Visa fullständig version : Saft und kraft
Finns det något intresse för den mannen i en svårt komprometterande situation på film?
Stefan J
2011-07-10, 16:34
Givetvis!
filmjölk
2011-07-10, 16:35
tråkigt politiskt korrekt svar, Ja om det är smakfullt. inga smygtagna otrohetsscener i en taxi efter konferensen eller dylikt.
sweetkarolina
2011-07-10, 16:35
Jag röstade för!
Grazzafukkinrazzi
2011-07-10, 16:44
Underarmsträningstips á la Lee Priest då hoppas jag!
Vad har man nu missat.
Världshistoriens bästa film!
Världshistoriens bästa film!Upp till bevis!
AHAHAHAHHAAHAHAHAHAHahahahahaha. Caught in action.
Den får han bjuda på tycker jag!
Kötthenke! Varför tränar han inte utan t-shirt på LTK för? För jäuvulen!
Ahaha jag brister ut i ett helt vanligt gap- varje gång jag ser den!
Haha tog tre gånger innan jag fatta helt vad han sa! :P
Haha tog tre gånger innan jag fatta helt vad han sa! :P
Svenska är inte ditt förstaspråk?
Ahmen föär jävulen*cupid*
Syns att han är styrkelyftare, då blir man sådär smalfet. Han lyfter massor fast han har en fotbollsfysik bara för att han böjer med röven.
:laugh:
Ser bra ut, kör hårt :)
sweetkarolina
2011-07-10, 19:54
Kopierad!
Problem?
Allt var jättebra utom att filmen var för kort:furious:
Turbofap? :(
Jag tyckte den var mkt söt! :thumbup:
sweetkarolina
2011-07-11, 04:37
Jag instämmer. Kan man få upp den i slowmotion tro? *cupid*
Hoho! Nyklippt, vaxat bröst och stora speglar. Klart han inte kunde motså lite självbefläckelse. (Om du läser detta Henrik, så är det en officiell inbjudan till teté á teté på min uteplats.)
Eddie Vedder
2011-07-11, 08:59
Ahmen föur jäuvulen.
Jag tänker på den där långhåriga galningen vars namn jag glömt som deltog i Farmen.
Jo och jag brukar inte ha problem med skånska men detta var riktigt grovt! :P
Jag tänker på den där långhåriga galningen vars namn jag glömt som deltog i Farmen.
Nina Dawkins?
http://www.snovits.se/zninadawkins.jpg
130kg finsk sisu
2011-07-11, 10:57
Är det detta som kalas "skånsk hååård HOMO"? Läckert...
Vad menar du med det? Tog mig 3 gånger också.
Hoho! Nyklippt, vaxat bröst och stora speglar. Klart han inte kunde motså lite självbefläckelse. (Om du läser detta Henrik, så är det en officiell inbjudan till teté á teté på min uteplats.)Det där var en progressiv stavning :)
Jo och jag brukar inte ha problem med skånska men detta var riktigt grovt! :PNä då. Henke talar riksskånska, precis som jag och de flesta andra i LTK. Det är väldigt lättförståeligt, och i min mening inte mer avvikande från rikssvenskan än stockholmska, göteborgska osv.
Grov skånska är sådan man hör i mindre samhällen och i Malmö (av s k "stadsbönder").
Vad menar du med det? Tog mig 3 gånger också.
Då är ni väl tröga då? :)
/Dalkulla - 1a lyssningen utan problem, uppfattade inte ens att det var skånska, trodde det var trück i känslan bara.. :D Lite småländskt sving gissade jag, så jag är väl trög jag med. Eller bristande kunskap men god hörsel kanske.
Saft und Kraft
2011-07-11, 17:44
Ha och ha (:), trots allt). Den gode Hurril van der Wiz har visst redan blivit underrättad om att detta tilltag kommer kosta honom ytterligare en
"oskuldsoperation". Det är förvisso inget fel med det och när udda blir jämnt trivs han bara. I övrigt har jag inget att säga till mitt försvar men väljer att påpeka att känslan då man blir en "internet-porr", minsann får en att haja till. Att jag känner mig lite billig inser jag mig dock ha förtjänat. Och den saken kanske inte divergerar särskilt mycket med hur det faktiskt förhåller sig. Som gällande en yttersta sanning.
