Visa fullständig version : Axon-skönaste människan på jorden
Tjena, är det bara jag som verkligen älskar denna snubbe. Inte bara för att han har en grymt tränad kropp utan han verkar också vara en riktigt skön person. Han verkligen älskar livet och träningen, han verkar alltid vara så jävla glad och posetiv. Någon som har något tips på att bli som honom? Eller lik honom iallafall?
Tack på förhand!
Jens.Andersson
2011-07-20, 20:31
Ett snabbt sätt är att ta en bild och stretch... nä, du är ett troll.
skicka ett meddelande till honom: http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=27246
ryktet säger dock att han är en upptagen man men du kan ju alltid hoppas på att han väljer att ära dig med att svara
men du kan ju alltid hoppas på att han väljer att ära dig med att svara
Troligtvis svarar han genom att kopiera någon annans svar.
Troligtvis svarar han genom att kopiera någon annans svar.
:laugh::laugh:
win
Han svarar troligtvis genom att kopiera någon annans svar.
Ryktet säger dock att han är upptagen.
Tjena, är det bara jag som verkligen älskar denna snubbe. Inte bara för att han har en grymt tränad kropp utan han verkar också vara en riktigt skön person. Han verkligen älskar livet och träningen, han verkar alltid vara så jävla glad och posetiv. Någon som har något tips på att bli som honom? Eller lik honom iallafall?
Tack på förhand!
Det här är humor.
Det här är humor.
Nej.
Men detta är :D
Han svarar troligtvis genom att kopiera någon annans svar.
Ryktet säger dock att han är upptagen.
:laugh::laugh:
win
Tyckte du verkligen det var roligt?*cry*
Va, det var väl roligt eller? Sen Yes med... FY så sköna människor det finns.
Det här är humor.
Varför får man inte tycka om Axon då? Fan vad jag stör mig på kollo-mentaliteten sådana gånger.
Har hört att han ska vara med i senaste upplagan av gladiatorerna, som gladiatorn Xerox. En roll som verkar vara som klippt och klistrad för honom. Den enda gladiatoregenskapen han har saknat så här långt är rörligheten men han har övat hårt de senaste månaderna på att stretcha ut sig. Vad många inte känner till är att han dessutom är något av en Oppfinnar-Jocke, han har tagit fram en maskin som rengör gummitutor för barn, en så kallad nappapparat.
Varför får man inte tycka om Axon då?
Vem har sagt att man inte får tycka om honom?
Vem har sagt att man inte får tycka om honom?
Haha! Here we go again!
Ett snabbt sätt är att ta en bild och stretch... nä, du är ett troll.
?`?
Ondskapelsen
2011-07-20, 20:56
Har hört att han ska vara med i senaste upplagan av gladiatorerna, som gladiatorn Xerox. En roll som verkar vara som klippt och klistrad för honom. Den enda gladiatoregenskapen han har saknat så här långt är rörligheten men han har övat hårt de senaste månaderna på att stretcha ut sig. Vad många inte känner till är att han dessutom är något av en Oppfinnar-Jocke, han har tagit fram en maskin som rengör gummitutor för barn, en så kallad nappapparat.
Given the situation så är jag osäker på om detta är ett skämt eller inte :).
Jens.Andersson
2011-07-20, 20:56
?`?
Var i finner du att jag inte tycker om Axon? Postaren är ett troll, eftersom att
han skapade tråden i ett enda syfte. Och han lyckades ganska bra.
Var i finner du att jag inte tycker om Axon? Postaren är ett troll, eftersom att
han skapade tråden i ett enda syfte. Och han lyckades ganska bra.
Är jag också ett troll? Jag fick inte superneggo respons, tvärtom. (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=150814)
Jens.Andersson
2011-07-20, 21:01
Är jag också ett troll? Jag fick inte superneggo respons, tvärtom. (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=150814)
Jämför era trådar och tänk efter. Den här verkar uppenbart vara i syftet att
dra igång flejmwars. Men jag kanske har fel, isf ber jag om ursäkt till TS för att
ha kallat honom troll.
:bow:
Du måste lära mig någon dag.
Haha! Here we go again! = Crocker får inte tycka om Axon?
Det tycker jag är att övertolka resultaten en smula?
göteborg
2011-07-20, 21:02
Jag kommer sitta klistrad framför tvn när gladiatorerna börjar, hoppas det kommer upp lite klipp på youtube.
Håller med Micke. Lär mig med Halldin! :bow:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.