pia komma?! :MrT::MrT:
ska pro OL pia komma?! :MrT::MrT:
wqgaa_kdX-E
*rolleyes*
AKJQd65aFvo
Naaaw *cupid*
Nu vet jag mina arbetstider, fick ett svintidigt pass så jag slutar i god tid för att hinna. Lär väl vara trött däremot om jag ska jobba så tidigt, får väl se om jag orkar träna eller somnar på någon bänk i stället.
UPDATE
Pratade precis med en trevlig herre på UTK via telefon och vi var så välkomna den 15/10:)
Alla betalar 50:- (Utom ni som har kort) som vanligt.
// Rooz
Nice! It´s on!
Ja. planerade aktiviteter
Rida på ceejays axlar
Kramas med rooz
Posedown (Öppen för alla med 15% BF eller högre)
Ja. planerade aktiviteter
Rida på ceejays axlar
Kramas med rooz
Posedown (Öppen för alla med 15% BF eller högre)
Äntligen får jag vara med på en posedown!
Eddie Vedder
2011-10-06, 18:38
UPDATE
Pratade precis med en trevlig herre på UTK via telefon och vi var så välkomna den 15/10:)
Alla betalar 50:- (Utom ni som har kort) som vanligt.
// Rooz
Toppen!
Kommer han att sitta i dörren och släppa in oss runt 12:30-ish?
Toppen!
Kommer han att sitta i dörren och släppa in oss runt 12:30-ish?
Yes captain!
Posedownen är väl inte obligatorisk va?
Posedownen är väl inte obligatorisk va?
Man kan få vara hejjarklack, fotograf, Fapfapfap'are eller valfri kategori!
Men den ska bli av iaf, 3'de gången gillt!
Eddie Vedder
2011-10-06, 20:34
Yes captain!
Excellent*ser ut som Monty Burns*
15% fat? Fan, jag tror jag kvalar in nu!
Kommer förresten att dra 200 i mark för första gången då, bara så att ni vet! (och jag får lite press på mig att leverera! ;) )
jag kanske kör mark då också isf! böj o mark!
Kommer köra marklyft jag med, och posedown ;)
Eddie Vedder
2011-10-06, 21:54
Jag får väl köra mitt traditionsenliga discopass som på alla andra Koloträffar. Allt annat är ju upptaget. :D
Jag ska också markelimarka, men är fusksumoköttbulle- Style för mig. Posedown är jag med på ofc ;)
Kommer förresten att dra 200 i mark för första gången då, bara så att ni vet! (och jag får lite press på mig att leverera! ;) )
In Lei we trust?
Jag ska discobygga med eddie. Har redan PB'at på alla andra koloträffar:D
Fffuuu... Nu har de ändrat mina arbetstider så i stället för att jobba okristligt tidigt och sedan ha dagen fri för träning medelst skitsnack och mat så måste jag vara i Gävle runt 16. Träna lär jag ju fortfarande hinna så jag dyker säkert upp, hur långt är det från UTK till tågstationen?
Fffuuu... Nu har de ändrat mina arbetstider så i stället för att jobba okristligt tidigt och sedan ha dagen fri för träning medelst skitsnack och mat så måste jag vara i Gävle runt 16. Träna lär jag ju fortfarande hinna så jag dyker säkert upp, hur långt är det från UTK till tågstationen?
max 10min med buss från utk till stationen
Ok, tackar. Blir att kolla upp buss mm. i förväg så att jag kan nyttja tiden maximalt (samt hålla tummarna för att ingen virrig schemaläggare saboterar ytterligare).
Annars kan säkert någon hämta dig där:)
Ok, tackar. Blir att kolla upp buss mm. i förväg så att jag kan nyttja tiden maximalt (samt hålla tummarna för att ingen virrig schemaläggare saboterar ytterligare).
Ja, hämtning på stationen kan oftast ordnas om ni samkör tiderna hyfsat! :)
Jag kommer men ni får inte skratta åt mig...
