lofito
2011-08-11, 22:07
Jag har sen några månader tillbaka gått ner 18 kg.
Innan jag började träna hårt och på allvar vägde jag 87 kg, i detta nu ligger jag på 70-71 kg. Mitt mål är att nå runt 66-67 kg innan jag är klar.
Hittade en bild på mig där jag vägde 87 kg och jämförde lite med nu, kan inte
förstå att jag hade en sådan stor mage då. Då kände jag mig smal, men sjukt vilken sned uppfattning man har om sig själv egentligen.
Jag har ju tappat en del fett och fått till mer former, men är medveten om
att jag tappat en del muskler. Men jag tränar 5-6 dagar i veckan och kommer
fortsätta äta rätt även efter min deff och bara köra på hårt.
Jag är medveten om att jag fortfarande har lite kring magen men jag ska försöka få bort det i och med att jag har några kg kvar att gå ner. Vill få till den där brad pitt grejen på sidorna och bli mer fast i magen. Är det bara fortsätta och dessutom tappa några kg som gäller då?
Sen vill jag tillägga att detta forum öppnat upp nya möjligheter för mig
tillsammans med träningen. Jag mår så mycket bättre av att träna, att se mig
själv utvecklas samtidigt som att jag ser bättre ut nu än förr. Mycket bättre självförtroende med kroppen etc. Jag vet att jag inte har värsta monsterkroppen - men jag ser iaf en tydlig skillnad och är beredd att kämpa lika hårt - om inte hårdare för att uppnå nya resultat. Tack allihopa för all hjälp!
Önskar konstruktiv kritik kring bilderna, tack!
Innan jag började träna hårt och på allvar vägde jag 87 kg, i detta nu ligger jag på 70-71 kg. Mitt mål är att nå runt 66-67 kg innan jag är klar.
Hittade en bild på mig där jag vägde 87 kg och jämförde lite med nu, kan inte
förstå att jag hade en sådan stor mage då. Då kände jag mig smal, men sjukt vilken sned uppfattning man har om sig själv egentligen.
Jag har ju tappat en del fett och fått till mer former, men är medveten om
att jag tappat en del muskler. Men jag tränar 5-6 dagar i veckan och kommer
fortsätta äta rätt även efter min deff och bara köra på hårt.
Jag är medveten om att jag fortfarande har lite kring magen men jag ska försöka få bort det i och med att jag har några kg kvar att gå ner. Vill få till den där brad pitt grejen på sidorna och bli mer fast i magen. Är det bara fortsätta och dessutom tappa några kg som gäller då?
Sen vill jag tillägga att detta forum öppnat upp nya möjligheter för mig
tillsammans med träningen. Jag mår så mycket bättre av att träna, att se mig
själv utvecklas samtidigt som att jag ser bättre ut nu än förr. Mycket bättre självförtroende med kroppen etc. Jag vet att jag inte har värsta monsterkroppen - men jag ser iaf en tydlig skillnad och är beredd att kämpa lika hårt - om inte hårdare för att uppnå nya resultat. Tack allihopa för all hjälp!
Önskar konstruktiv kritik kring bilderna, tack!