handdator

Visa fullständig version : Koloträff stockholm Karlsbergs hinderbana

agazza
2011-07-31, 19:31
Det är dags för lite lekar tycker jag.

Från Stadshagen eller S:t Eriksplans tunnelbana är det inte långt att gå.

Det är öppet för allmänheten till 22:00 tror jag.

Banan är 500 meter lång och har ~20 hinder

http://hem.bredband.net/triathlon/KarlbergHinderbana.png
http://jendesign.blogg.se/images/2010/hinderbana_105090693.jpg
http://api.ning.com/files/zfFumQ2RemznW9EBSq5xaVeZ*1PuXwWpwPhswbMQ4cnNY1Y7pu tTWqeRyVSKqGlbKTTBCTDrwfMBylxSAJeJmnx-SxZsjsgO/kartahinderbanakarlberg.JPG

Provade ett par rundor idag (1,5 väldigt sega rundor). Det var faktiskt roligt, men det behövs lite tävling känner jag.

Och det är dags för alla OL och SL are att få det lite flåsigt.

Några som har lust?

Tina
2011-07-31, 19:41
Play time! Jag är på om ngra fler roliga hakar :D

Kwon
2011-07-31, 19:46
Oj Agazza

Detta ser ut att kräva kondition! :D (which is non-existant these days!)

Hade du frågat mig 2005 hade jag nog hängt på Agazz

Grapeman
2011-07-31, 19:46
Kommer dö, ehe.

agazza
2011-07-31, 20:09
Oj Agazza

Detta ser ut att kräva kondition! :D (which is non-existant these days!)

Hade du frågat mig 2005 hade jag nog hängt på Agazz

Det jag märkte var att ifall man klarar av att ta smällar från hög fallhöjd så får man högre medeltempo än fegisar med kondis. Det är bara att ramla över höghöjdshindrena :D

Tänk på att jag aldrig har tränat kondis, eller haft med någon sorts sport att göra i hela mitt liv, och jag tog mig igenom en gång iaf :hbang:

sunkan
2011-07-31, 20:17
Irländska bordet (bordet man ska upp och över efter första svängen) är inte helt lätt om man har sämst teknik. Det där en en internationell militärbana har jag hört som olika förband världen över kan mäta sig med.

Det jag ville komma fram till är att han som har något sorts inofficiellt världsrekord på den där banan hoppar iaf bock över irländska bordet.

Hamsterkakan
2011-07-31, 20:18
Sugen som fan!

L-Sami
2011-07-31, 20:19
Väldigt bra idé. Kan känna laktatet i benen bara av tanken att jag springer igenom den där :D

anton2000
2011-07-31, 20:19
Låter riktigt kul med hinderbana! Det där med att träna kondis är ju fusk :)

Jag kan när som helst från och med mitten på nästa vecka typ...

tumme
2011-07-31, 20:25
Mår redan lite smått illa. Men alltid kul med tävling och träffa folk! Så visst kommer jag om tiden inte blir fel.

kelk
2011-07-31, 20:26
Var ett tag sedan sist. Om det passar i tiden så absolut.

Jonithan
2011-07-31, 20:28
Synd att man bor 40 mil ifrån. Hinderbanan ser riktigt tilltalande ut! :thumbup:

agazza
2011-07-31, 20:28
Irländska bordet (bordet man ska upp och över efter första svängen) är inte helt lätt om man har sämst teknik. Det där en en internationell militärbana har jag hört som olika förband världen över kan mäta sig med.

Det jag ville komma fram till är att han som har något sorts inofficiellt världsrekord på den där banan hoppar iaf bock över irländska bordet.

Är det hindret som egentligen är en stenhög bänk?

Jag fick hoppa för att nå den ens, men jag är bara 1,74.

Hur i helvete hoppar man bock över den? Video?

ceejay
2011-07-31, 20:33
lär väl gå bra till första hindret, sen är man slut i benen :D

sunkan
2011-07-31, 20:35
Är det hindret som egentligen är en stenhög bänk?

Jag fick hoppa för att nå den ens, men jag är bara 1,74.

