Visa fullständig version : Hur har deras träning sett ut? (Kända personer)
Underliga fysiker? Snygga eller hemska kroppar?
Om jag ska tala för mig så ser man då och då bilder på kroppar/fysiker där man undrar.. hur har de tränat egentligen? Inte för att det möjligtvis är imponerande, oftast för de är konstiga.
Så denna tråd är ämnad för postande av sådan karaktär.
Här nedan kommer två där jag tänker, hur har gympassen sett ut?
http://traveler.blogg.se/images/2009/david-hasselhoff-videogame_60905932.jpg
och
http://www.accelerator3359.com/Wrestling/pictures/earthquake.jpg
Den första har legat mycket, och den andra ser ut att tävla i SL. :D
Misstänker att jag har sett tvåan där på Sumpans TK... ;)
The Hoff suger in magen en hel del ...
Rikard Jansson
2011-06-28, 19:54
Är rätt nyfiken på hur Vin Diesel tränat genom åren
Är rätt nyfiken på hur Vin Diesel tränat genom åren
Tränat på att hålla sprutan stabil kanske? :)
Sundqvist
2011-06-28, 20:41
är rätt nyfiken på hur vin diesel tränat genom åren
+111
Rikard Jansson
2011-06-28, 20:42
...
David Van Patten
2011-06-28, 21:53
plus tränat hårdare än 99% här på kollo.
Rikard Jansson
2011-06-28, 21:54
Nu får ni väl för fan ta och ge er!? Finns inget med Vins resultat som fordrar att kalla honom för dopad, och sannerligen inte tränat hårdare än de på kolozzeum. Han är ingen jävla gigant, även om han förr såg synnerligen bra ut tack vare muskelfästen och vettig träning
Nu får ni väl för fan ta och ge er!? Finns inget med Vins resultat som fordrar att kalla honom för dopad, och sannerligen inte tränat hårdare än de på kolozzeum. Han är ingen jävla gigant, även om han förr såg synnerligen bra ut tack vare muskelfästen och vettig träning
Håller med dig, dock så är han rätt bittig.
182-183cm och väger cirka 100kg, och han är inte direkt småtjock...
Rikard Jansson
2011-06-28, 22:06
Förlåt men... källa? ^^ (försöker inte vara jävlig eller något, bara nyfiken)
Om Vin Diesels storlek tyder på att man måste ta aas för att ta sig dit, då kan ju vi alla lika gärna sluta träna direkt.
+1 på Rikard.
Vi har en person som tävlar i plussen, vilket är procentuellt mindre än våra tävlande med synliga magrutor.
Förlåt men... källa? ^^ (försöker inte vara jävlig eller något, bara nyfiken)
googlade lite snabbt... men kan länka :)
(Nejdå, tar inte illa upp) :)
http://www.celeb-height-weight.psyphil.com/vin-diesel-height-how-tall-is-vin-diesel/
http://www.imdb.com/name/nm0004874/bio
Står lite olika överallt, men på ett ungefär.
Rikard Jansson
2011-06-28, 22:18
Jag tror att de kanske överdriver lite, och han är ju inte direkt snorhård, men visst är han bitig :) Dock inte så mkt i Fast Five men... alla blir ju äldre ^^
Jag tror att de kanske överdriver lite, och han är ju inte direkt snorhård, men visst är han bitig :) Dock inte så mkt i Fast Five men... alla blir ju äldre ^^
De e sant, men han har änåd bättre fysik än dom flesta personer man ser som tränar. Enligt mig iaf.
Eller som sagt... han ser liksom stor och biffig ut. Vissa ser ju mera vanliga ut fast mera rippade. Dock inte vanlig beachform. :)
plus tränat hårdare än 99% här på kollo.
Ja ju ja okej fattar okej.
Varför ska alla alltid dra den. Hur gör ronnie coleman? "Tränar hårdare än någon annan". Varför är jag inte stor? Du tränar inte hårt o.s.v.
The Hoff suger in magen en hel del ...
+1.
Hans bf är inte särskilt lågt, kanske runt 15%
Nitrometan
2011-06-29, 08:26
Han har rakat av skägget nu. :(
I övrigt angånde STK är det ju som mini säger, de har bara en tävlande i plussen och de har flera som tävlar i lättare klasser och även nån (eller kanske flera) som även tävlar i F5 och AF.
+1.
Hans bf är inte särskilt lågt, kanske runt 15%
Hur ser hans gymträning ut tro?
om vin diesels storlek tyder på att man måste ta aas för att ta sig dit, då kan ju vi alla lika gärna sluta träna direkt.
+1 på rikard.
+2
filmjölk
2011-06-29, 11:50
Hur ser hans gymträning ut tro?
Skulle gissa på sporadisk jogging och armhävningar samt bicepscurls med gjutjärnshantlar framför tvn i perioder.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.