Sandra81
2011-10-07, 11:39
Toxic;5333636']Jag kommer men ni får inte skratta åt mig...
haha tänkte precis samma sak.. fast jag skippar nog jag lär ju bara bli mobbad:Virro
Vi skrattar med dig!
Mhm....:smash:
haha tänkte precis samma sak.. fast jag skippar nog jag lär ju bara bli mobbad:Virro
Haha näe då Sandra, det var mycket ironi bakom mitt inlägg, jag är både blek o fet och ingen kommer skratta åt mig!
Sandra81
2011-10-07, 11:53
Toxic;5333643']Mhm....:smash:
Haha näe då Sandra, det var mycket ironi bakom mitt inlägg, jag är både blek o fet och ingen kommer skratta åt mig!
jag har varit medlem här i snart 2 veckor och är redan mobbad ;)
Dexterity
2011-10-07, 12:03
Kan någon hjälpa mig med marklyft den 15:e?!
Haha illa du, men tror nog att om du visar dig på en träff så är risken mindre för ev mobbning...
Lungt. Mobbar någon dig, så mobbas jag tillbaka. Och jag kan vara jävligt elak mot mobbare:devil:
Jag kan garantera att det alltid är trevligt, och man får hjälp om man frågar. Jag har träffat 60+ koloiter irl, allt från byggarpro's till moderatorer. Och ingen har vart otrevlig än.
ALLA är välkommna. Jag var blek & fet första träffen, men blev mottagen med största vänlighet och fick nya RIKTIGA vänne.
// rooz, elak på kolo. Ganska mild irl.
Kan någon hjälpa mig med marklyft den 15:e?!
Det ska nog gå att ordna förutsatt att alla kan samsas om stängerna, marklyft verkar vara poppis på koloträffar. ;) Nej men jag ställer givetvis upp om jag kan vara till hjälp och det finns det säkert fler som gör.
Sandra81
2011-10-07, 14:00
Lungt. Mobbar någon dig, så mobbas jag tillbaka. Och jag kan vara jävligt elak mot mobbare:devil:
Jag kan garantera att det alltid är trevligt, och man får hjälp om man frågar. Jag har träffat 60+ koloiter irl, allt från byggarpro's till moderatorer. Och ingen har vart otrevlig än.
ALLA är välkommna. Jag var blek & fet första träffen, men blev mottagen med största vänlighet och fick nya RIKTIGA vänne.
// rooz, elak på kolo. Ganska mild irl.
haha mm sure *host harkel*.. det löser sig nog man får väl ge en riktig buttslap om det skulle behövas..*flex*
Eddie Vedder
2011-10-07, 14:37
haha mm sure *host harkel*.. det löser sig nog man får väl ge en riktig buttslap om det skulle behövas..*flex*
Vet inte riktigt hur ärlig du är men om det nu är så att du skulle vilja komma så är du jättevälkommen. Utan tvekan. Alla är helt vanliga tjejer och killar med ett gemensamt intresse för styrketräning och skräpmat. :) Inför träffen vi hade i Sockholm i våras resonerade Betty lite som du. Inte att hon skulle bli mobbad men hon var i alla fall väldigt tveksam. Men hon kom och hade trevligt. Så vill du komma på träffen hoppas jag att du gör det. :)
Sandra81
2011-10-07, 14:41
Vet inte riktigt hur ärlig du är men om det nu är så att du skulle vilja komma så är du jättevälkommen. Utan tvekan. Alla är helt vanliga tjejer och killar med ett gemensamt intresse för styrketräning och skräpmat. :) Inför träffen vi hade i Sockholm i våras resonerade Betty lite som du. Inte att hon skulle bli mobbad men hon var i alla fall väldigt tveksam. Men hon kom och hade trevligt. Så vill du komma på träffen hoppas jag att du gör det. :)
Det var nog mest en rolig tanke. Har inte ens kommit igång med gym-träning än då jag nu måste rehabträna min axel först som kommer ta tid. men nästa gång kan jag säkert dyka upp :). Förhoppningsvis är det i sthlm den gången. (närmare för mig)..
