handdator

Visa fullständig version : Bli lite hårdare, kortvarigt!

Bailah
2011-08-24, 20:10
Tja lads och ladies!

Ska nu snart på ett photoshoot och tänkte hårda till mig lite (no perv)
Grejen är den att jag inte har så mycket tid på mig, max 5-6 dagar. Tänkte dra ner kollisarna så mycket som möjligt. Nolla dom mer el mindre. Dra ner vatten / vätska också. Har ni några tips? Vet att FreddeS brukar ju kröka osv, det vetefan om jag är så sugen på dock haha.. Men om det hjälper så mycket så why not!

Tips plx!

daloatf
2011-08-24, 20:30
Så här jag ska jag göra om någon vecka

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5188748&postcount=168

agazza
2011-08-24, 20:36
salt mat, några shottar strax innan fototagningen, du kan ju i princip hetsbanta också för att få mer V form iomed att midjan blir smalare ifall du är tom i tarmen.

en kalldush ser man alltid fräsh ut efter också

Bailah
2011-08-24, 21:09
Så här jag ska jag göra om någon vecka

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5188748&postcount=168

Jao, gjort en sån tömning innan. Det hjälpte men jag mådde dock skit. Och resultaten var inte SÅ bra. Man ska ju redan vara bra deffad innan, och det är jag inte. Tycker jag inte. Finns 2 bilder i journalen som e nya. Dock värdelöst ljus å kamera så.. Men vet inte om det räcker. Men kanske!

Bailah
2011-08-24, 21:10
salt mat, några shottar strax innan fototagningen, du kan ju i princip hetsbanta också för att få mer V form iomed att midjan blir smalare ifall du är tom i tarmen.

en kalldush ser man alltid fräsh ut efter också

Är inte planen med alkoholen dock att nästan vara bakis dagen då du ska fotas, me tanke på uttorkningen osv?

Tolkia
2011-08-24, 21:13
Bailah har en stor poäng. Man måste vara i rätt bra form för att det skall löna sig att experimentera med vätskebalansen. Underhudsfettet kommer inte att krympa dramatiskt för att man är uttorkad.

benacii
2011-08-24, 21:13
bara sätta igång o svepa vodkan ;)

agazza
2011-08-24, 21:18
Är inte planen med alkoholen dock att nästan vara bakis dagen då du ska fotas, me tanke på uttorkningen osv?

Var någon byggare som shotade wiskey innan scenen, men du har nog rätt :) jag tycker man känner sig så liten då man är bakis, men man ser ju tajtare ut, på morgonen iaf.

blir svårt för dig, airbrush.

Bailah
2011-08-24, 21:29
Haha är man bakis under Shootet lär jag få airbrush fejset så jag ser normal ut hehe ;)

Tror jag för såsom att dra ner kollisar, och kalorier rätt mycket från och med nu. Kör lite mer cardio för att öka förbränningen och sen köra tunga basövningar.

Sen är jag väl i decent form, men inte hård nog för en "tömning" tror jag ej..