Hur i helvete hoppar man bock över den? Video?

jag har letat video men inte hittat någon faktiskt så jag funderar på om det är lögn.
När jag jobbade i militären så sprang jag den där med full stridsutrustning inkl. skottsäkra plattorna i västen...då sprang man en vända sen var det inte ens roligt längre

Becky
2011-07-31, 20:36
Jag kommer lätt. Den är grymt kul den banan. Bara ni inte tar nästa vecka för då är jag bortrest.

agazza
2011-07-31, 20:38
lär väl gå bra till första hindret, sen är man slut i benen :D

jag var stum efter halva, då är det som jag sa tidigare i tråden, att bara ramla över alla jävla grejer och försöka resa sig så fort som möjligt. Föreställ dig en blind kille göra banan, han får en rätt bra tid faktiskt

jag har letat video men inte hittat någon faktiskt så jag funderar på om det är lögn.
När jag jobbade i militären så sprang jag den där med full stridsutrustning inkl. skottsäkra plattorna i västen...då sprang man en vända sen var det inte ens roligt längre

Jag sprang en vända i gympaskor och shorts och den var inte rolig efter cementgropen ;)

ceejay
2011-07-31, 20:39
gör man inte såhär på bordet?
053F1FdqPMQ&feature=related

Loke
2011-07-31, 20:41
Ser sjukt kul ut, nästan så jag kan överväga att åka ända från uppsala bara för den där :)

Kwon
2011-07-31, 20:42
Jag kommer lätt. Den är grymt kul den banan. Bara ni inte tar nästa vecka för då är jag bortrest.

Hur många ggr har du kört den Beck?

Becky
PWeUOm4E3b8

Nej. Såhär ska ni göra! :hbang:

sunkan
gör man inte såhär på bordet?
053F1FdqPMQ&feature=related

hahahah...nä inte riktigt

Becky
2011-07-31, 20:43
Hur många ggr har du kört den Beck?

Typ fem gånger. Senaste gången tog jag guld, woho! :)

Kwon
2011-07-31, 20:44
Typ fem gånger. Senaste gången tog jag guld, woho! :)

Vågar ngn tävla mot dig nu då detta har uppdagats? :D

Kwon
2011-07-31, 20:46

Blev andfådd av att titta :D

Speciellt gropen

Becky
2011-07-31, 20:46
Vågar ngn tävla mot dig nu då detta har uppdagats? :D

Killarna har ju lite andra tider att slå, tror 3.20 är guld för herrarna.

Blev andfådd av att titta :D

Speciellt gropen

Ja, alltså när man kört banan själv så inser man sjukt fort dom kör banan. Det är helt sjukt.

ceejay
2011-07-31, 20:49
det känns som om man skulle kunna få en hygglig tid, men det lär man få äta upp när benen inte vill röra sig efter halva banan.

rooz
2011-07-31, 20:51
Jag är med! Tabbe lär också vara med. Även Bäcky (Hon gör det på Guldtid för damer)

sunkan
2011-07-31, 20:52
Ja, alltså när man kört banan själv så inser man sjukt fort dom kör banan. Det är helt sjukt.

ja det där var ganska jävla sjukt skulle jag säga.

Becky
2011-07-31, 20:53
Jag är med! Tabbe lär också vara med. Även Bäcky (Hon gör det på Guldtid för damer)

Nu ska vi inte säga för mycket för då lär jag väl inte ens orka halva banan när vi väl kör sen. Så länge ni kör efter måndag v.32 så är jag med.

Becky
2011-07-31, 20:55
9rzJRc-5BT0

Den här snubben visar ganska bra och informativt hur man tar sig över hindren. :thumbup:

agazza
2011-07-31, 20:56
PWeUOm4E3b8

Jävlar i mig, efter gjort banan så kan man uppskatta dom där mongona, första stegen är rätt mycket högre än att jag skulle hoppa frivilligt från den..

Hur hög är den?

Vad är guldtid för tjejer?

Becky
2011-07-31, 21:01
Jävlar i mig, efter gjort banan så kan man uppskatta dom där mongona, första stegen är rätt mycket högre än att jag skulle hoppa frivilligt från den..

