Visa fullständig version : NHL Draften 2011
Big Sleazy
2011-06-24, 21:43
Visas med start kl 01:00 på Viasat Hockey. Någon som kommer vara vaken för att se hela skedet? Kan ju vara kul att se när och var våra svenska talanger går.
Kan man se online någonstans?
Jag är online for sure. Bra att du skingrade min förvirring om att det skulle vara imorgon. Halleluja!
Ska se. Tippat Nugent-Hopkins som etta till Edmonton, Landeskog två till Colorado, Huberdeau tre till Panthers och Larsson till fyran - var det Devils eller Islanders?
Big Sleazy
2011-06-24, 23:50
Ska bli kul att se var Zibanejad hamnar. Han har sagt att han (tack och lov) kommer spela minst en säsong till i DIF innan han åker över.
Kommer dessutom bli intressant att se vad det nya NHL-laget Winnipeg kommer att heta.
Hur draftas svenskar? Går dom på college i USA eller? :s
Big Sleazy
2011-06-25, 00:05
Hur draftas svenskar? Går dom på college i USA eller? :s
Nej. Både Zibanejad och Adam Larsson som förmodligen kommer gå tidigt bor och spelar i Sverige. Gabriel Landeskog som också kommer gå tidigt spelar i en kanadensisk juniorliga.
Big Sleazy
2011-06-25, 00:10
Verkar som att det blev Winnipeg Jets. Nostalgi!
Ska se. Tippat Nugent-Hopkins som etta till Edmonton, Landeskog två till Colorado, Huberdeau tre till Panthers och Larsson till fyran - var det Devils eller Islanders?HÅHÅHÅ! Satte ju alla tillochmed!
När, svensk tid, börjar 2:a rundan? Går det att streama?
Herr Oberst
2011-06-25, 11:20
Ska se. Tippat Nugent-Hopkins som etta till Edmonton, Landeskog två till Colorado, Huberdeau tre till Panthers och Larsson till fyran - var det Devils eller Islanders?
HÅHÅHÅ! Satte ju alla tillochmed!
Grattis. Det var ju verkligen en högoddsare *rolleyes*
Själv tippar jag att det blir mörkare ute när solen går ner för dagen
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.