Eddie Vedder
2011-10-07, 14:43
Det var nog mest en rolig tanke. Har inte ens kommit igång med gym-träning än då jag nu måste rehabträna min axel först som kommer ta tid. men nästa gång kan jag säkert dyka upp :). Förhoppningsvis är det i sthlm den gången. (närmare för mig)..
Okej. Ja du är som sagt välkommen i alla fall. :) En ny träff i Stockholm är vi fler som hoppas på, var väldigt trevligt på Sundbybergs TK sist. Många viktklasser var representerade. :D
Dexterity
2011-10-07, 23:47
Det ska nog gå att ordna förutsatt att alla kan samsas om stängerna, marklyft verkar vara poppis på koloträffar. ;) Nej men jag ställer givetvis upp om jag kan vara till hjälp och det finns det säkert fler som gör.
Schysst matsa! Får se hur kön till stängerna ser ut bara :)
Vad finns det i utrustningsväg förutom stänger för oss som är mer i rehab än gymfas just nu?
tntballe
2011-10-08, 11:29
Vad finns det i utrustningsväg förutom stänger för oss som är mer i rehab än gymfas just nu?
Dom har standardmaskinerna som brukar finnas, benpress, latsdrag, cablecross, olika drag/pressmaskiner.
edith*
Inget toppmodernt.
Ni trodde att ni skulle komma undan genom att ha träffen när jag jobbar, men nä, nu ska jag dit och se allmänt menlös ut.
Kärlek, prisa gudarna, osv! Får bara se till att ta med dig böjgudarnas krafter och föra dem vidare till oss som inte är trasiga i magen ;)
tntballe
2011-10-08, 14:18
Ni ska inte få vara ensamma om att ha roligt, jag ska böjeliböja och marka.
Vad mer behövs det? :D
Jaha?
Kommer Pialilailailia?
Jaha?
Kommer Pialilailailia?
Det ser så ut *popcorn*
Spooky, kanske man skall passa på att prova lite OL..
*cupid**cupid**cupid**cupid**cupid*
Yeeeehoooooo
Jag ska bara äta och kramas!
Dom har standardmaskinerna som brukar finnas, benpress, latsdrag, cablecross, olika drag/pressmaskiner.
edith*
Inget toppmodernt.
Ni trodde att ni skulle komma undan genom att ha träffen när jag jobbar, men nä, nu ska jag dit och se allmänt menlös ut.
Skojigt. Tar du med dig Noddish också?
Shit va många det är som kommer. Å jag känner inte en kotte :)
Shit va många det är som kommer. Å jag känner inte en kotte :)
Vi bits inte!
(Kanske någon som är Katabol, men annars så bör det vara lungt) och Morrris har klamydia iof..
Vi bits inte!
(Kanske någon som är Katabol, men annars så bör det vara lungt) och Morrris har klamydia iof..
Drabbar ingen oskyldig eftersom jag inte kommer närvara. :)
Kommer disco gymma på lördag, så nu är det en mindre vid mark/böj :)
tntballe
2011-10-11, 09:51
Skojigt. Tar du med dig Noddish också?
Japp, hon hade tänkt gå innan jag bestämt mig.
Postat via en mobil enhet
Öhh, som tidigare halvaviserats, jag och min flickvän (nybliven kolomedlem), kommer gärna förbi. Jag är rätt ful och dryg men hon är snygg och snäll så tillsammans blir vi rätt trevliga faktiskt.:D
Öhh, som tidigare halvaviserats, jag och min flickvän (nybliven kolomedlem), kommer gärna förbi. Jag är rätt ful och dryg men hon är snygg och snäll så tillsammans blir vi rätt trevliga faktiskt.:D
KOMBO-DEAL!!!1111
Jag markar nog lite lätt.
roooooz böööööööööööööööööööj
Jokester
2011-10-11, 11:38
Synd att man inte kan komma, verkar ju bli mycket ppl ju.