Hur hög är den?

Vad är guldtid för tjejer?

Det står ju på ett av hindren att för militära damerna är guldtiden 4.00 minuter, silver 4.15 och brons 4.30 typ, men då får man hoppa över fyra hinder pga som jag förstått det skaderisk mot livmodern när man hoppar ner. Herrarna har typ 3.20 som guld tror jag. Bästa tiden någonsin är väl 2.15 för herrarna och strax efter av nån tjej. Att göra banan på under 3 minuter är helt sjukt bra.

Det första höga hindret är ju ett par meter högt och absolut inget jag skulle någonsin hoppa ner för.

Jonithan
2011-07-31, 21:06
Det sorgliga är att när jag ser videon tycker jag det ser ut som om man kan hänga på dem ganska så lätt. Det säger en del om min verklighetsuppfattning vad gäller banan...

agazza
2011-07-31, 21:10
nånting

Vet du hur högt första stegtornet är? Jag försöker hitta standarden men vet inte riktigt vad jag ska söka efter.

Becky
2011-07-31, 21:11
Det är väldigt lätt att ta ut sig för mycket i början också och då blir det väldigt kämpigt mot slutet. Speciellt krypgrejen i början är en riktig killer och tar man ut sig för mycket där kan det bli jobbigt med repet och gropen och generellt med flåset. Har sett många som inte orkat genom banan pga att dom tagit ut sig för mycket i början.

Jokester
2011-07-31, 21:24
Sadister

Kwon
2011-07-31, 21:27
Jag är med om ni spolar tillbaka tiden till år 2005 :D

Lycka till på Banan Team Agazza!

Becky
2011-07-31, 21:36
Sadister

*kissass*

Jokester
2011-07-31, 21:44
Beroende på datum skulle man alternativt kunna vara moraliskt stöd och stå med kakor och saft till alla stackare som utsätter sig för helvetet. Får ta med en skivstång och lite vikter till mig själv och marka lite under tiden. :thumbup:

bear.flowertwig
2011-07-31, 22:29
Det sorgliga är att när jag ser videon tycker jag det ser ut som om man kan hänga på dem ganska så lätt. Det säger en del om min verklighetsuppfattning vad gäller banan...

+1. Iofs är det där precis sånt jag älskar men när jag tittade på klippet trodde jag det var nån uppvisning där de joggade banan så lär lite halvlojt :Virro

Becky
2011-07-31, 22:57
+1. Iofs är det där precis sånt jag älskar men när jag tittade på klippet trodde jag det var nån uppvisning där de joggade banan så lär lite halvlojt :Virro

Ser fram emot att se er göra banan på samma sätt som dom. *popcorn* ;)

Nelli
2011-08-01, 05:47
Vore kul :-) men beror på datum! Lite fullt upp i Augusti!

Fredszky
2011-08-01, 06:10
kul:) det är mycket jobbigare än man tror kan jag säga.

hade min brors svensexa där igår, sprag i overaller, varmt!

kom in på 6.04. den där videon becky postade är bara sjukt tempo.
och att dom hoppar ner från stegen, det är rätt många meter!

feyin
2011-08-01, 06:45
Mat efteråt? Isåfall kan jag vara en icke katabol åskådare

Torwald
2011-08-01, 07:02
Jag var faktiskt där i fredags och skämde ut mig fullständigt. Hade kört ett ryggpass precis innan, så jag skyllde på det, men jag tror i ärlighetens namn att jag bara var dålig. Vissa av hindrena höll jag på att inte ta mig över över huvud taget (den höga bocken och betonggropen).

Får för övrigt svindel av första stegen, den var mest obehaglig.

rooz
2011-08-01, 07:58
Första stegen är ca. 5m hög tror jag, inget man hoppar från riktigt..