Hoho! Nyklippt, vaxat bröst och stora speglar. Klart han inte kunde motså lite självbefläckelse. (Om du läser detta Henrik, så är det en officiell inbjudan till teté á teté på min uteplats.)
Jag tar dig på orden (bl.a.) och hör av mig inom en snar framtid för lite framemotsett umgänge.
Ha och ha (:), trots allt). Den gode Hurril van der Wiz har visst redan blivit underrättad om att detta tilltag kommer kosta honom ytterligare en
"oskuldsoperation". Det är förvisso inget fel med det och när udda blir jämnt trivs han bara. I övrigt har jag inget att säga till mitt försvar men väljer att påpeka att känslan då man blir en "internet-porr", minsann får en att haja till. Att jag känner mig lite billig inser jag mig dock ha förtjänat. Och den saken kanske inte divergerar särskilt mycket med hur det faktiskt förhåller sig. Som gällande en yttersta sanning.
Jag tar dig på orden (bl.a.) och hör av mig inom en snar framtid för lite framemotsett umgänge.Är du i Lund nu? Träna imorgon?
PepzAdept
2011-07-11, 21:07
Upp i dagsformstråden :D Dwarfar ju för fan hela Kolo! Grym fysik och dessutom redigt stark. :bow:
LadyInsane
2011-07-12, 13:31
Haha hur kunde jag missa detta! Helt underbart ju! :D
PUMP!
(ahHahah dagens känns genast bättre efter att ha fluktat.)
Han är så manlig.... I love him! Dessutom har han givit mig diettips, frågan är om han inte borde börja med pro BB istället!
HAha det slår mig att varje inlägg jag skriver här korrelerar till en exponentiellt växande mängd helt vanligt STRYK nästa gång vi ses :)
HAha det slår mig att varje inlägg jag skriver här korrelerar till en exponentiellt växande mängd helt vanligt STRYK nästa gång vi ses :)
HAHA det kan du nog vara jävligt säker på! :D
HAHAHA 1000+ VIEWS!!!! Fuck yes, fantastiskt bra detta, han är så brutal, jag har sett honom in action, snacka om att pressa sig till gränsen!!! :Virro :Virro *flex*
Saft und Kraft
2011-07-14, 15:15
PUMP!
(ahHahah dagens känns genast bättre efter att ha fluktat.)
Hmm, innebär fluktandet ett intraskallulärt bildgörande av hur jag ligger i fosterställning och gråter över saker och ting eller snarare om att du faktiskt drar dig i könsdelarna till filmsnutten i fråga?
Han är så manlig.... I love him! Dessutom har han givit mig diettips, frågan är om han inte borde börja med pro BB istället!
Hahaha. Mer sås för satan.
Om jag ber snällt kanske du kan slå på mig något också.
Och apropå att någon tyckte jag talar grov skånska. Det stämmer inte varför lite "knäck utan lurar" rekommenderas. Det må dock förefalla så i vissa socknar här i världen med det handlar i större utsträckning om dessas belägenhet och mindre om faktiska fakta. Och till de som betraktar denna lilla tillställning som något av sexuell natur önskar jag bara tacka även om det gör mig till en slinka. Pussar.
Subba, slinka. Slinka, subba. Ibland är din rätta natur svår att avgöra; kan man tänka sig slyna som ett bättre närmervärde?
Saft und Kraft
2011-07-14, 15:24
Subba, slinka. Slinka, subba. Ibland är din rätta natur svår att avgöra; kan man tänka sig slyna som ett bättre närmervärde?
Jag är förmodligen en salig blandning av samtliga. You like?
Viktor_Balck
2011-07-14, 15:27
"amen för jävelen" gör nästan hela klippet. Men skrattet i början går inte av för hackor heller, hehe, skön video.
Jag är förmodligen en salig blandning av samtliga. You like?
Låt mig bara säga att priset passar min plånbok!
Nitrometan
2011-08-23, 10:01
En annan bild på herrn...
http://sfimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=SF&Dato=20110821&Kategori=LUND&Lopenr=708219962&Ref=V2&Profile=1012&MaxW=1024&MaxH=768
Helt fantastiskt skön video. Klockren!
