Visa fullständig version : Tips för tränings logg m.m.
Tjenna! Jag tänkte börja skriva tränignsdagbok eller tränigslogg eller vad det nu kallas. Tänkte fråga här vad ni använder och för och nackdelar m.m.
Så svara på pollen och skriv sedan gärna några rader om det hela
Använder internet och skriver ner allt ifrån passet när jag kommer hem. Sällan jag råkar glömma något viktigt.
Fördel: Kan holla bra koll på sin progression och det är lätt att hitta. Plus att det kan motivera en när andra kan se vad man gör och pusha en.
Nackdel: Måste ha en dator? Kan behöva kombineras med en i pappersform eller så för att man ska komma ihåg allt ifrån gymmet.
Dreas: Okej nice, skriver du här på forumet eller använder du nått program?
Dreas: Okej nice, skriver du här på forumet eller använder du nått program?Skriver här på forumet.
SiSenior
2011-07-09, 16:30
Jag ser bara fördelar med att skriva ner progressionen och sina känslor/ tankar kring passen. Man lär sig både av sina lyckade och mindre lyckade pass.
Skriver här på forumet.
Har du en kolojournal nu för tiden?
Har du en kolojournal nu för tiden?Japp: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=167501
Och du har övergett oss där borta :(
Men vi ses i Lund?
Papper och penna, ibland.
Albatross
2011-07-09, 18:11
Jag kör Jefit i min Android-mobil. Mycket trevligt.
Papper och penna + excel + internet
Skriver i mailen på telefonen under passet, mailar till mig själv och smackar sedan in det i journalen är på Kolo.
Upptaget
2011-07-09, 19:15
Lite oftopic, men ingen som har nått tips på en bra app till iphone gällande detta?
Beethoven
2011-07-09, 19:23
Papper och penna + excel + internet
This.
bigtraps
2011-07-09, 21:04
Har skrivit ner det mesta sedan 1983. Vanliga anteckningsblock
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.