O_Wao
2011-08-01, 08:12
I'm in! Jag har inga blåmärken som syns efter förra gången längre så why not liksom? Ska ha långtärmat hela tiden också den här gången. Jag var spyfärdig efter halva banan, man får sån vansinnig mjölksyra. :Virro:

Men jag håller absolut med om att man tjänar tid på att våga hoppa ner från hindren istället för att kasa sig ner.

bear.flowertwig
2011-08-01, 08:49
Ser fram emot att se er göra banan på samma sätt som dom. *popcorn* ;)

Hehe, dubbel förnedring att visa sig vara ultraslow och varit kaxig innan :thumbup:

Hur är det rent praktiskt på plats med ställe att göra av sina saker? Duschar?

martikainen
2011-08-01, 08:59
Skulle vara sjukt kul, sker det en vardagseftermiddag kan jag säkert fixa lite jobb o göra i sthlm så slipper man pynta hotell själv :)

O_Wao
2011-08-01, 08:59
Hehe, dubbel förnedring att visa sig vara ultraslow och varit kaxig innan :thumbup:

Det är ett ganska stort fält, inga duschar men en baja-maja finns. Vi lämnade väskorna vid sidan av banan, så länge man inte har mobilen och plånboken liggande framme ovanpå väskan ska det nog inte vara några problem.

O_Wao
2011-08-01, 09:09
Rävgropen/betonggropen failade jag på förra gången, men det andra gjorde jag i alla fall. Hade dock sinnessjuk träningsvärk i ryggen och alla balans/klättermuskler i en vecka efteråt. Tog dock nästan 10 min att komma runt tror jag. *host*

ThisIsTheOne
2011-08-01, 09:12
Hur mycket folk brukar det vara där vardagmornar? Är det "öppet" dygnet runt?

O_Wao
2011-08-01, 09:16
Hur mycket folk brukar det vara där vardagmornar? Är det "öppet" dygnet runt?

Öppet 06-22. Är nog inte direkt trafikstockning en vardagsmorgon.

Tryman
2011-08-01, 09:18
9rzJRc-5BT0

Den här snubben visar ganska bra och informativt hur man tar sig över hindren. :thumbup:

Ha ha, det där är en kompis till mig :D

Becky
2011-08-01, 10:20

Haha, ja, det ska man nog passa sig för att göra. ;) Finns inga duschar, däremot ligger SATS Stadshagen precis i närheten så har man SATS-kort kan man alltid dra dit och duscha. Annars får man väl hoppa i sjön, alternativt bara stå ut med att vara lite svettig. :thumbup:

Ha ha, det där är en kompis till mig :D

Kul. Du får be honom följa med och visa, haha.

Dom flesta jag har kört med har tyckt det varit sjukt kul och verkligen blivit hooked. Vet inte hur många polare som hört av sig efter jag skrivit om det på facebook. Det är som ett roligare sätt att träna fys helt enkelt. Jag tycker vi tar v.32 antingen en kväll eller på helgen (dock inte onsdag om jag får välja *rolleyes*). På lördagsförmiddagar brukar det vara lite folk, men har aldrig varit så mycket folk att det varit jobbigt.

Tips att ta med er handskar och oömma kläder som är täckande.

Tryman
2011-08-01, 10:30
Kul. Du får be honom följa med och visa, haha.

Dom flesta jag har kört med har tyckt det varit sjukt kul och verkligen blivit hooked. Vet inte hur många polare som hört av sig efter jag skrivit om det på facebook. Det är som ett roligare sätt att träna fys helt enkelt. Jag tycker vi tar v.32 antingen en kväll eller på helgen (dock inte onsdag om jag får välja *rolleyes*). På lördagsförmiddagar brukar det vara lite folk, men har aldrig varit så mycket folk att det varit jobbigt.

Tips att ta med er handskar och oömma kläder som är täckande.

Tyvärr så har jag fullt upp hela augusti :(
Om jag minns rätt så satsar han på under 3.00 i Karlberg.

Becky
2011-08-01, 10:34
Tyvärr så har jag fullt upp hela augusti :(
Om jag minns rätt så satsar han på under 3.00 i Karlberg.

