handdator

Visa fullständig version : Malin Dahlstrøm ai ai

gammern
2011-07-29, 18:46
Xxnn6qfwomw

Sparven från Minsk
2011-07-29, 19:46
Vem?

Kwon
2011-07-29, 19:47
Vad?

Mental
2011-07-29, 19:51
Huh?

Loke
2011-07-29, 19:55
Varför!?

Sherman
2011-07-29, 19:59
Hur?

ThisIsTheOne
2011-07-29, 20:01
Hon var på TV nyss. DN-galan. Hon såg sympatisk ut. Det är nog vad detta handlar om.

Spinkis
2011-07-29, 20:02
när?

Gabriel174
2011-07-29, 20:10
Tja

Spartansk
2011-07-29, 20:25
Jag tror "ai ai" betyder typ "oj, vad snygg!".

gammern
2011-07-29, 20:49
Hon har "glimten" i øgat och hoppar 4,50 m...perfect :)

http://www.nyhetspressen.se/1436308.html

apagul
2011-07-29, 21:19
Var?

Lellan
2011-07-29, 21:56
Jag tror folk inte computar då hon inte är ps:ad, översminkad, svankar el har implantat.. ;)

Jag "ai ai":ar med dig, Tuva Novotny fräschör på den tjejen! (inkl munsår, vafan, en snygg brud som hånglat betyder det kanske, dvs - när det läkt ut kanske man får komma till.. *tolka alltid till din fördel*).

Jo jag är tjej, och nej, inte lesbisk, men hade jag velat swinga åt det hållet hade det kanske varit värt munsår inte vet jag? Fräsch nokk tycker jag! *tummenuppar* Och nej, det är inget fel på ps, smink, svanking el implantatfyllda bruttor heller, ingen bör hänga läpp men man kanske ska vidga vyerna och uppskatta även en nyponros!

Yes
2011-07-29, 22:07
Jag tror faktiskt alla som inte är konstiga i huvudet ser att hon är fantastiskt snygg, munsår och photoshopbristen till trots.

Tricce
2011-07-29, 22:16
Sjukt fina ögon

Sparven från Minsk
2011-07-29, 22:19
Hänger inte med alls...
Fattade inte alls vad hon höll på med, sen börjar Lellan skriva massa om hennes utseende, ps and stuff. Fattar inte hur det hela kom in i bilden alls?

Lellan
2011-07-29, 22:23
Hänger inte med alls...
Fattade inte alls vad hon höll på med, sen börjar Lellan skriva massa om hennes utseende, ps and stuff. Fattar inte hur det hela kom in i bilden alls?

Men snälla... :D Detta är testo kollo. Finns det någon annan anledning att posta en brud? Det var ju det enda man reagerade på, fick ihop av filmsnutten (nä orkade inte kolla hela och kunde inte lyssna på vad hon sa för jag tänkte, "damit, snygg"). Sen att det kanske är icke pk och kvinnoförnedrande, ja då får man väl skämmas då, med all rätt.

Men i sitt kontext, svårt att inte hänga med känner jag. Dock känns det som om främlingsfientligheten växte till sig... :( Nu sjunger via alla "we shall overcome", ser klippet igen och låter tjejen göra sig förstådd? Gruppkram? *love*

Sparven från Minsk
2011-07-29, 22:27
Men snälla... :D Detta är testo kollo. Finns det någon annan anledning att posta en brud? Det var ju det enda man reagerade på, fick ihop av filmsnutten (nä orkade inte kolla hela och kunde inte lyssna på vad hon sa för jag tänkte, "damit, snygg"). Sen att det kanske är icke pk och kvinnoförnedrande, ja då får man väl skämmas då, med all rätt.

Men i sitt kontext, svårt att inte hänga med känner jag. Dock känns det som om främlingsfientligheten växte till sig... :( Nu sjunger via alla "we shall overcome", ser klippet igen och låter tjejen göra sig förstådd? Gruppkram? *love*

Kollade inte heller hela klippet, men förstod ju att hon var idrottare och trodde trådskaparen postade den som respekt för hennes prestation och inte för hennes utseende.
Blev lite odd när alla helt plötsligt började kommentera hennes looks, därför jag reagerade.
Men fel hade jag, hon blev ett drool objekt istället för idrottskvinna ;)

Yes
2011-07-29, 22:30
Kan hon inte få vara båda? Jag tycker det faktum att hon är elitidrottare ger lite extra krydda.

Sparven från Minsk
2011-07-29, 22:31
Kan hon inte få vara båda? Jag tycker det faktum att hon är elitidrottare ger lite extra krydda.

Klart hon kan det! Frågan är om hon vill det ;)
Tycker att faktum att hon är snygg ger lite extra krydda, inte tvärt om. You see?

