Visa fullständig version : Extreme power problem
mpersson
2011-09-01, 17:22
Har beställt ett CoC paket från Extreme power. Har inte fått det än trots att jag beställde de för mer än 2 veckor sen. Har skrivit flera mail och ring flertal gnr. Men inget svar.
Vad fan ska man göra?
[Steffo]
2011-11-30, 11:32
Har beställt ett CoC paket från Extreme power. Har inte fått det än trots att jag beställde de för mer än 2 veckor sen. Har skrivit flera mail och ring flertal gnr. Men inget svar.
Vad fan ska man göra?
Har du fått dina grejer än, och fick du i så fall någon förklaring? Beställde för tre veckor sedan, skickade ett mail i fredags morse och frågade om de hade sett min beställning i tron att de missat den, liksom du får jag inte något svar.
Känns ju "sådär" att de hållit på såhär sedan början av september och imorgon inne i december, hittar ingen information heller. Börjar bli rätt irriterad då det inte känns seriöst för fem öre, mina tidigare två beställningar tog väl 3-4 dagar så mina förhoppningar att få något paket överhuvudtaget är rätt låga nu då de inte ens svarar och problemen går tillbaka mer än ett årskvartal i tiden. Hittar bara att ägaren heter Tahvo, någon som känner honom eller vet om något hänt?
ExtremePower ligger väl mer eller mindre nere? En polare på gymmet fick ett mail efter 6mån där ägaren frågade om han fortfarande ville ha det han beställt.
Avbeställ :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.