Mmm, såg det på hans blogg. Under 3.00 är väldigt fort, men tror han borde klara det, han gör många hinder på ett sätt som inte många gör och det tjänar man ganska mycket tid på. Jag kommer ha svårt att få snabbare tid än den jag har om jag helt enkelt inte börjar chansa lite mer eller helt enkelt springer lite snabbare. Måste få bättre kondis först, hehe. :D

Tryman
2011-08-01, 10:52
Mmm, såg det på hans blogg. Under 3.00 är väldigt fort, men tror han borde klara det, han gör många hinder på ett sätt som inte många gör och det tjänar man ganska mycket tid på. Jag kommer ha svårt att få snabbare tid än den jag har om jag helt enkelt inte börjar chansa lite mer eller helt enkelt springer lite snabbare. Måste få bättre kondis först, hehe. :D

Jo, jag är lite (eller mycket) feg att skada mig. Vågar inte chansa. Det är därför jag inte kört hinderbanan sen 2001 :em:

Becky
2011-08-01, 11:05
Jo, jag är lite (eller mycket) feg att skada mig. Vågar inte chansa. Det är därför jag inte kört hinderbanan sen 2001 :em:

Ja, men jag är likadan. Känns onödigt att chansa för mycket och ramla och slå sig. Ramlar man från dom höga hindren kan man ju verkligen skada sig ordentligt, det är det inte riktigt värt bara för att få en bra tid.

agazza
2011-08-01, 11:16
tror jag måste öva lite ifall det är så många som gjort den förr.. ska prova att linda fotleder och ha arm och knävärmare för dom fick ta mycket smällar.

Den andra stegen kan man sätta fötterna på utsidan och glida nedför iaf

Någon mer erfaren med tekniktips?

O_Wao
2011-08-01, 12:01
Jag ska nog ha nåt extra kring knäna eftersom jag såg rent ut sagt förjävligt ut efter förra gången.

Jag vet inte om det är ett tekniktips eller inte, men att använda benen mesta möjliga när man ska upp för hindret som lutar med klätterrep funkade bra för mig. Detta för att inte få så vansinnigt mycket mjölksyra i ryggen till kommande klätterövningar (nästa hinder är det irländska bordet).

agazza
2011-08-01, 12:06
Lutande väggen med repet kan man kuta uppför hela utan rep ifall man har bra skor

bear.flowertwig
2011-08-01, 12:21
Haha, ja, det ska man nog passa sig för att göra. ;) Finns inga duschar, däremot ligger SATS Stadshagen precis i närheten så har man SATS-kort kan man alltid dra dit och duscha. Annars får man väl hoppa i sjön, alternativt bara stå ut med att vara lite svettig. :thumbup:

.

Mmm, får se. Blir nog cykel dit (och hem för dusch). Aja, vore ju kul att testa den där banan iaf :)

O_Wao
2011-08-01, 12:28
Lutande väggen med repet kan man kuta uppför hela utan rep ifall man har bra skor

och inte är en gigantisk fegis... :em:

Becky
2011-08-01, 13:36
Vad sägs om fredag den 12e eller lördag den 13e?

agazza
2011-08-01, 13:41
Vilken helg som helst för min del. Förutom den kommande. Helst om några veckor så jag hinner fuskträna på att ramla snyggt

machine gun
2011-08-01, 14:06
Vi hade faktiskt koloträff där för några år sen. Då blev vi dock inte så många, tror det var jag, skaparn, Yankeee och Jax. Sen joinade wintersnowdrift lagom till fikan efteråt :D

Jag är skadad och bör inte utsättas för hinderbanor, men om det blir av någon gång när jag kan, så kan jag vara hejaklack.

Gabriel174
2011-08-01, 14:11
Om tiden passar är jag på :D

rooz
2011-08-01, 14:13
Sluta sjåpa er era klenisar. Jag sprang banan i shorts och t-shirt första gången..

YEAH!!!11 BE A FREAK & DO IT LIKE IT'S MENT TO BE DONE. RAW & FULL OF BLOOD*flex*:hbang::devil:

O_Wao
2011-08-01, 14:14
Vissa har då det lite lättare än andra för att de helt enkelt är 30 cm längre än resten av oss, mkay?

agazza
2011-08-01, 14:17
Sluta sjåpa er era klenisar. Jag sprang banan i shorts och t-shirt första gången..

