handdator

Visa fullständig version : hej! elixia?

guitarguy
2011-05-18, 15:08
Det är så att jag har sökt ett jobb på ELIXIA och ska få komma på intervju, har sökt runt lite men får inte riktigt kläm på vad är för företag och vad de gör! Det är en säljtjänst jag sökt, jag har förstått att de hör ihop med träning osv, nån som har nån koll på vad de sysslar med? :)

mvh jesper

Asdf
2011-05-18, 15:17
Ja absolut! :)

guitarguy
2011-05-18, 16:37
Ja absolut! :)

Chansar att du svarar "ja absolut! :)" på att de håller på med träning! Utveckla gärna om du vet något!

thunder
2011-05-18, 16:47
http://elixia.se/om-elixia.html

agazza
2011-05-18, 16:48
Det är en rätt stor gymkedja i norge, dom har säljare både inne på gym och ute på stan som ska ragga kunder.

agazza
2011-05-18, 16:49
Tror inte försäljningsjobbet är så vidare bra för dom som måste va på stan, men inne och som elixia PT dessutom är nog helt Ok. Dom har egna kurser.

guitarguy
2011-05-18, 19:21
Tror inte försäljningsjobbet är så vidare bra för dom som måste va på stan, men inne och som elixia PT dessutom är nog helt Ok. Dom har egna kurser.

Så jobbet är i princip att jag ringer till folk och säljer saker, det duger som första jobb i alla fall! :) om jag nu får det men de var lovande sa hon som ringde

agazza
2011-05-18, 21:28
Så jobbet är i princip att jag ringer till folk och säljer saker, det duger som första jobb i alla fall! :) om jag nu får det men de var lovande sa hon som ringde

Du ska få folk att köpa gymkort, antingen i entren på gymmet gissar jag, eller på stan via att suga tag i folk och försöka tvinga dom att träna.

Kör hårt :)