Visa fullständig version : start...
tycker ni att start (flingor)....funakr bra som ett mellanmål?.....själv så har jag käkat det som mellanmål de senaste veckan och funkar helt ok.....vad tycker ni?
Det funkar men själv föredrar jag en fet panpizza + en liter mjölk.
Är väl en hel del socker i dom?
Originally posted by aliquis
Är väl en hel del socker i dom?
En massa fett och crap. Inte särskillt nyttigt.
Bra med kalorier i alla fall.
Riktig müsli är nog bättre mellanmål...
King Grub
2003-12-11, 07:13
Laddade med socker och delvis härdat vegetabiliskt fett! Värre saker har jag svårt att tänka mig. Rätt lågt GI i och för sig, men när det beror på härdat fett vette katten om det är positivt. T o m en tallrik Frosties är bättre. Men som sagt - välj en bra müsli eller All-Bran om du vill ha något nyttigare i flingväg.
Jo visst det går vell men ja skulle ha tage nån pizza eller nån pirog, om man ska äta flingor så skulle ja äta START... :eating: :eating:
////Tobbe
King Grub
2003-12-11, 14:50
Originally posted by lauria
Jo visst det går vell men ja skulle ha tage nån pizza eller nån pirog, om man ska äta flingor så skulle ja äta START... :eating: :eating:
////Tobbe
Pizza och pirog är väl nästan lika illa det. Och varför välja Start när i stort sett alla flingor på marknaden är ett bättre val. Om man inte går helt efter vad smaklökarna säger, förstås. :D
Stämmer de, men ja är en sån som går efter smaken :em:
////Tobbe
Karl_alfred
2003-12-11, 16:36
Happ vad bra vet man de då. Trode start var helt ok.
Kebab-Arne
2003-12-11, 17:34
Ingen av er som gått på hemkunskapen och lärt er att START iprincip är smulade kakor. ;)
MunsöHustla
2003-12-11, 18:09
Originally posted by Kebab- Arne
Ingen av er som gått på hemkunskapen och lärt er att START iprincip är smulade kakor. ;)
mmmm ihopsmulade kakor :eating: :eating:
Start är ondskefullt gott.
King Grub
2003-12-11, 21:12
Originally posted by kharon
Start är ondskefullt gott.
Särskilt den med små chokladbitar som smälter i munnen i. :(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.