Nyckeln till framgång inom SL!
http://klassisksm2011.se/pics/henkebanan.jpg
Hah, jo han har en förkärlek för rejäla bananer den mannen.
130kg finsk sisu
2011-08-23, 11:57
Grövst i byn har fått en innebörd!
En annan bild på herrn...
http://sfimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=SF&Dato=20110821&Kategori=LUND&Lopenr=708219962&Ref=V2&Profile=1012&MaxW=1024&MaxH=768
Kanon bild! vem har tagit?
bertbert
2011-08-23, 12:34
Kanon bild! vem har tagit?
Skånskan!
http://www.skanskan.se/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F20110821%2FLUND%2F708219962%2F1012% 2F-%2Fhistoriska-lyft-i-bollhuset
Edit: fan satan vad bister jag ser ut på bilden! :)
Skånskan!
Verkligheten är bister.
Grazzafukkinrazzi
2011-08-23, 13:07
http://i54.tinypic.com/rhpkec.jpg
En till bild, tagen på invägningen.
bertbert
2011-08-23, 13:16
Saft und Kraft
2011-08-23, 17:39
oooohh denna film :D
Mycket vill ha mer förstår jag. Det får nog bli en dubbelmacka till nån gång snart, särskilt nu som Stefan börjar börjar bli varm i kläderna i sammanhang som dessa. Eller kanske ändå hellre just utan kläder.
Hah, jo han har en förkärlek för rejäla bananer den mannen.
Det är väl inte lönt att jag ens kommenterar saken? Märk väl att jag inte förnekar något dock.
Grövst i byn har fått en innebörd!
Ha, det tycks minsann så. Klengrov är det nya svarta. Det fluktuerar i Malax också som jag förstår saken. Beroende på om herrn behagar äta sin föda eller kör på ballerinakonceptet istället. ;)
Nå, där grove män gråter hårdast, är den verklighet vi lever i.
Verkligheten är bister.
Jag satt och skrattade igår ganska rigoröst åt en del böj- och markbilder från SM. Kombinationen av hur vacker man blir med lite stål i nacken och passarnas koncentrerade miner är svårslagen. De ser oftast så allvarliga ut samtidigt som de på mycket nära håll betraktar någon som drabbats av väldigt komplicerade missbildningar i precis hela ansiktet.
Haha. Ett snyggo jag trots allt inte kan känna avundsjuka gentemot. First deserve, then desire. Sådan är parollen.
Nitrometan
2011-08-23, 17:59
bertbert goes koncentrationsbert.
Nå, där grove män gråter hårdast, är den verklighet vi lever i.
Jag satt och skrattade igår ganska rigoröst åt en del böj- och markbilder från SM. Kombinationen av hur vacker man blir med lite stål i nacken och passarnas koncentrerade miner är svårslagen. De ser oftast så allvarliga ut samtidigt som de på mycket nära håll betraktar någon som drabbats av väldigt komplicerade missbildningar i precis hela ansiktet.
:laugh: :laugh: :laugh:
bertbert
2011-08-24, 07:33
Så, vad är nu hurrils version av hur denna högst bisarra och lätt skamliga scen kom att utspela sig?
Bästa tråden på länge!
Länge sen jag frivilligt tittade flera gånger på samma klipp för att det bara var så njutningsfullt (tom bättre än porr alltså)...
Kompletteringen av bilder på bananälskaren och böjminer ökar också värdet på tråden markant. Och som grädde på moset, saftens egna ursäkter och smädelser över det inträffade.
Så, vad är nu hurrils version av hur denna högst bisarra och lätt skamliga scen kom att utspela sig?
Jo, om jag tog av mig naken så skulle han köra tricepsextensions utan tröja.
130kg finsk sisu
2011-08-24, 20:06
Jag väntar fortfarande på den dagen då Saften och konungen dyker upp i Hertigens hus!
bertbert
2011-08-25, 12:06
Jo, om jag tog av mig naken så skulle han köra tricepsextensions utan tröja.
Men du hade uppenbarligen en plan! :thumbup: :naughty:
bertbert
2018-05-04, 14:08
Jag saknar Saft und Kraft.:cryout:
Jag saknar Saft und Kraft.:cryout:
Samma här, Att se videon och tråden nu gör en lite rörd.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.