Nästan så jag blir lite avtaggad, med så mycket folk kanske man inte ens får plats att träna?
Nästan så jag blir lite avtaggad, med så mycket folk kanske man inte ens får plats att träna?
Eftersom ni är själva så kan 35-40 pers träna med skivstänger utan att det blir så trångt så jag ser inte riktigt problemet.
Men hallå, har ni ätit dåligt protein eller?
Det har aldrig vart problem, och det blir inga heller. Man kan dela stänger, inte värre än att lasta om, sänka ställningar osv.
Men hallå, har ni ätit dåligt protein eller?
Det har aldrig vart problem, och det blir inga heller. Man kan dela stänger, inte värre än att lasta om, sänka ställningar osv.
DELA? *screwy*
vi kan dela rooz, du är den som liknar min kroppstyp mest så behöver inte sänka o höja racket :)
vi kan dela rooz, du är den som liknar min kroppstyp mest så behöver inte sänka o höja racket :)
Jag då? :(
Jag då? :(
vill du dela? *cupid*
vill du dela? *cupid*
jag vill dela böjrack! jag är också lång ju :MrT:
haha :) lite lång är du väl iaf. Haven't seen ya irl dock. Du kanske har en jättelång hals och ett högt huvud som gör så att du blir lång! Kroppen kanske är som på en 170cm kvinna :o
haha :) lite lång är du väl iaf. Haven't seen ya irl dock. Du kanske har en jättelång hals och ett högt huvud som gör så att du blir lång! Kroppen kanske är som på en 170cm kvinna :o
http://anders.cafe.se/files/2010/10/15548_alienGenitalia_conehead_l1.jpg
i c wat u did thar
Visst, men var bereddpå att lasta av 100-200kg varje gång mina kycklingben ska böja:(
pft, mina kycklingben är inte så starka
vi är alltså tre långisar med kycklingben som dyker upp? *drool*
Jonny_88
2011-10-12, 22:16
Haha jag kommer! Om nu den här jädrans träningsvärken lägger sig lite, var en sväng inne på UTK igår! :) Var vaken o gjorde mackor 4 på morgonen! Sen plugg! ;D
vi är alltså tre långisar med kycklingben som dyker upp? *drool*
jupp :)
om någon behöver skjuts från stationen eller något så kan jag ställa upp på det.
Kanske även jag dyker upp och är med i slaget om stängerna :)
Godfella
2011-10-12, 22:25
Jag blir faktist lite sugen! Ska se vad jag kan ordna. :)
Grapeman
2011-10-12, 22:40
Månne om jag inte bidrar med ännu ett par långa kycklingben... ;)
Sent from mah Desiré using grepptalk.
Ring/smsa om du behöver hjälp att hitta/hämtning vid stationen etc.
Gört!!!
Kommer bli mycket folk *flex* om alla är med på posedown blir det epic
Ngon som åker från sthlm? Har inget sällskap just nu*cry*
Lär åka tåg. PM'a!
Grapeman
2011-10-13, 09:29
Jag kan åka via Stockholm, vilket som igentligen. *slap*
Jag kan åka via Stockholm, vilket som igentligen. *slap*
Men om du tar dig till t-centralen så ses vi där?
Sms'a mig igen. Har tappat nummer när jag bytte lé phone!
Grapeman
2011-10-13, 10:14
Men om du tar dig till t-centralen så ses vi där?
Sms'a mig igen. Har tappat nummer när jag bytte lé phone!