Lellan
2011-07-29, 22:32
Kollade inte heller hela klippet, men förstod ju att hon var idrottare och trodde trådskaparen postade den som respekt för hennes prestation och inte för hennes utseende.
Blev lite odd när alla helt plötsligt började kommentera hennes looks, därför jag reagerade.

TS avsåg nog både och, jag uppfattade något friidrottsligt och min pappa har genom min uppväxt förstört många tvkvällar genom att envisas att "this is the shiet" och eftersom jag saknar varenda tävlingsgen i hela kroppen så tittade jag bara på kropparna. Förmodligen därför jag hamnade på kolo, fåfänga - ointresse av springa fortast, hoppa högst, längst etc.

Lellan
2011-07-29, 22:34
Klart hon kan det! Frågan är om hon vill det ;)
Tycker att faktum att hon är snygg ger lite extra krydda, inte tvärt om. You see?

Ja du är bäst, och Yes är ärlig. I see. ;) (ni är båda ärliga, du är lite mer människa än pojk, han är mer pojk än människa - det är allt.).

Sparven från Minsk
2011-07-29, 22:35
Ja du är bäst, och Yes är ärlig. I see. ;) (ni är båda ärliga, du är lite mer människa än pojk, han är mer pojk än människa - det är allt.).

Är jag bäst? Tack :)
Människa o pojk? Är nog trött för jag fattar nada :confused:

Lellan
2011-07-29, 22:42
Är jag bäst? Tack :)
Människa o pojk? Är nog trött för jag fattar nada :confused:

Båda är pojkar, båda är människor. Båda väljer när ni är vad, ibland väljer en del att vara det ena mer än det andra, jag säger att inget av det är dåligt och tål hon inte att tittas på så är det ju synd, hoppas isf hon får en mer avslappnad inställning till sig själv - även om jag absolut kan se värdet i att uppmärksamma folk mer för prestationer än utseende. Men om utseendet är positivt laddat behöver hon ju inte gråta i kudden. Hon är söt, det får hon nog leva med, hon är begåvad och kämpar hårt - det är essensen som hon lever i. :)

Yes
2011-07-29, 22:43
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag är. Allt jag vet är att efter ditt inlägg behöver jag extra mycket choklad och bli kliad på magen.

Yes
2011-07-29, 22:44
Hon är söt
Nej, Fröken. Hon är vacker.

Viktig skillnad.

Sparven från Minsk
2011-07-29, 22:45
Båda är pojkar, båda är människor. Båda väljer när ni är vad, ibland väljer en del att vara det ena mer än det andra, jag säger att inget av det är dåligt och tål hon inte att tittas på så är det ju synd, hoppas isf hon får en mer avslappnad inställning till sig själv - även om jag absolut kan se värdet i att uppmärksamma folk mer för prestationer än utseende. Men om utseendet är positivt laddat behöver hon ju inte gråta i kudden. Hon är söt, det får hon nog leva med, hon är begåvad och kämpar hårt - det är essensen som hon lever i. :)

Okej...vill nog mer se mig som en person än som antingen en pojke eller en människa...
Jag såg henne först som en idrottskvinna, och sen som bonus att hon såg bra ut typ. Andra tänker med lemmen och ser henne som ett sexobjekt först och i andra hand som idrottskvinna.

Lellan
2011-07-29, 22:46
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag är. Allt jag vet är att efter ditt inlägg behöver jag extra mycket choklad och bli kliad på magen.

Inlägg nr 2 inkluderar choklad och magkli. Kanske även en babyblås om du är upplagd! *är så jävla snäll alltså*

Så.. ontopic så är hon nog en duktig idrottare. :thumbup: :D

Yes
2011-07-29, 22:49
Inlägg nr 2 inkluderar choklad och magkli. Kanske även en babyblås om du är upplagd! *är så jävla snäll alltså*

Så.. ontopic så är hon nog en duktig idrottare. :thumbup: :D
Ooooh!!!! Jag kommer spinna som en katt.

En snyggduktig idrottare tycker jag. Ser lite ut som en svensk version av f.d. världens kanske snyggaste tjej.

Lellan
2011-07-29, 22:52
Tycker dina senaste inlägg här än så länge har haft hintar om kvinnoförnedring och ironi enbart. Kom med något konstruktivt så blir du nog mer omtyckt.

Han är tydligen uppfostrad av vargar (flashback).. krävs lite acklimatisering bara tror jag. :) Å andra sidan finns en omtyckt koloit, som skrev precis sådär, men vid träff irl drog mig i håret och var störig rent allmänt, som jag irl fortfarande inte får kläm på. Så det kan vara en permanent skada, han är nog fortfarande människa.

Jaha. Så Malins prestationer, imponerar på Sparven. Då vet vi, själv hatar jag som sagt friidrott. :(