Visa fullständig version : Vill du vara med i Snabba Cash 2??
http://www.metrojobb.se/jobad/68213
Finns en hel del jag hade kunnat tänka mig passade här...
SiSenior
2011-09-05, 17:58
Själv ser jag alldeles för snäll ut trots mina tatueringar.
Jag skulle ta över hela filmen... Alla skulle fundera över vad det där var för en hårding... Skulle bli nerlusad med kärleksbrev från självdestruktiva kvinnor som önskar omvända mig osv... (I wish)
2m pinne med rakat huvud och en skånska som vrider kopisset ur osten på rullebören. Tror jag hade blivit en hit!
2m pinne med rakat huvud och en skånska som vrider kopisset ur osten på rullebören. Tror jag hade blivit en hit!
Dig skulle jag vilja se i filmen! :thumbup:
Jag tror jag hoppar denna, men hör av dig om de skulle göra en musikal om hamstrar eller liknande.
Jag tror jag hoppar denna, men hör av dig om de skulle göra en musikal om hamstrar eller liknande.
Du har PM.
Jag tror jag hoppar denna, men hör av dig om de skulle göra en musikal om hamstrar eller liknande.Väldigt random men ändå så rätt!
Du har PM.Det börjar rassla till.
Väldigt random men ändå så rätt!Tänk dig Cats, men med överviktiga gnagare istället.
stahlberg
2011-09-07, 23:14
Snabba cash är det inget fel på. Men här gissar jag otittat att det är fråga om att medverka i någon filmatisering av Lapidus´bok med samma namn. Då står jag över.
Om jag inte får spela någon invalid som mer eller mindre slagits ihjäl förstås. Den rollen är jag som klippt och skuren för.
Landström
2011-09-07, 23:33
Jag spelar gärna nån arg polack. Eller ryss.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.