Sure, blir prefekt ;)
Betty - är det jag eller? :D
Näh, mobbad blir man inte, inte mer än vanligt. Tycker du ska gå Sandra! :thumbup:
Betty är jettetrevlig*cupid*
hej betty :]
Betty är jettetrevlig*cupid*
Hej! Gillar det - borde byta nick! Låter coolare med Betty. :cool:
Kram Rooz! Hade jag varit frisk och inte skadad hade jag kommit.
Golv sökes! Tänker användas till att ha tre sovandes, eventuellt drägglandes på, fredag till lördag. Jag och 944RS med sällskap.
Verkar tyvärr bli relativt sen ankomst. Vi åker bil härifrån vid 18 - 18:30.
Nom? *popcorn*
Golv sökes! Tänker användas till att ha tre sovandes, eventuellt drägglandes på, fredag till lördag. Jag och 944RS med sällskap.
Nom? *popcorn*
Tyvärr. Mitt hus under rivning:(
Tyvärr. Mitt hus under rivning:(
Sluta med det! *mini *cry*
Eddie Vedder
2011-10-13, 20:30
Betty - är det jag eller? :D
Näh, mobbad blir man inte, inte mer än vanligt. Tycker du ska gå Sandra! :thumbup:
Så går det när man är slö. Jag har inte sett dig aktiv på ett tag och kom ihåg ungefär vad namnet var. Chansade istället för att dubbelkolla och det blev skit. :D
Så går det när man är slö. Jag har inte sett dig aktiv på ett tag och kom ihåg ungefär vad namnet var. Chansade istället för att dubbelkolla och det blev skit. :D
Det är okej - gillade Betty bättre! Det är min serietidningsversion! :D
Hoppas ni får en trevlig Uppsala-träff och att någon discocurlar nu när jag inte är där!
betty boop?
http://www.yellow-zebra-blog.co.uk/wp-content/uploads/2011/07/betty-boop1.jpg
pz1rjq5emKY
:D
Nu blev jag lite kär i dig *cupid*
Kung Pow *cupid*
Jag kommer nog också (trots att jag inte känner en stolle och har ingen som helst aning om var UTK ligger). :)
Nom? *popcorn*
Kommer panda? Hurra!
Kebab-Arne
2011-10-14, 07:28
Då ska vi se, kommande vecka har jag två tentor, en individuell uppgift, ett stort grupprojekt, en redovisning av ett annat gruppprojekt. Forumträff? Haha
Kommer panda? Hurra!
Det är djurförbud i hyrbilen så om vi bara lyckas kring-gå panda + säl problemet så kan det dyka upp fler på träffen imorgon:cool:
Då det varit/är lite sjukdomar på de tänkta sovplatserna vore det fortfarande trevligt att veta om någon vid nödfall har plats för oss?
Det ska förhoppningsvis alltså inte behövas.
Kommer panda? Hurra!
*cupid* :em:
Om vi inte fryser ihjäl natten till lördag, så!
Vill du leka? =D
Det är djurförbud i hyrbilen så om vi bara lyckas kring-gå panda + säl problemet så kan det dyka upp fler på träffen imorgon:cool:
Då det varit/är lite sjukdomar på de tänkta sovplatserna vore det fortfarande trevligt att veta om någon vid nödfall har plats för oss?
Det ska förhoppningsvis alltså inte behövas.
*bump* Adoptera söta jurungar! :<
Hur är det med viktbälten på utk? Finns det att låna? Dags för pb på dips :)
i wantz pozedown with rooz!
Grapeman
2011-10-14, 16:23
Den här gången ska det fanimig bli proper posedown. :cool:
Den här gången ska det fanimig bli proper posedown. :cool:
Jag vågar vägra!
*cupid* :em:
Om vi inte fryser ihjäl natten till lördag, så!
Vill du leka? =D
Jag och rehabfläsket till form kommer och vill ha kramar! Jag har inte plats för tre främmande karlar, men det måste ju finnas någon vänlig själ som vill ha en panda hemma?
i wantz pozedown with rooz!
/serious nod.
Jag vågar vägra!
