Visa fullständig version : Någon i Sthlm som är träningssugen?
Tjo! Jag kommer ner till huvudstaden på Tisdag den 28/6 och far hem Torsdag 30/6, jag undrar om någon här är sugen på att köra ett pass, helst på förmiddagen och antingen i Bromma eller innerstan!
Ja du. Du är välkommen att träna med mig på F&S sveavägen på onsdag. Hoppas du har tid, då jag lär hålla på typ 2,5H*popcorn*
Ja du. Du är välkommen att träna med mig på F&S sveavägen på onsdag. Hoppas du har tid, då jag lär hålla på typ 2,5H*popcorn*
Vilken tid?
Kör ni efter kl 1830, är jag på :D
Vilken tid?
17-18?
Jag har tid och möjlighet hela dagen tror jag, men är det bra väder vill man ju chilla utomhus ist för att lyfta skrot:cool:
17-18?
Jag har tid och möjlighet hela dagen tror jag, men är det bra väder vill man ju chilla utomhus ist för att lyfta skrot:cool:
:laugh: *bs*
ja som sagt..ännu en arbetsdag.
:laugh: *bs*
ja som sagt..ännu en arbetsdag.
Alltså, jag hade hellre jobbat. true story..
Men, ngn måste ju slacka*popcorn*
Jag hade tänkt mig mitt på dagen, jag kommer bara ner på besök så kvällarna vill jag helst inte träna på.
Jag hade tänkt mig mitt på dagen, jag kommer bara ner på besök så kvällarna vill jag helst inte träna på.
Ja, jag har inga tider själv. Slå ett PM. typ 12-13 borde det vara dött som satan.
Ja, jag har inga tider själv. Slå ett PM. typ 12-13 borde det vara dött som satan.
Höres :cool:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.