Visa fullständig version : Mer tryck/ork i träningen? Malto under träning?
StampChamp
2011-05-18, 15:06
Tjena,
Jag har ungefär 4 veckor kvar på min deff, men har på senare tid börjat känna mig tom och rätt orkeslös i gymmet. Känner mig tom efter något set och får inget tryck eller blodflöde.
Jag äter runt 80-120g kolhydrater från mat per dag och funderar nu på att blanda i malto tillsammans med aminosyror som jag tar innan och under passen. Tror ni det kan hjälpa? Hur tidigt innan passet skall man ta det?
Hade tänkt mig 15g eaa + 40g malto som blandas till en stor drink, halva innan och halva under. Och sedan 30g vassle efteråt. Vad tror ni om det?
Jag tar 200mg koffein + 25g maltodextrin + ~25g vassle före fastande träning. Skillnaden är som natt och dag när jag jämför med endast vassle eller EAA som intogs tidigare.
Philosophic
2011-05-18, 15:16
Kosttillskott = Inbillning.
Ät vanlig kost, jösses.
Ät vanlig kost, jösses.
Jösses, det fungerar ju inte för honom?
Jag känner igen mig rätt starkt. Är du säker att underskottet inte är för stort? Hur som helst, det låter som en god tanke. Ge det ett försök.
Reticulum
2011-05-18, 15:28
Nej.
the_matsson
2011-05-18, 15:28
Rage säger folk är bra. Jag har aldrig prövat nån PWO förutom koffeinpiller, så jag vetefan.
Ät vanlig kost, jösses.
Jasså?
Tryck i dig 4 skopor av en PWO med DMA (Te.x Jack3d extrem eller Berzark) och 800mg koffein. Ska vi se hur mycket du inbillar dig:)
Rage säger folk är bra. Jag har aldrig prövat nån PWO förutom koffeinpiller, så jag vetefan.
Jag körde på Rage när jag deffade och kände mig seg. Det gav bra effekt MEN jag blev jävligt dålig i magen av det. Var orolig att jag skulle skita på mig när jag körde vissa tunga övningar. :booty:*spy*
HerrCarlsson
2011-05-18, 20:22
Dricker du kanske för lite vatten?
Jag väger 62, trycker i mig 265g kolisar om dagen under deff. Bara att du motionerar mer latmask ;)
okipower
2011-05-19, 23:01
Testat 4-5 olika PWOs och tycker det vart bra drag i alla, framförallt om man dietar.
mattilainen
2011-05-19, 23:24
Ät vanlig kost, jösses.
Som att säga "Mediciner = inbillning"
Testa ta några gånger för stor dos av pwo och se hur du mår. Toppa det med lite extra koffein och filma så kan vi alla få skratta en stund :) Kan ju komma med att du inbillar dig när du mår som värst.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.