Visa fullständig version : Hur njuter du mest av att inta ditt koffein?
Minimjölk
2011-06-22, 07:42
Koffein-poll
Nitrometan
2011-06-22, 07:56
Jag sniffar brasislianskt koffein från ett kafferosteri utanför São Paulo som gör koffeinfritt kaffe. De säljer även koffeinet i en brun, smutsig, pulverform.
Det är skönt att dra in det i snoken med alla sina orenheter (bl.a. det lösningsmedel de använder för att få loss koffeinet från kaffet) och varierande storlek på kristallerna.
1 gram innan frukost.
Mmmmmmmm...
Annars gillar jag svart kaffe.
PWO. Antar att piller skulle vara det bästa, men har aldrig testat.
Eddie Vedder
2011-06-22, 07:59
Svårt val mellan Espresso, svart kaffe och cola. Men det fick bli Espresson. Skönt att det fanns en poll för övrigt, annars hade jag fått panik på alla tänkbara efterrrätter och chokladsorter som kan smaksättas med kaffe. Nu slipper jag tänka så mycket. :D
Kaffe. Black on black...
Annars är det väl läsk.
Svart kaffe den enda formen som jag konsumerar koffein i.
När det gäller njutning är det svårt att slå den iskalla Powerking man alltid sprättar i bilen, på väg till träningen *drool*
Koffeintabs..skulle någon annan göra mitt kaffe så tar jag gärna brygg med lite mjölk i.
PWO är det enda jag intar med syftet av att få i mig koffein.
Kaffe och Cola har det bara som bieffekt ;)
I en stor take-away latte från Waynes!
Kaffe, "black is not dark enough".
Svart kaffe, rejält starkt, men viss gillar jag att bryta av med en espresso då och då =)
rajjan_dammit
2011-06-22, 08:28
När det gäller njutning är det svårt att slå den iskalla Powerking man alltid sprättar i bilen, på väg till träningen *drool*
+1 Powerking is da shiaaaaat
vicarious
2011-06-22, 08:36
med mölk. de bäste
Dubbel espresso brukar vara jättegott.
Oftast blir det dock i form av svart kaffe eller pwo. Har äntligen börjat älska svart kaffe, har kämpat för det ^^
Men vilken pajas jag är, röstade kaffe. Rätt svar är energidryck. Red Bull - när du får oväntat besök (hmm).
Dricker vanligast svart pressokaffe hemma och svart bryggkaffe på jobbet. Skulle få välja fritt så skulle jag dricka cappuccino för jämnan. Har tyvärr varken råd eller plats med en espressomaskin i nuläget! :(
Hemma är det kaffe med mjölk. Ute blir det gärna en smaksatt latte eller en vanlig espresso.
Har slutat dricka socker med mitt kaffe. Förstår inte ens varför jag gjorde det :confused:
Svart kaffe, helst på jobbet när det inte finns något att göra eller när jag struntar i vad som borde göras.
Jag förstår mig inte riktigt på den här energidryckshypen som råder nu, plötsligt så verkar kidsen tycka att en ful keps med energidryckslogga på är det coolaste som finns.
Jag kommer halvdöd till jobbet, svänger förbi kaffemaskinen. Placerar två stora koppar java i min termosmugg. Kliver upp till min plats. Sätter mig i kontorsstolen, lutar mig tillbaka och sveper den jäveln.
Så njuter jag helst av mitt koffein.
JJOHANSSON
2011-06-22, 12:10
när det gäller njutning är det svårt att slå den iskalla powerking man alltid sprättar i bilen, på väg till träningen *drool*
+1337
Red bull såklart! Tvåa är kanske något smarrigt kaffe.
isterbuk
2011-06-22, 12:11
Iskall energidryck och jäger, då njuter jag som allra bäst.
mattilainen
2011-06-22, 12:15
tabletter är alltid kul att peta i sig :=)))))))
en iskall grön monster, omg *drool*
JJOHANSSON
2011-06-22, 12:34
Iskall energidryck och jäger, då njuter jag som allra bäst.
fuking jegerbambz!
Rikard Jansson
2011-06-22, 12:36
kall blå xplode :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.