Logga in

Visa fullständig version : Hackstaits brorsa?

Viktor_Balck
2011-07-13, 01:38
Hittade det här inlägget på ett annat forum, fann det smått komiskt och det påminde mig om hackstaits gamla klassiska inlägg.

Hahahaha, fyfan säger jag bara. Började regna som fan innan jag stack iväg på cykeln. Cyklar öven en bro och tar svängen snabbt så att säga... glider och ramlar. Skrapar hela vänster ben och får två djupa sår, ett på knäskålen och ett vid ankeln, blödde som fan. Liten skråma på höger knäskål. Min första tanke är, " NU JÄVLAR, NO PAIN NO GAIN, BARA CYKLA PÅ FÖR I HELVETE". Svider som fan men tar mig till gymmet, tvättar rent skiten och går upp för att träna. Gör ett av mina bästa benpass, top 2 iaf. Så jävla fukcing nice, allt handlar om mentalitet. AHHHHH längtar redan till imorgon... ny träning då. Armar/Axlar. Benen börjar ta sig.. riktigt kul att se eftersom jag aldrig haft tränade ben.

Nu väntar epic mat... honungsmarinerad kyckling i ugn ( brun/gyllenbrun), potatis chips i ugn, smakar som pommes/chips med mattis bröd och lite svamp. Efter det blire Knäck glass, hallon och efter det kladdkaka. IIFYM = If it fit your macros.. and it freaking does.

Hehe, fick gå och torka benet stup i kvarten under passet.. fortsätte blöda i och med att jag tränade ben.. körde en ny övning som jag ej kört innan med för hamstrings. Hade förmodligen inte kört den om jag ej köttat benet så de finns fördeler med att skrapa sönder sin hud också ;)

PEACE

Timme
2011-07-13, 11:27
hahahaa så nice! :D Älskar honom hårt redan!

SiSenior
2011-07-13, 11:53
Haha, härlig inställning.

MAXX
2011-07-13, 16:35
hahaha! Bra fynd. Låter onekligen som Hackstait. På ett spelforum av allt :D