handdator

Visa fullständig version : fylla ut brösten, försvinna gyno?

dk9494
2011-07-04, 12:30
:smash:

jag väger ca 66 kilo, är ca 174 cm lång - alltså inte tjock eller så, kanske lite
mycket överhudsfett på överkroppen

men mina bröst = puffy, och dom ändras hela tiden beroende på om det är kallt tex efter en dusch så ser dom normala ut. :(

vet att det inte är gyno läkarna hitta inga knölar, och jag vet att det genetiska bidrar till detta
min fråga är nu hur jag kan fixa detta förutom massa cardio och sådant genom styrketränandet?
det är nämligen så att brösten är stora vid vårtgårdarna, men ''mittenområdet'' på brösten är ganska små,
vad ska jag träna, lutande bänkpress isåfall llutande ner lutande upp? axlar? triceps? Behöver seriös hjälp, kan inte forsätta så här längre.

obs dessutom tänkte jag deffa ner mig själv tills jag ser mina abs, för om jag fortfarane har puffy då så äre ganska kört...

hanushans
2011-07-04, 12:54
Tråkigt det där med "puffy". Men det är ju så att vissa har mer "puffy" än andra.

Ju större tits du får ju mindre borde det nog synas. Du får väl testa att slimma till dig och se om det hjälper.

Annars är det nog ingen annan som tänker på att du har "puffy", du ska inte oroa dig så mycket för det.

dk9494
2011-07-04, 13:10
jag hoppas verkligen att ingen annan tänker lika mycket på det som jag gör, för det förstör min vardag atm... :P

aja, men tycker du att jag ska träna tungt eller lättare vikter fler reps, explosivt? ?

Kwon
2011-07-04, 13:12
jag hoppas verkligen att ingen annan tänker lika mycket på det som jag gör, för det förstör min vardag atm... :P

aja, men tycker du att jag ska träna tungt eller lättare vikter fler reps, explosivt? ?

Hanushans tycker att du skall träna bröst efter den tjeckiska skolan och sen deffa.

No more puffyness
ddOhmJz7-NY

00X-A2qzsdM

hanushans
2011-07-04, 13:18
Träna så att du blir större hela du. The nipples kanske ser mindre ut i proportion till kroppen. De kanske kan dras ut och plattas ut av stora bröstmuskler, jag vet inte. Det kanske bara är lite fett du har.

Klart att du själv tycker att det ser 30x värre ut än vad det verkligen gör. Du straffar bara dig själv om du går runt och mår dåligt över dina "puffy".

hanushans
2011-07-04, 13:21
Hanushans tycker att det låter sött att ha puffy tits. Kanske något män ska vara stolta över.

Kwon
2011-07-04, 13:23
Jag tror att puffy tits är lika eftertraktat av män som kraftig haka och skägg för kvinnor. :)

Men visst kan det vara sött hanushans! Om det är det man eftersträvar, att ha söta bröst. :D

dk9494
2011-07-04, 13:38
vad ni tycker är irrelevant information just nu, jag menar tack för hjälpen och så men om jag ville ha någon som trycker ner mig, så kunde jag gått till stranden.... vill ni forsätta diskutera gör det via pm, tack :)!

Kwon
2011-07-04, 13:38
Kolla på klippen dk9494!

hanushans
2011-07-04, 13:44
vad ni tycker är irrelevant information just nu, jag menar tack för hjälpen och så men om jag ville ha någon som trycker ner mig, så kunde jag gått till stranden.... vill ni forsätta diskutera gör det via pm, tack :)!

Förlåt, det var inte meningen att du skulle känna så!

Bara träna på så blir det nog bättre. Och jag tror inte att du kommer få problem på stranden, tänk på att de flesta känner sig ganska obekväma i halvnaket tillstånd.

Donner
2011-07-04, 13:59
lider själv av gyno och när jag var otränad syntes det rätt mycket. men sedan jag gick ner till ungefär 8-9% bf och lagt på mig en del muskler syns det knappt. jag tänker själv på det men andra skulle aldrig se det.

Hank
2011-07-04, 15:15
Ju större bröstmuskler du får destu mer kommer det synas. Bröstkorgen kommer bli visuellt mer utmärkande och det är ju inte direkt så att musklerna fyller ut bröstvårtan... Din puffy nipple kommer helt enkelt fortsätta puffa ut med skillnaden att den puffar ut från en större och mer utmärkande tutte.

JJOHANSSON
2011-07-04, 15:37
deff or die.

dk9494
2011-07-04, 18:49
antar att it's it då, deff or die :)
tack för alla svar alla, Hanushans jag menade inte att låta nedlåtande eller något sådant
men det är bara så att jag är jävligt trött på det här , och det känns som att jag förstör min kropp genom att träna istället för att jag mår bra av det,

helt 100% på att det inte är gynos så de ba börja springa träna äta rätt, :)

shadowfire
2011-07-04, 18:52
å du är helt säker på att du inte känner något under vårtgården om du greppar tag med handen och kramar åt? som typ ett fikon, en nöt eller så?

puffy nipples är otroligt vanligt för övrigt och egentligen inget att skämmas för.

dk9494
2011-07-04, 19:46
å du är helt säker på att du inte känner något under vårtgården om du greppar tag med handen och kramar åt? som typ ett fikon, en nöt eller så?

puffy nipples är otroligt vanligt för övrigt och egentligen inget att skämmas för.

helt säker :)
ja du kanske är det vanligt, det är iaf ärftligt ock så
men jag hade det inte för ca 1 år sen , och jag bulkade lite nu i vintras *(jag åt massa skräpmat på skräpmat )* vilket var idiotiskt, men lärorikt.

Fatalist
2011-07-05, 00:19

Om man kan klämma ihop hela vårtgården mellan fingrarna utan att känna något därimellan så är det bara lite chipstuttar man har alltså?

hallar
2011-07-05, 05:29
Gyno = underliggande bröstkörtelväv. Det är vanligt i tonåren. Sedan brukar det försvinna. Ibland gör det inte det. Då kan man få det borttaget via plastikkirurgen.

Hur vet man? Välj ut lämplig valk på magen (annans mage om ni är rådeffade). kläm på denna så vet du hur fettvävnad känns. Sedan klämmer du på bröstet. Finns det något avvikande, knöligt. Som kanske ömmar? Då har du troligen gyno.