Visa fullständig version : Mikael "Aldrig Vila" Hollsten på BODY Radio
Andreas Guiance
2011-07-05, 09:28
http://www.body.se/artiklar/nyheter/20110704/aldrig-vila-pa-body-radio
Numera även känd som gladiatorn Prime:)
isterbuk
2011-07-05, 13:17
http://www.body.se/artiklar/nyheter/20110704/aldrig-vila-pa-body-radio
Numera även känd som gladiatorn Pride:)
Lyssnade igenom denna på gymmet, fan vilken eldig snubbe! Han lär ju vara kalas att ha som PT han gav mig fan en extra spark i arslet under passet GENOM HÖRLURARNA! Jo man tackar ja!
Bra pod! Tycker iofs alltid att era podar är riktigt trevliga att lyssna på, givetvis har man sparat ett gäng guldkorn som man gärna lyssnar både 3 och10 gånger till på :)
Keep up the good work! :thumbup:
Birkharju
2011-07-05, 13:59
grymt inspirerande!
Qudatullah Jamal
2011-07-05, 14:34
Bästa avsnittet hittills! Tyckte snubben har verkat lite smått arrogant när man läst hans blogg men han är ju faktiskt jävligt sympatisk. Gillade hans filosoferande över det där med att folk lägger sig i hans val att inte dricka alkohol, helt rätt.
Andreas Guiance
2011-07-05, 15:12
Lyssnade igenom denna på gymmet, fan vilken eldig snubbe! Han lär ju vara kalas att ha som PT han gav mig fan en extra spark i arslet under passet GENOM HÖRLURARNA! Jo man tackar ja!
Bra pod! Tycker iofs alltid att era podar är riktigt trevliga att lyssna på, givetvis har man sparat ett gäng guldkorn som man gärna lyssnar både 3 och10 gånger till på
Keep up the good work! :thumbup:
Kan bara hålla med om Micke – och tack för de snälla orden:)
grymt inspirerande!
Han är helt klart en stor inspiratör:thumbup:
Bästa avsnittet hittills! Tyckte snubben har verkat lite smått arrogant när man läst hans blogg men han är ju faktiskt jävligt sympatisk. Gillade hans filosoferande över det där med att folk lägger sig i hans val att inte dricka alkohol, helt rätt.
Jag tycker det är ofta som folk är helt annorlunda i verkligheten mot hur man har tänkt sig när man bara läst vad de skriver...men jag lär mig aldrig att sluta dra förhastade slutsatser om folk ändå:D
Eddie Vedder
2011-07-05, 15:20
Tyckte snubben har verkat lite smått arrogant när man läst hans blogg men han är ju faktiskt jävligt sympatisk.
Jag fick samma kommentar efter mitt program. :D
Jag hade också för mig att han skulle vara drygare. Men han verkade ju sympatisk och hade en skön inställning!
Andreas Guiance
2011-07-05, 20:20
Jag hade också för mig att han skulle vara drygare. Men han verkade ju sympatisk och hade en skön inställning!
Ja som sagt: man har ofta en felaktig bild av personer utifrån text:)
bear.flowertwig
2011-09-26, 18:20
Maken till mundiarré... Knäcker samtliga andra med hästlängder :Virro
Andreas Guiance
2011-09-26, 20:03
Maken till mundiarré... Knäcker samtliga andra med hästlängder :Virro
Haha ja han är inte så tyst av sig – men jag ska inte kasta den första stenen vad gäller det;)
Haha, kul att tänka sig att någon skulle tycka du verkar arrogant :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.