YEAH!!!11 BE A FREAK & DO IT LIKE IT'S MENT TO BE DONE. RAW & FULL OF BLOOD*flex*:hbang::devil:

Haha du får springa banan på knäna för att det ska vara rättvist :D

rooz
2011-08-01, 14:17
Vissa har då det lite lättare än andra för att de helt enkelt är 30 cm längre än resten av oss, mkay?
Men dra inte det kortet nu..

Jag väger ju också in på ca 20-30 mer än många av er konditionsnissar. Och tränar lika mycket kondition som en sten...

Tabbe fixar mycket av hindren bättre än mig, och han är 178:)

Tryman
2011-08-01, 14:19

Jag har hört att inte storleken spelar någon roll :naughty: :D

Gabriel174
2011-08-01, 14:20
och tränar lika mycket kondition som en sten...

:d

O_Wao
2011-08-01, 14:23
Well, jag är inte bara kort, jag är svag också. *rolleyes*

men hörni, nog babblat. :D

Jag gillar idén med lördag eftersom jag inte kommer kunna vara i Stockholm tidigare än sex om jag vill jobba hela dagen på fredagar. Den trettonde låter bra för mig.

Ska vi säga Lördag 13/8?

rooz
2011-08-01, 14:26
13 låter bra.

Nelli
2011-08-01, 14:27
Goddamit! Kör hårt för min del!

agazza
2011-08-01, 14:27
Var det inte några/någon som inte kunde förrän efter vecka 32? Ska de va på en lördag kan det lika gärna vara efter min semester :D

O_Wao
2011-08-01, 14:29
Nej förresten, jag kan inte den trettonde. Jag ska på dop den 14e och kan inte gå dit med megablåmärken. :em: Veckan efter är inga problem.

slutsats: Vi borde starta en poll.

agazza
2011-08-01, 14:31
Det får någon annan styra, frittfram så länge det bara är fredagar eftermiddag eller lördagar innan suptid

Becky
2011-08-01, 15:34
Nej förresten, jag kan inte den trettonde. Jag ska på dop den 14e och kan inte gå dit med megablåmärken. :em: Veckan efter är inga problem.

slutsats: Vi borde starta en poll.

Så länge du inte övar på Irländska Bordet 100 ggr så borde du klara dig ganska bra utan blåmärken. Jag får bara småblåmärken nu när jag kör, inte alls som i början. :thumbup:

Grapeman
2011-08-01, 15:38
Jag är helt klart på. Datum spelar ingen roll, gärna helg antar jag. Så slipper man fixa ledigt. :)

agazza
2011-08-01, 15:43
Jag såg en variant av irländska bordet där en ktjej hängde sig under som en sengångare, sen kravlade sig över, den version gick rätt så smidigt

Becky
2011-08-01, 16:31
Jag såg en variant av irländska bordet där en ktjej hängde sig under som en sengångare, sen kravlade sig över, den version gick rätt så smidigt

ZGQsZz3-n1k

Jag brukar köra med fuskbrädan eller klättra underifrån, klarar inte riktigt att hoppa rätt upp och få tag, är lite för kort för det. Det kanske skulle gå, men får nog sjukt mycket blåmärken av det så vet inte riktigt om det är värt det. Nummer 1 och nummer 3 funkar bra ändå. :)

Becky
2011-08-01, 16:46
IQT8_SRso_c

Dom här var grymma också!

Kwon
2011-08-01, 17:05
ZGQsZz3-n1k

Jag brukar köra med fuskbrädan eller klättra underifrån, klarar inte riktigt att hoppa rätt upp och få tag, är lite för kort för det. Det kanske skulle gå, men får nog sjukt mycket blåmärken av det så vet inte riktigt om det är värt det. Nummer 1 och nummer 3 funkar bra ändå. :)

Hoho vilket engagemang Beckan!

Syns ju att du brinner för Karlsbergs Hinderbana :D

Becky
2011-08-01, 17:09
Hoho vilket engagemang Beckan!