Du kanske kan baka istället? :D
Jag och rehabfläsket till form kommer och vill ha kramar! Jag har inte plats för tre främmande karlar, men det måste ju finnas någon vänlig själ som vill ha en panda hemma?
Kramas finns!
Det verkar som boendet löste sig precis innan snälla Rooz ringde och sa att han kunde lösa det åt oss. Rooz är snäll! *cupid* Det finns nog kramar till honom också imorgon.
Du kanske kan baka istället? :D
Kramas finns!
Det verkar som boendet löste sig precis innan snälla Rooz ringde och sa att han kunde lösa det åt oss. Rooz är snäll! *cupid* Det finns nog kramar till honom också imorgon.
Baka? vi ska ju träna! Man blir tjokk av det jag bakar, det kan jag lova...
Kramar all around, heja rooz!
Grapeman
2011-10-14, 16:52
Baka? vi ska ju träna! Man blir tjokk av det jag bakar, det kan jag lova...
Kramar all around, heja rooz!
Eller alles; träna, posedown och gemensamt bullbak? *flex*
(Bleeh, kolhydrater)
Ni har inte en chans!
mOT MIN DÅKLIGA POSERING*flex*
har fått förhinder för morgondagen så kommer tyvärr inte kunna närvara
men här har ni ungefär hur det kunnat sett ut när nån tar min markstång när jag ska köra dvärgfusksumoköttbullelyft
Z5oNb7WZXiw
Eddie Vedder
2011-10-14, 20:26
Mycket snack om posedown, men är det överhuvudtaget någon som tar med kamera? :D
Mycket snack om posedown, men är det överhuvudtaget någon som tar med kamera? :D
Jag skulle kunna ställa upp, om jag slipper vara med på bilderna! :cool:
Eddie Vedder
2011-10-14, 20:36
Jag skulle kunna ställa upp, om jag slipper vara med på bilderna! :cool:
Bra, du är fotograf. :)
Pia, jag ska hämta folk vid stationen så om du vill åka bil också så skicka ett PM!
Pia, jag ska hämta folk vid stationen så om du vill åka bil också så skicka ett PM!
Jag har inte riktigt bestämt mig än, jag brukade tycka det var rätt mysigt att vandra längs med ån till fyrishov varje gång jag tränade i Uppsala. Det kanske är mindre mysigt när det börjar bli kallt, dock. Du får gärna lämna ditt nummer i PM om jag får ett change-of-heart imorgon *cupid*
Will Do, så länge du hittar så! :)
Jag har drabbats av akut pluggångest och väljer därför att inte närvara, trots allt.
Ni får försöka ha kul utan mig :)
när kåmmer fålk vara där?
Eddie Vedder
2011-10-14, 21:16
12:30 såklart.
mitt tåg ska anlända ~11.50, men jag promenerar nog dit, så strax efter 12 nån gång? kanske hinner powernappa lite innan folk dyker upp *jorgen*
då glajdar jag dit strax efter 12 och sätter mig vid ingången :]
ska vi träffas utanför eller hur går det till :D jag har en ljusgrön fjällräven jacka, hojta till om ni ser mig!
Eddie Vedder
2011-10-14, 22:13
ska vi träffas utanför eller hur går det till :D jag har en ljusgrön fjällräven jacka, hojta till om ni ser mig!
Nej det blir för kallt. :D Vi ses därinne vid reception till badet typ. Precis innanför stora ingången.
Nej det blir för kallt. :D Vi ses därinne vid reception till badet typ. Precis innanför stora ingången.
Okej, jag hittar! Kommer bli kul att få träffa medlemmar irl
Jag har drabbats av akut pluggångest och väljer därför att inte närvara, trots allt.
Ni får försöka ha kul utan mig :)
Du kan ju inte rage quita bara så där!
Jag kommer vara den minsta killen med största svarta jackan :D
Vi ses imorgon, blev ju storfylla ikväll givetvis. Men det ska nog lösa sig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.