Visa fullständig version : My Brute - Fight Me!!!
Akerhage
2011-06-22, 20:36
Vill tipsa om ett skoj spel, lite tidsfördriv varje dag, då man har 3 matcher dagligen och levlar upp allt eftersom. Man kan få husdjur som hjälper en att fightas. Ganska skoj.
crushermanxxx.mybrute.com är min snubbe, så joina via honom eller skapa ert eget konto så fightas vi! :)
Tror man kan göra egna turneringar o liknande. Var ett tag sedan jag lirade, kom på det nu här på jobbet och ville dela med mig till er!
Akerhage
2011-06-22, 21:14
kom på att sidan ser ut som en xxx-länk här pga av mitt namn, men kan förvissa er om att så inte är fallet. Originalsidan är mybrute.com bara för er som är sugna. Jag vill påpeka att jag inte tjänar något på att få "pupils" ifall ni väljer att klicka er fram via min snubbe och regga er. =)
Orkar inte kopiera länken och pasta den. Fixa den så klickar jag :D
Järvskan
2011-06-22, 21:59
TS: Du är bara två år efter :)
Akerhage
2011-06-23, 14:12
Jo men jag spelade detta för ca 1-2 år sedan, men kom på det nu igen bara. Men tycker det är ganska småroligt =)
TS: Du är bara två år efter :)
Att han vill tipsa om spelet betyder väl inte att just TS är två år efter? Eller vart i texten står det "jag hittade nyss ett roligt spel etc etc."?
mjölk-dryck
2011-06-23, 16:55
Att han vill tipsa om spelet betyder väl inte att just TS är två år efter? Eller vart i texten står det "jag hittade nyss ett roligt spel etc etc."?
Vill man filosofera vidare kan man fundera på vad det spelar för roll om han är "efter" eller inte ;)
Järvskan
2011-06-23, 16:58
Var så vänlig och upphör med överanalyserandet, tack. För att förtydliga mig så spelade jag spelet för två år sedan. Ett småroligt spel dock.
Var så vänlig och upphör med överanalyserandet, tack. För att förtydliga mig så spelade jag spelet för två år sedan. Ett småroligt spel dock.
Börjar bli väldigt gammalt och framförallt drygt med folk som kommenterar hur pass nytt ett spel eller en låt är, därav mitt "överanalyserande"
Vill man filosofera vidare kan man fundera på vad det spelar för roll om han är "efter" eller inte ;)
Precis det jag menar, borde inte spela någon roll om någon skulle komma och vilja tipsa om spelet world of warcraft trots att det är väldigt gammalt, alla måste inte ha hört talas om det bara för att någon riktigt "inne" grabb vetat om det jättelänge :)
Akerhage
2011-06-23, 17:03
easy boys!
Lugnt, jag kände mig inte särskilt påhoppad där, vet att spelet har några år på nacken, men kan vara skoj med lite "ah just det" - ibland! :)
Mybrute *cupid*
edit: min är kvar! :D http://saintsanta.mybrute.com/cellule
Järvskan
2011-06-23, 17:44
Hihihi, jag hittade också min :D
http://johannes-kosk.mybrute.com/cellule
Ännu en gammal jag gjort: http://forfuckssake.mybrute.com/cellule
Har spelet blivit känt nu? Kanske kan sälja namnet :D
Akerhage
2011-06-27, 14:40
Är svårt att förlora när man har en björn alltså. Om den andra inte har ett sådant där nät då. Annars är man fan okrossbar!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.