Syns ju att du brinner för Karlsbergs Hinderbana :D

Klart jag gör! Sjukt bra träning och roligt. :thumbup:

Tabbe
2011-08-01, 17:19
Klart man är på :D
13:e augusti kl 11:00 med käk efter!

Till alla er som tror det är jobbigt..det är sjukt jobbigt men man väljer ju sin egen takt..kom inte ens runt första gången..efter man lärt sig lite så gick det runt på under 6 minuter!(:D)

agazza
2011-08-01, 17:32
IQT8_SRso_c

Dom här var grymma också!

Prova version 2 igen men släng över bägga armarna så du kan greppa andra kanten, sen dinglar du fram och tillbaka 2 gånger och säla dig upp på magen :D

Det såg ut som du lätt skulle kunna klara det

Ondskapelsen
2011-08-01, 17:33
Tycker detta borde vara ett återkommande event!

Becky
2011-08-01, 17:36
Prova version 2 igen men släng över bägga armarna så du kan greppa andra kanten, sen dinglar du fram och tillbaka 2 gånger och säla dig upp på magen :D

Jo, jag vet. Jag fegar lite bara. :smash: Kanske nästa gång.

Gabriel174
2011-08-01, 18:18
Kommer tillbaka från Mallorca den trettonde, så kommer tyvärr inte att hinna. Tror att det kommer att bli kul dock!

farsan baloo
2011-08-01, 18:40
Svinjobbig bana, men ack så kul *cupid* Sprang den på strax över 3min men det krävdes 6 besök där innan man uppnådde hyfsat tempo.

difeddy
2011-08-01, 18:41
Kommer tillbaka från Mallorca den trettonde, så kommer tyvärr inte att hinna. Tror att det kommer att bli kul dock!

+1

Ska åka den tolfte. :( Hade jättegärna kommit!

agazza
2011-08-01, 18:41
Jag kan inte heller den 13e. Alla helger efter det borde funka

ceejay
2011-08-01, 18:44
kan närsomhelst nästan. Jag vill springa mot rooz!

Becky
2011-08-01, 18:50
kan närsomhelst nästan. Jag vill springa mot rooz!

Giant meet giant? :D

ceejay
2011-08-01, 18:51
Nä, kramgo björn mot kramgo björn :)

Cilia
2011-08-01, 20:29

Jag håller med. Ser mest ut som en självförtroendegrej än för lite kapacitet. Sådär var jag när jag red i början och skulle upp på hästen barbacka. Sen en dag så bestämde jag mig och då kom jag upp så mycket och fort så jag landade på andra sidan. Samma höjd som alla andra gånger jag sparkat förgäves för att komma upp

wintersnowdrift
2011-08-01, 21:29
Vi hade faktiskt koloträff där för några år sen. Då blev vi dock inte så många, tror det var jag, skaparn, Yankeee och Jax. Sen joinade wintersnowdrift lagom till fikan efteråt :D

Jag är skadad och bör inte utsättas för hinderbanor, men om det blir av någon gång när jag kan, så kan jag vara hejaklack.

Jag var skadad första gången det var en träff på Karlberg men jag och Yankeee hade ett par sessioner där även efter det (det var bara han som vågade dyka upp, haha :-)). Om jag inte skaffar mig blåmärken på andra sätt den 13:e vore det kul att köra hinderbana igen, senast var nog 2009 för mig.

//Kristin

egge
2011-08-01, 23:46
Fan vad kul med hinderbana! Den ska jag testa nästa gång jag är i sthlm!

Tryman
2011-08-02, 08:00
Ska kolla om jag kan komma eller inte den 13:e. Blir då som supporter till er andra som kör.

Fredszky
2011-08-02, 08:57
kan ej 13e, bröllop

Edenfäll
2011-08-02, 09:22
Jag kan 13:e!

LarsLasr
2013-08-09, 12:26
Bumpar denna och undrar om det är någon som vet om hinderbanan är stängd för allmänheten i dagsläget? Kanske går att ta sig in ändå?

rooz
2013-08-09, 12:28
Bumpar denna och undrar om det är någon som vet om hinderbanan är stängd för allmänheten i dagsläget? Kanske går att ta sig in ändå?

Är fortfarande stängd.