Beatterrino
2011-05-25, 09:42
Hej! har sökt runt lit på olika forum och på goole men har inte hittat något svar och jag tänkte att eftersom dom flesta som hänger här på forumet förmodligen håller på med styrketräning eller konditionsträning av något slag.
Jag är 21 år, 185 cm lång, väger 75 kg och har för ca 1-1,5 månader sedan börjat gå på gym för första gången och tycker det är grymt kul! Har tagit det väldigt lungt i början och inte gått 120% utan mer bara lärt mig övningarna som dom ska vara och det är nu sista två veckorna jag börja träna på riktigt!
Men efter gårdagens pass då jag körde bröst, armar och mage så fick jag väldigt ont i ryggen/bröst så det känns ansträngt när jag tar djupa andetag.
Någon som har vart med om något liknande scenario?
Borde jag vänta med att träna och uppsöka läkare/naprapat?
Tack för svar!
Jag är 21 år, 185 cm lång, väger 75 kg och har för ca 1-1,5 månader sedan börjat gå på gym för första gången och tycker det är grymt kul! Har tagit det väldigt lungt i början och inte gått 120% utan mer bara lärt mig övningarna som dom ska vara och det är nu sista två veckorna jag börja träna på riktigt!
Men efter gårdagens pass då jag körde bröst, armar och mage så fick jag väldigt ont i ryggen/bröst så det känns ansträngt när jag tar djupa andetag.
Någon som har vart med om något liknande scenario?
Borde jag vänta med att träna och uppsöka läkare/naprapat?
Tack för svar!