Metal_boy_
2003-12-17, 21:11
hej jag äter eller försöker äta 6-7 måltider om dagen...är det ett bra alternativ om jag äter gröt med proteindrink 2-3 ggr av måltiderna eller ska det va riktigt tillagad mat hela vägen
har käkat såhär ett tag nu
mål 1:frukost: havregrynsgröt med nått till
mål 2: Havregrynsgröt med proteindrink och vatten
mål 3: kött/fisk eller fågel kombinerat med pasta/ris(parboiled) eller potatis
mål 4: Havregrynsgröt med proteindrink och vatten
mål 5: kött/fisk eller fågel kombinerat med pasta/ris(parboiled) eller potatis
mål 6: Havregrynsgröt med proteindrink och vatten
mål 7: kvällsmat nått långsamt
jag drack gainers förut mellan måltiderna men jag började med gröt och proteindrink i mellan istället för att det är så snabba kolisar i gainers..problemet är att jag verkar inte hinna med att äta så mycket riktig mat känns det som och då är frågan: är det bättre att äta mindre gröt och få med en portion med kött/fisk eller fågel kombinerat med pasta/ris(parboiled) eller potatis eller ger en skål gröt med proteindrink lika mycket som en ihopkokad maträtt..de e svårt att förklara men jag hoppas att nån kan svara =)
har käkat såhär ett tag nu
mål 1:frukost: havregrynsgröt med nått till
mål 2: Havregrynsgröt med proteindrink och vatten
mål 3: kött/fisk eller fågel kombinerat med pasta/ris(parboiled) eller potatis
mål 4: Havregrynsgröt med proteindrink och vatten
mål 5: kött/fisk eller fågel kombinerat med pasta/ris(parboiled) eller potatis
mål 6: Havregrynsgröt med proteindrink och vatten
mål 7: kvällsmat nått långsamt
jag drack gainers förut mellan måltiderna men jag började med gröt och proteindrink i mellan istället för att det är så snabba kolisar i gainers..problemet är att jag verkar inte hinna med att äta så mycket riktig mat känns det som och då är frågan: är det bättre att äta mindre gröt och få med en portion med kött/fisk eller fågel kombinerat med pasta/ris(parboiled) eller potatis eller ger en skål gröt med proteindrink lika mycket som en ihopkokad maträtt..de e svårt att förklara men jag hoppas att nån kan svara =)