Visa fullständig version : borde kolozzeum ha en 18-års gräns på att lägga ut spännbilder?
filmjölk
2011-06-21, 11:42
nakna ryggar, närbilder på pecs, pojkar och flickor som viker ut sig bara i underkläder. Som sedan får egot bekräftat eller skadat. Sedan kan man ju gissa att det finns en hel del "lurkers" på forum som detta som gåpr igång på den typen av utvik, vilket kanske är helt ok för en vuxen som förstår detta, men som kanske inte ett barn inser. Tycker ni det här är bra? Moraliserar jag alldeles för mycket nu?
Omröstning kommer så snart jag plitat ner alternativ.
du moraliserar för mycket
Borde man ha 18-årsgräns på stranden? Icke-sexuell kontext men som säkert kan missbrukas.
Är det så mycket folk under 18 då? Och stör det någon? Jämför det med facebook så är det som en ytterst obefintlig fjärt i rymden.
Minis jämförelse var inte helt dum heller.
du moraliserar för mycket
+1
Hur svårt kan det vara att hitta bilder på andra sidor istället, ifall kolozzeum inskaffar denna (dumma) regel? Google > Fapfapfap
Hur många flickor under 18 har du sett lägga ut dagsforms-bilder på kolozzeum?
filmjölk
2011-06-21, 11:52
Jag kollar inte in dom trådarna ofta, förutom i träningsfilmstråden, så jag har ärligt talat ingen aning.
Nitrometan
2011-06-21, 11:56
Nej.
Men ett fyllefilter kanske?
Det är ett svårt ämne och något vi (vi = moderatorer) har diskuterat ett antal gånger men så länge det är på den nivån det är idag så kommer nog inget försök att sätta en ny gräns att införas.
En åldersgräns är iofs meningslös då det inte går att kontrollera och det är inte alltid åldern som avgör mognadsgraden men det finns andra lösningar som går att implementera i forumet.
Nej.
Men ett fyllefilter kanske?
Alkolås.
Borde finnas standard på alla forum och mobiler:D
Borde det vara 18-års gräns i duscharna på gymmet? ....
Jag svarade albratross. Jag tycker att man får skylla sig själv om någon annan pervers person masturberar till din/dens kropp. Det är något man får tänka på när man "outar" sig själv.
Deceiver85
2011-06-21, 12:02
För få?
http://djriskone.com/wp-content/uploads/2011/04/oh-snap.jpg
skulle flickor vara mer problematiska än pojkar?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.