Visa fullständig version : Rör 50mm
Livankaret
2011-06-29, 16:36
Håller på att bygga(gjuta) viktskivor och har slut på rör, undrar om någon vet var man i handeln kan få tag i rör med en innerdiameter på 50mm. Vill inte behöva beställa utan vill komma igång med projektet imorgon igen. Avgasrör, plaströr, avklippt schampoflaska, allt duger bara det är 50mm inuti. :D
Magnus N
2011-06-29, 17:21
Håller på att bygga(gjuta) viktskivor och har slut på rör, undrar om någon vet var man i handeln kan få tag i rör med en innerdiameter på 50mm. Vill inte behöva beställa utan vill komma igång med projektet imorgon igen. Avgasrör, plaströr, avklippt schampoflaska, allt duger bara det är 50mm inuti. :D
Gula markrör för el är 50mm har jag för mig, borde finnas på vilket byggvaruhus som helst.
Rinkaby rör har precis vad du letar efter. Jag har gjort precis samma sak som du och köpte därifrån. Om du bor nära kan du ju gå till dem och köpa direkt om du verkligen inte vill beställa. Om du bor nära Rinkaby bor du säkert dessutom hyfsat nära mej och jag har en rätt bra bit som blev över efter mitt. Sen om du vill ha tips på vad du kan och inte kan göra i bygget är du välkommen att ta en titt i min gamla journal där jag beskrivit allt med bygget: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=138575&page=4
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.